Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi porukka käy edelleen kaupoissa säännöllisesti sen sijaan että hankkisi sen kotivaran ja jäisi kotiin?

Vierailija
22.03.2020 |

Ärsyttää ihmisten täysin vastuuton toiminta.

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun täytyy käydä työpaikallakin joka päivä ja siellä enemmän ihmiskontakteja kuin kauppareissulla niin en nyt sitä jaksa hysteerisesti vahtia.

Vierailija
2/103 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn viikon välein, muuten en poistu kotoa ollenkaan. Kotivara on kahdeksi viikoksi, sairastumisen varalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kaupassa kerran viikossa, töissäkin täytyy käydä silloin tällöin. Jos hallitus määrää esim. kahden viikon karanteeniin kaikki suomalaiset, minulla riittää kyllä ruokaa siksi ajaksi, oikeastaan ainakin kuukaudeksi.

Vierailija
4/103 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn normaalisti töissäkin joka päivä. Työskentelen sairaalan ensiavussa, lähikauppa ei ole se paikka mitä pelkään. Se on se mun työmaa.

Vierailija
5/103 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ettei kassaneidoille tulisi tylsää.

Vierailija
6/103 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joudun aiankin käymään väh. kerran viikossa kaupassa. Täällä on neljä aikuista ja kaksi teiniä pupeltamassa. 24/7. Ei riitä kaapit ja pakasteet.

Vierailija
7/103 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että mun tarvii käydä ruokaa kaupasta. En ole hysteerinen enkä aio saada tartuntaa ja kuolla. Huolehdin itsestäni mutta rajansa kaikella.

Tää korona on saanut jotkut ihmiset ihan psykoosiin.

Vierailija
8/103 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivaralla tarkoitetaan 72 tuntia eli siis 3 vuorokautta. Sehän on aivan helvetin lyhyt aika tällaisessa tilanteessa, eihän se riitä alkuunkaan!

Vierailija
9/103 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole paljon rahaa hamsteroida ja pieni pakastin. Ylijäämähamstraukset menee kuitenkin roskiin.

Vierailija
10/103 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jäisi kotiin? Kuule jotkut joutuvat ihan töissäkin käymään, hyvähän se on työttömien ja muiden siellä huudella.

Vierailija
11/103 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole säilytystilaa! Pakastin on pikku lokero, eikä jääkaappikaan kovin suuri, muusta kaappitilasta puhumattakaan!

Vierailija
12/103 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreet kasvikset pitää terveenä. Käyn kaupassa pari kertaa viikossa työmatkalla. Se on kuitenkin siinä juna-asemalla, niin ei se juuri eroa siitä että menisin suoraan kotiin. Pesen kädet kotiin tullessani.

Vierailija
13/103 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon välein olen nyt käynyt kaupassa. Haen samalla myös lähipiirini riskiryhmäläiselle ruokaa kaupasta. Pitäisi yrittää vähentää kaupassakäynti kahteen kertaan kuukaudessa, niin tartuntariski pienenisi entisestään.

Vierailija
14/103 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tehdä noin mutta kun hyllyt on olleet tyhjät täydennyskierroksilla, on pakko mennä uudelleen toteamaan ne jälleen tyhjiksi... Joko tavaraa ei vaan saada kauppoihin riittävällä tahdilla, tai sitten sitä ei enää ole. Kymmeniä metrejä tyhjiä hyllyjä päivästä toiseen. 

Vierailija
15/103 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aiemminkin ollut neuroottinen niin tässä tilanteessa voi päästä aivan uusiin svääreihin. Mieluummin olis jäänyt näkemättä ja kokematta tämä. Jostain ruokakauppareissusta syyllistetään? :O

Vierailija
16/103 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin tehdä noin mutta kun hyllyt on olleet tyhjät täydennyskierroksilla, on pakko mennä uudelleen toteamaan ne jälleen tyhjiksi... Joko tavaraa ei vaan saada kauppoihin riittävällä tahdilla, tai sitten sitä ei enää ole. Kymmeniä metrejä tyhjiä hyllyjä päivästä toiseen. 

Minä en ole nähnyt tyhjiä hyllyjä marketissani kuin kerran leipäpuolella, jolloin ruisleivät olivat kaikki loppu. Muuten tavaraa on riittänyt laidasta laitaan, joten kerran viikossa kaupassa käyminen riittää hyvin.

Vierailija
17/103 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat olisi syytä sulkea asiakkailta, koska kerran virus leijuu ilmassa. Poistuisi tämäkin ongelma.

Sitä päätöstä odotellessa, hankkikaa kiltit edes senverran varastoja, että pystytte vähentämään kauppareissuja. Sekin auttaa. Kaikki auttaa, mikä vähentää painetta. Ja nyt ne maskit naamalle hei. Ne auttaa.

Vierailija
18/103 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.ä ahistaa kun ostamme punasen lapun tuotteita, hänelle jää vähemmän kelan kalja rahaa

Vierailija
19/103 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakkaakin ostetaan vaan se aski, miksei viittä tai koko kartonkia? Ette te kuitenkaan lopeta sitä käryttämistä..

Vierailija
20/103 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä kotivaraa ole, jos sen syö. Kerralla aina isompi määrä ruokaa kaupasta, ettei usein tarvitse käydä, ja samalla sitä kotivaraakin tulee uusittua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan