Mua niin vituttaa nyt olla kaupassa työssä.
Meillä ei ole käytössä käsidesiä, ei minkäänlaista desinfioivaa puhdistusainetta, ei mitään pleksejä kassalla. Se on ihan varma, että kohta on korona meillä ja sitte se on teillä. Kannattaa tulla kauppaan suurinpiirtein suoraan ulkomaan reissulta.😞
Kommentit (36)
Todennäköisyytesi selvitä hengissä on edelleen hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisyytesi selvitä hengissä on edelleen hyvä.
Pointti oli se,että me tartutetaan kaikki.
Pääsisinpä paikallesi. T. pitkäaikaistyötön.
Vierailija kirjoitti:
No kuule sulla on edes työpaikka
Toki, mutta vituttaa olla se viruslinko.
Vierailija kirjoitti:
Kauppaan pääsee melkeen kuka vaan. Vaikka vuokratyöläisenä
I feel you. Olen ajatellut, että jos en saa koronaa töissä niin työmatkan varrelta (tulen julkisilla töihin).
Oi että kuulostat söpöltä. Haluaisin pussata sua ja laittaa kielen suuhun.
Ymmärrän ap:ta.
Yks kaveri on töissä kassalla ja eipä käy kateeksi, ainakin täällä maalla ihmiset on kovin huolettomia, mummoja ja lapsiperheitä on kaupassa käytävien täydeltä...
Ota loparit. Kyllä päivärahan turvin selviää jos on pakko. Mä tekisin niin jos voisin, mutta ei onnistu koska olen hoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppaan pääsee melkeen kuka vaan. Vaikka vuokratyöläisenä
En ole onnistunut. Ehkä olen liian vanha ja koulutettu. Ihmettelen kyllä.
Pidä hanskat kädessä äläkä valita. Ihme neurootikkoja.
Lidlin työntekijä käytti tänään kassalla kumikäsineitä
Laita pleksillä varustettu kypärä päähän ja kumikäsineet käsiin niin ei tarvitse vinkua miten vaikeaa elämä on.
Haluatko tulla testaamaan hammaslääkärin hommia?
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole! Ja mitä hyötyä niistä on kun ne pitäisi vaihtaa joka asiakkaan välillä
Vierailija kirjoitti:
Teillä varmaan on kumihanskat ja desinfiointiaineet? Meillä ei ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole! Ja mitä hyötyä niistä on kun ne pitäisi vaihtaa joka asiakkaan välillä
Eikä pidä ja hanki omat työhanskat jos et töistä saa. Ei maksa paljoa. Ihmiset maksaa kortilla enimmäkseen. Tartuntariski ei ole kovin suuri jos ei joku sairas yski naamalle. Pysykää te tautikammoiset vaan kellarissanne temppareita tuijottaen jos noin paljon pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä varmaan on kumihanskat ja desinfiointiaineet? Meillä ei ole.
Ap
Arvaa kahdesti auttaako ne mitään kun potilas on siinä suu auki ja sylki, veri ja viruspartikkelit lentävät ilmassa minkä ehtivät ja potilas on 20 cm päästä susta 7 tuntia päivässä?
Onpas teillä m.unaton työsuojeluvaltuutettu?
Mitä hän on mieltä asiasta ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä pidä ja hanki omat työhanskat jos et töistä saa. Ei maksa paljoa. Ihmiset maksaa kortilla enimmäkseen. Tartuntariski ei ole kovin suuri jos ei joku sairas yski naamalle. Pysykää te tautikammoiset vaan kellarissanne temppareita tuijottaen jos noin paljon pelottaa.
Ihmiset vetelee limojaan pysäkeillä ja julkisissa. Luuletko noiden osaavan käyttäytyä kaupassa? Ap. x-tra myy 100kpl kumihanskoja ja sitten on olemassa pestäviä kumihanskoja jotka otat pois vasta työpäivän jälkeen. Rautakaupasta saat ostettua sellaisen halvan visiirin, jos et maskia onnistu löytämään.
No kuule sulla on edes työpaikka