Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälleen olen niiiiiin onnellinen siitä, ettei minulla ole omia lapsia

Vierailija
22.03.2020 |

Koronatilanne vain korostaa tätä fiilistä.

Ei mulla muuta, kunhan halusin sanoa "ääneen".

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän sopan jälkeen ykskään mies ei halua lapsia vastuulleen.

Eikä ykskään nainen työttömyyteen ja köyhyyteen pieniä kärsimään.

Vierailija
42/72 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lukea, kuinka monet ovat niin tyytyväisiä omiin valintoihinsa. Tällaisena aikana ne korostuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisin yksin vain koska mulla ei ole lapsia? Tietenkin olen ihanan mieheni kanssa, kotona tehdään töitä, viedään koiria pitkille lenkeille ja juodaan iltaisin viiniä takkatulen ja toistemme lämmössä... <3

No ihan samaa minä teen mieheni kanssa ja meillä on 4 lasta. Mitenkäs nuo poisulkee toisensa?

Vierailija
44/72 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on ihania❤️ Harmi jos et ole päässyt koskaan kohtaamaan lapsia niin ,että olisit oppinut tuntemaan heitä.

Ajattelepas jos vanhempasi olisivat miettineet samoin...

Vierailija
45/72 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolettaa tämän päivän lapset, on paljon puuhaa tulevaisuudessa heilläkin saada tämä maailma taas järjestykseen.

Vierailija
46/72 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te vitsailette? Kilpailette siitä kenellä on mieluisin elämä? Eikö kaikki ole tehneet valinnat sen perusteella, että mikä on itselle se mieluisin vaihtoehto? Ei kaikki tunne oloaan hyväksi, kun ympärillä pyörii lapsia ja ei kaikki tunne oloaan hyväksi, jos viettää päivänsä ilman lapsia.

Vierailija
47/72 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset on ihania❤️ Harmi jos et ole päässyt koskaan kohtaamaan lapsia niin ,että olisit oppinut tuntemaan heitä.

On minun sisarella kolme lasta, ja tunnen heidät hyvin. Pidän heistä, jopa. Silti en halua omia. Ja jos vanhempani olisivat miettineet samoin, niin sen parempi olisi, jos minua ei olisi olemassa.

Vierailija
48/72 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole säälittävämpää kuin tuo jos jos vanhempasi...ja jos sinua ei olisikaan olemassa, niin?.....huutaisinko surullisena olemattomuudessa kun minua ei ole olemassa?! :D Yhtä säälittävää kuin sinunpa haudalla ei sitten kukaan käy ;)

Vierailija
49/72 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella onnellinen kun sain lapsen.

Mittaamattoman arvokas asia.

Ja kyllä sitä saa yksinkin olla, jos vela ei tajua sitä että lapset kasvaa.

Vierailija
50/72 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin onnellinen että saan olla karanteenissa oman perheeni kanssa. Mietittiin tänään että sinkkuna jossain kerrostalokodissa olisi mieli aika matalalla. Ei tapaisi ikinä ketään.

Nyt saa vain nauttia yhdessäolosta miehen ja pienten lasten kanssa.

Vierailija
51/72 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas rakastan muiden lapsia, mutta en halua omia. Kunkin ihmisen tulee saada elää valitsemallaan tavalla. Iloitkaamme toisistamme, niin lapsista kuin aikuisistakin ❤️🙏🏻

Vierailija
52/72 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onnellinen, että on lapsia. Kaikesta huolimatta, ja olisipa tympeää viettää tällaista kotoiluelämää ilman lapsia.

Vierailija
53/72 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri tänään että on todella ihanaa olla kotona kaksin miehen kanssa, kerrankin on todella hyvä syy kieltäytyä sosiaalisista menoista, ja nautiskella sen maailman tärkeimmän ihmisen seurasta kaikessa rauhassa. Yli kymmenen vuotta onnellisesti naimisissa ilman lapsia, tämä on taivas!

Ei ne kaikki vapaaehtoisesti lapsettomat ole sinkkuja

Vierailija
54/72 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään lapseton ei voi oikeasti tietää eikä verrata koska ei ole niitä lapsia.

Lapseton elää harhassaan luullen olevansa onnellinen kun ei ole vertailupohjaa.

Onnea sitten vanhuudelle kun ei ole ketään joka tulee käymään eikä niitä lapsenlapsiakaan.

Mitä silloin muistelet?

Riittävää ehkäisyä?

Vierailija
55/72 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

By the way, olen erittäin ylpeä lapsestani. Hän on todella komea, pitkä ja hoikka sekä älykäs että.huumorintajuinen.

Heti kun näin vauvani, näin huumorintajun silmistä ja kauneuden.

Vierailija
56/72 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nyt aivan erityisen tyytyväinen siihen ettei ole lapsia.

"Moni asia voi olla huonosti, mutta ei sentään ole lapsia", ajattelen nyt yhtenään.

Voidaan puolison kanssa olla vaan ja nukkua tosi paljon, unten mailla ei tarvitse miettiä tätä tilannetta.

Vierailija
57/72 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ketjun ap. kirjoitti:

Vapaaehtoisesti lapsettomat ovat kaikki pelkureita. Jokainen jonka olen tavannut todellakin on! Vähän tutustumalla sen huomaa; pelkää menettävänsä jotain, jotain muuttuu, pelkää ettei osaa, ei pärjää, ei uskalla ottaa riskiä. Puheissaan ovat kyllä niin vahvoja ja tyytyväisiä valintoihinsa,mutta rauhassa kun heitä seurailee niin totuus paljastuu.

Mutta ei siinä sinällään mitään, evoluutiohan siinäkin vain jyllää.

Yleensä lapsettomat ovat sieltä fiksuimmasta päästä ja tieto tunnetusti lisää tuskaa. Lapsettomat ovat ihmisiä, joka ei voi sivuttaa sitä kaikkea p*skaa, jota yleensä lapsia omaavat ihmiset suoltavat pallollemme. Ja tarkoitin nyt aidon tavaran lisäksi myös ihmistoiminnan abstraktimpia muotoja.

Pyörikää vain perheen kesken "lämmössä" yms. En ole siitä lainkaan kateellinen. Toisenlaisessa maailmassa voisin haluta lapsia mutta tähän maailmaan en olisi rehellisyyden nimissä halunnut itsekään syntyä. Näen maailmassa ja ihmisissä ihan liikaa pahuutta, tyhmyyttä, itsekkyyttä, ajattelemattomuutta, ahneutta sekä ilkeyttä. Kamelin selän katkaisee se, että myös ns. hyväosaisten ihmisten joukosta löytyy em. luonteenpiirteitä edustavia.

Olisin nuorena voinut hakeutua opiskelumenestykseni perusteella lääkäriksi ja sitä kautta lääketieteen tutkijaksi. Minä en halunnut koska en halunnut tuolloinkaan edesauttaa vastenmielisen ihmislajin eloa. Valitsin lakiopinnot koska niiden puolesta voin valikoida itse asiat, joiden parissa haluan tehdä töitä. Lääkäri joutuu valansa puolesta auttamaan kaikkia ja sitä minä en vastalauseena ihmisten pohjattomalle typeryydelle halua tehdä.

Vierailija
58/72 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri nyt tuntuu hyvältä, että on lapsia! Jos joudun karanteeniin, sairastun tai kuolen tiedän että jo täysi-ikäiset poikani huolehtivat minusta ja järjestelyistä. Ja nyt kun ollaan vetäydytty perheen kesken oloiluun on niiiin ihanaa, kun ympärillä ihana esiteini ja lukiolainen❤️

Kauhea huoli- ja surutaakka sun täysi-ikäisille pojillesi. Ihanaa.

Sinullako ei ole vanhempia ollenkaan? 🙄

Vierailija
59/72 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen iloinen että on mukava, iso koti ja perhe. On sisältöä päivissä, vaikka maailma ympärillä pysähtyy.

Miksi päivissä ei voisi olla sisältöä ilman lapsia?

Ja vieläpä omien ehtojen ohjelmaa/sisältöä. Ei lapsien ehtojen.

Niinpä. Nykyään KAIKKI tehdään lasten ehdoilla. Siinä yksi syy, miksen halua hankkia lapsia. Haluan elää omaakin elämääni. Lapsellisten kavereiden menoa seuratessa en ole päätöstäni katunut.

Vierailija
60/72 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, kuinka en ole vielä nähnyt yhtäkään aloitusta siitä, kuinka jollain lanttu on leviimässä kun ei ole lasta ketä vahtia ja opettaa etätöiden ohella. Toisenlaisia aloituksia on kyllä ollut paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan