Luetellaan Korona-tekemistä!
Näköjään tilanne jatkuu ja on jopa pahenemaan päin. Niin toivon ettei tule ulkonaliikkumiskieltoa ja ihmiset osaisivat nyt rajoittaa menemisiään. Kuitenkin kodin seinät alkavat ahdistaa väliajoin, millä saa tämän poikkeustila-ajan menemään rattoisasti tai käytettyä jopa hyödyksi?
Minä aloitan: kevätsiivous ja "Konmaritus".
Kommentit (19)
Parvekkeella on 15 laatikkoa olutta ja telkkari, sekä netti toimii. Mikäs hätä tässä.
Joulukorttien ja -lahjojen teko, muuten vaan käsitöiden teko. Jonkun uuden taidon opettelu, ehkä kielen alkeet? Voimistelu.
Tehtailla Sanna Marin-aloituksia tänne. Tänäänkin tein niitä alun toistakymmentä.
Pyysin Yleä tekemään bollywood-, tai vatsatanssikurssin töllöön että on kansalla tekemistä ja kunto pysyy korkealla. Odotellaan...
Pleikka ja runkku, kuten muulloinkin.
Mitä aloituksen ehdotukseen tulee, niin oon hemmetin onnellinen etten oo konmarittanut kotiani tyhjäksi kun nyt täällä pitäis olla puuhaa pitkäksi aikaa. Ja täällähän on!
Ihan mikä tahansa, mihin normaalisti ei ole aikaa!
Siivois ja roinanraivaus
Kokkaamisen opettelu
Käsitöiden teko
Lasten kanssa pelaaminen ja lukeminen
Kävelylenkit metsässä
Kavereiden kanssa puhelimessa puhuminen
Puolison helliminen
Uuden silmämeikin opettelu
Verhojen ompelu
Kaikkien risojen vaatteiden korjaaminen (tai konmaritus pois)
Valokuvien järjestäminen tietokoneella & tilaaminen kuvakirjoiksi (jos haluaa)
Elokuvien ja sarjojen katsominen
ASMR-videoiden tms. katsominen
Vauvapalstailu
Kirjojen lukeminen
Äänikirjojen kuuntelu (samalla kun puuhaa muuta)
Menen huomenna töihin ja illan olen taas niin väsynyt että en jaksa tehdä mitään.
Jumppailu, joko kehonpainolla tai välineillä. Itse panin eilen jumpaten Gymstick-kepillä ja vastuskuminauhoilla.
Videopelit on loistava tapa kuluttaa aikaa
Huoleton kirjoitti:
Parvekkeella on 15 laatikkoa olutta ja telkkari, sekä netti toimii. Mikäs hätä tässä.
Tuosta tulleepi haimatulehdus. Saattaa olla hankaluuksia saada hoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Huoleton kirjoitti:
Tuosta tulleepi haimatulehdus. Saattaa olla hankaluuksia saada hoitoa.
Palstan perusteella se tuskin on koronaa pahempi vitsaus.
Ei minulla ainakaan ole yhtään sen enempää aikaa kuin normaalistikaan, itse asiassa paljon kiireempi, kun päivällä pitää auttaa lapsia koulun kanssa ja ylipäänsä vahtia että tekevät niitä kouluhommia, laittaa ruokaa ym. niin jää omat työt vähän rästiin. Ilta menee sitten niitä omien töiden päivän puutteita paikkaillessa. Kaupassakin pitää käydä useammin kuin normaalisti, kun yritetään auttaa vanhoja sukulaisia. Myös kotona menee enemmän ruokaa kuin normaalisti ja koti sotkeutuu enemmän, kun kaikki ovat kotona. Mutta ei silti, olen iloinen että on töitä, joita on mahdollisuus tehdä etänä, vaikkei tämä mitään helppoa ole.
.