Miehen löytäminen?
Aloitetaan tähän ketju, kaikki naiset jotka kuumeilette miesystävä. Mitä voisi tehdä sen eteen että oma kulta löytyisi?
Kommentit (57)
Mistä niitä tavallisia, kilttiä ja reiluja miehiä löytää? Sellainen jolle ei minun ura olisi vaikea ymmärtää joka hoitaisi myös kotia ja lapsia. En mä ihan ketä vaan tähän arkeen halua...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aloin kasvattamaan omaani kukkaruukussa, jonka multaan hautasin tomaatin ja hieman siittiöitä.
Minusta tuntuu etten tahdo tietää mihin sun exät on haudattu (tai pakastettu).
M
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä tavallisia, kilttiä ja reiluja miehiä löytää? Sellainen jolle ei minun ura olisi vaikea ymmärtää joka hoitaisi myös kotia ja lapsia. En mä ihan ketä vaan tähän arkeen halua...
Ap
Eli et haluakaan miestä vaan ilmaisen kodin-/lastenhoitajan.
Pieni vinkki: Lue näitä Vauva-palstan kommentteja miehistä, ja mieti uudelleen, kannattaako vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariutunut kirjoitti:
Mikä estää tekemästä aloitteita kiinnostaville miehille? Niin ennenkin on pariuduttu.
En vaan hoksaa kuka on vapaa esim kaupassa en koskaan flirttailisi kenellekkään. Onhan se hirmuisen romanttista löytää kumppani muualta kuin netistä. Mutta ei, netissä 90%miehistä on ei haluttavia.
ApSellanen vähän surullisen tai tylsistyneen näköinen mies on usein sinkku. Myös huppupäässä oleva mies on usein sinkku. Hän on piiloutunut ja menettänyt toivon. Hän on kiltti mutta vaeltaa yksin.
Surullisen tai tylsistyneen näköinen huppuun piiloutunut vaeltaja kuulostaa narkomaanilta/sekakäyttäjältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariutunut kirjoitti:
Mikä estää tekemästä aloitteita kiinnostaville miehille? Niin ennenkin on pariuduttu.
En vaan hoksaa kuka on vapaa esim kaupassa en koskaan flirttailisi kenellekkään. Onhan se hirmuisen romanttista löytää kumppani muualta kuin netistä. Mutta ei, netissä 90%miehistä on ei haluttavia.
ApSellanen vähän surullisen tai tylsistyneen näköinen mies on usein sinkku. Myös huppupäässä oleva mies on usein sinkku. Hän on piiloutunut ja menettänyt toivon. Hän on kiltti mutta vaeltaa yksin.
Surullisen tai tylsistyneen näköinen huppuun piiloutunut vaeltaja kuulostaa narkomaanilta/sekakäyttäjältä.
Mistä tiedät? Oletko nähnyt verikokeen? Entä jos henkilö onkin absolutisti? Ei kannattaisi arvioida ihmistä ulkonäön perusteella. Voit missata paljon elämässä sen takia.
Itse en ole koskaan etsinyt miestä, mutta koko aikuisikäni olen ollut parisuhteessa. Olen hyvin tavallisen näköinen, vähän pyöreäkin. Itse olen kyllä aloitteen tehnyt, sillä pääsee pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariutunut kirjoitti:
Mistä tiedät? Oletko nähnyt verikokeen? Entä jos henkilö onkin absolutisti? Ei kannattaisi arvioida ihmistä ulkonäön perusteella. Voit missata paljon elämässä sen takia.
Oikeasti? Millä perusteella sinä sitten kiinnostut tai et kiinnostu jostakin naisesti ellet ulkonäön perusteella (laajasti ymmärrettynä eli kasvot, kroppa, pukeutuminen, ryhti, tyyli, ikä ym)?
Rimaa pitää alentaa, pitää olla saatavilla ja luoda kontakteja Siellä sun täällä. Kun on saanut kontaktin, yksityiskohdat ratkaisee kannattaako jatkaa siihen suuntaan. Etukäteen ei voi tietää, joten ei kannata tuhlata aikaa ja energiaa spekulointeihin ja liikaan valikointiin. Pakkeja tulee mutta niistä ei saa masentua. Uutta matoa vaan koukkuun.
Mistä löytää mustahiuksinen vihree silmäinen komistus? niin, ei mistään :( nyyh!
Olen ollut sinkku koko ikäni, ei ole ikinä kukaan irl lähestynyt ja netissäkin homma kuivuu nopeasti kasaan. :( En oikein usko että enää on muita vaihtoehtoja kuin luovuttaa.
Ja joo olen yrittänyt tehdä aloitteita, joko olen liian ruma tai en vaan osaa. Kadulla vastaan tulevista miehistä (oma ikä +-10v) puhtaasti ulkonäön puolesta minulle kelpaisi noin yhdeksän kymmenestä. -n31
Mä olen luovuttanut. Monta onnetonta parisuhdetta takana. Ehkä corona tulee ja vie mut pois.
Vierailija kirjoitti:
Ap
No minä löysin omani ihan perinteisesti baarista. Vahingossa. Ei oltu kumpikaan mikään haku päällä todellakaan, mutta satuin baaritiskillä heittämään sille jonkin huonon läpän ja se vastasi siihen takaisin varsin nokkelasti ja alettiin jutella. Sitten pyysin sen numeron ja aloin pommittaa viesteillä seuraavalla viikolla. Nähtiin ja nähtiin uudestaankin. Nyt ollaan seurusteltu pari vuotta.
On tosi ihana ja nimenomaan kunnollinen mies.
Itse viihdytän itseäni esim. kauppakeskuksissa perheeni shoppailun aikana katsellen naisia. Mietin, alkaisinko tuon ihmisen kanssa parisuhteeseen? Ja ei se joo-prosentti ole kauhean suuri. Tietenkin suurin karsiva tekijä on ikä. Pitäisi osua edes suunnilleen samaan ikäluokkaan. Mutta kyllä jo vaatetus, hiukset/meikkaus, mukana kulkevat lapset, huono ryhti, jne. karsivat listaa myös kovalla kädellä.
Ja ei, en todellakaan ole itsekään sen näköinen, että olisin kenekään ykkös-varaus samanlaisella listalla.
Mutta AP.lle ohjeeksi sanoisin: mene juttelemaan ihmisille. Ei mitään iskurepliikkejä, jos ja kun olet yli 20v. Jos et ota kontaktia, et tiedä ihmisestä juuri mitään, etkä tule ikinä pääsemään iholle. Jos asut jossain maaseutupitäjässä, niin silloin pitää raahautua ainakin ajoittain johonkin kaupunkin muistuttavaan. Tietty juuri nyt voi olla heikot markkinat isommallakin kirkolla.
M50
Vieläköhän lähicittarissa on ne sinkkukorit? Onhan se oikeassa elämässä baarien ulkopuolella hankala lähestyä kanssaihmistä. Harrastuksessa tai yhdistystoiminnassa voisi toki tutustua pidemmällä ajalla. Kadulla, kaupassa tai nähtävyydellä en osaa edes katsoa ihmisiä sillä silmällä, saati lähestyä ketään.
Minä en oikein ymmärrä miten naiset kuvittelevat, että mies löytyy vaikkei itse tee mitään. Moni kunnollinen mies saattaa ihan samalla tavalla ajatella siellä kaupassa, tai baarissa, että en uskalla lähestyä kun tuo on varmaankin varattu.
Miehet tosin joutuvat jo nuorena oppimaan, että jos haluaa joskus päästä niinsanotusti saatille, niin pitää karaista itsensä ja ottaa 50 kertaa tylyt pakit ennenkun ehkä kerran onnistaa. Naiset tuntuvat jotenkin kauheasti (turhaan) pelkäävän pakkeja.
Eihän kielteisen vastauksen tarvitse olla törkeä. Jos joku nainen lähestyisi minua kaupassa, olisin lähinnä imarreltu. Kertoisin toki ystävällisesti jos en ole kiinnostunut tai elämäntilanteeni ei nyt ole sellainen, mutta en todellakaan pitäisi lähestyjää outona tai epätoivoisena. Päiväni saisi piristyksen!
Vierailija kirjoitti:
Pariutunut kirjoitti:
Ap
Olen huomannut, että vain varatut naiset flirttailevat kaupassa. Saattaa vielä olla oman miehen kanssa kauppareissulla. Mikä niitä syntisiä vaivaa?
No ainakin jos miehenä haluaa rauhassa Cittarissa käydä niin ottaa sinkkukorin. Jopa naispuoliset vartijatkin kaikkoavat vaikka kuinka yrittäisi kriminaalilta näyttää😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että vain varatut naiset flirttailevat kaupassa. Saattaa vielä olla oman miehen kanssa kauppareissulla. Mikä niitä syntisiä vaivaa?
Liekö olemassa Flirting for Dummies-opasta, koska itse en tunnisti flirttiä tai osaa flirttailla.
Aloin kasvattamaan omaani kukkaruukussa, jonka multaan hautasin tomaatin ja hieman siittiöitä.