Näin marraskuussa näyn koronasta
Minulla oli vaikea unettomuusjakso syksyllä.
Heräilin monta kertaa yössä ja näin painajaisia. Unet olivat todella eläviä ja herätessä olin paniikinomaisessa tilassa.
Näyt alkoivat kun suljin silmät, ei tarvinnut edes nukahtaa. Suurin osa liittyi omaan henkilökohtaiseen elämääni, mutta kaksi unta jäi mieleen.
Unessa oli paljon ruumiita maassa. Siis maa ihan peittyneenä. Näin jonkun kävelevän siinä ruumiiden yli.
Tämä uni on vaivannut minua tosi paljon viime päivinä.
Toinen uni oli sellainen, jossa meri nousi jonkun kaupungin kaduille. Siinä rannan lähellä oli korkeita kerrostaloja, joiden alimmat kerrokset jäivät veden alle.
Ja minulla on ollut toteutuneita enteitä aiemminkin.
Kommentit (35)
Onko kukaan muu katsonut taroteilla tätä? Nuo youtuben yms. tarotien katsojat ei suostu katsomaan tätä suurimmaksi osaksi.
Itse olen kysynyt suomen osalta tästä ja saan koko ajan chariot korttia, ja myös kuolema korttia, ja myös paholaiskorttia.
Tuo kuolemakortti voi merkitä myös uutta alkua ja paholainen tarkoittaa kontrollia yleensä, riippuvuutta yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälkikäteen ennustaminen on kohtalaisen helppoa.
Tätä minäkin olin tulossa sanomaan. Kummasti nämä jälkikäteen näkijät ja "minä arvasin etukäteen" -tyypit ei ikinä kerro etukäteen ennusteistaan, miksiköhän?
Itse ainakin kerron vain miehelleni ja perheelleni.
Monet meistä ei ole mitään maksullisia näkijöitä, eikä kaipaa mitään huomiota tälle.
...paitsi nyt.
No, en kyllä nytkään kaipaile maksuja, tai pyydä ketään ottamaan tosissaan.
Ajattelin, että onko muut ns. herkät nähneet myös jotain erikoisia unia yms. En siis kaipaa teidän skeptikkojen mielipiteitä yms.
Tämä on avoin palsta, joten sinä et päätä kuka saa tänne mielipiteensä kirjoittaa. Todennäköisesti näissä enneunissa on joku pieni kohta, jonka voi tulkita jälkikäteen sopivan tapahtuneeseen ja aivot sitten täyttää aukot ja muuttaa muistikuvia, jotta saadaan jälkiennustus osumaan.
Näin tämän outona enteenä vuosi sitten:
Kerron nyt teille, miten ennustukseni menee: kaikki muuttuu mutta lopulta hyväksi. Tavalliset asiat ja rehelliset ihmiset saavat vallan. Kaikki paha poistuu, myös historiasta (tämä on vähän outo...) Riistäjät, raha, valta ja vapaamuurarit saavat väistyä. Nuorissa on tulevaisuus. Oikea, tutkittu tieto voittaa. Jumala on olemassa mutta mihinkään uskontoon ei ole pakko kuulua. Kaikesta tulee vapaata, rauhallista ja onnellista.
Laittakaa tähän muutkin näkemiänne ennustuksia tulevasta. En tiedä olenko itse ennustaja mutta kahdesti olen kokenut etiäisen.
Äiti Maria hoitaa tämän ongelman. Minulle on näin ilmoitettu.
Näin noin viikko sitten unen, jossa oli tämän vuoden kesäkuu. Elämä oli jo palautumassa normaaliksi, mutta ihmiset oli vielä tosi varovaisia, ei uskallettu uskoa, että pahin olisi ohi. Mutta käsitin kuitenkin, että epidemian huippu olisi Suomen osalta jo selvästi takana päin.
Useampi kuin yksi selvänäkijä on sanonut tuota, että vesi tulee nousemaan, rannikkokaupungit muuttuvat asuinkelvottomiksi ja ihmiset siirtyvät sisämaahan. Alkaa maaseudun uusi kukoistusvaihe. Kehitys menee näin, se on minusta ihan luonnollista. Ensin pakkaudutaan isoihin kaupunkeihin ahtaasti, sitten tulee ongelmia kuten pandemia, niinkuin nyt juuri. Muualla olisikin väljempää asua. Veden nousun ajankohtaa en tiedä, että millä vuosikymmenellä. Itse näin unen niihin aikoihin, kun Suomessa vasta oli yksi tai kaksi tartuntaa. Siinä sanottiin minulle, että kesällä Suomessa tulee olemaan hyvin paljon surua. Uni oli selkeä ja jäi mieleen. Puhuin siitä ystäville ja muutamalle sukulaiselleni. On kylmäävää seurata tätä kehitystä päivä päivältä tämänkin takia. Kesään kun on vielä paljon aikaa, en voi muuta sanoa kuin että ahdistaa.
Mä näin viime yönä jännän unen. siinä Japanin sanakirjan ilmakehään ilmestyi ufo neliskulmainen ja putosi mereen. sotilaat lähti tutkimaan asiaa
ilmestyskirja 16 mukaan viimeinen vitsaus on maanjäristys. vuoret ja saaret katoaa. pedon keskus Babylon eli ilmeisesti saudi arabian Neom city 22 kertaa New York tuhotaan. satoja miljoonia hukkuu mereen kai. Johanneksen ilmestys 16:17-21
17. Seitsemäs enkeli vuodatti maljansa ilmaan, ja temppelistä, valtaistuimelta, kuului voimakas ääni, joka sanoi: ”Se on tapahtunut.” 18. Tuli salamoita, ääniä ja ukkosenjylinää, ja tuli suuri maanjäristys, niin ankara ja suuri maanjäristys, ettei sellaista ole ollut siitä asti kun ihminen on ollut maan päällä. 19. Se suuri kaupunki meni kolmeen osaan, ja kansojen kaupungit sortuivat. Suuri Babylon tuli muistetuksi Jumalan edessä, niin että hän antoi sille kiivaan vihansa viinimaljan. 20. Kaikki saaret katosivat, eikä vuoria enää ollut. 21. Ja taivaasta satoi ihmisten päälle isoja rakeita, talentin painoisia, ja ihmiset pilkkasivat Jumalaa raevitsauksen tähden, sillä vitsaus oli hyvin ankara.
Vierailija kirjoitti:
Äiti Maria hoitaa tämän ongelman. Minulle on näin ilmoitettu.
Äiti Maria on kuollut eikä voi asioille mitään. Älä kuollutta rukoile. Rukoile ylösnoussutta Jumalan Poikaa Jeesus Kristusta.
Tauno Rantala ennusti 2007:
Minä Herra päätökseni mukaan annan tulla tähän maahan ahdingon ajan ja samalla otan pois tätä korkeaa elintasoa. Minä arvostan niitä, jotka vievät elintarpeita toisiin maihin, että ei niin paljon ruokaa menisi hukkaan.
Tulee ahdinko, joka näkyy ja kuuluu joka päivä. Verenvuodatusta en anna tulla. Minä annan tämän ahdingon tulla hyvin äkkiä.
Siihen ei ehdi apuun EU eikä YK, koska se tulee Minulta.
Koko profetia:https://vapaasana.swedishforum.net/t163-tauno-rantalan-profetia
Informaatiota vuotaa ajan rajoituksista riippumatta ja jotkut ovat antenneja, joita aika kohtelee toisin kuin muita.