Ymmärrättekö, että meidän perheen lapinmatkaa oli odotettu vuosi?
Ja rahaa oli jo maksettu paljon. Siks tultiin tänne Leville ja maanantaina jatketaan Saariselälle, koska täällä ei enää silloin pääse rinteisiin. :(
Lapset ovat nauttineet paljon!
Kommentit (47)
Minä, minä, minä, muista viis.
Katsotaan asiaa sen jälkeen kun joku kuolee siksi että asenne on minä ensin.
Ymmärrätkö että ollaan 15 vuotta haaveiltu ulkomaan matkasta mutta vieläkään ei olla päästy. Esikoinen on nyt 16 vuotta. Joka vuosi saadaan rahaa kasaan mutta joka kerta jokin muu on tärkeämpää, kuten auton remontti jne. Kyllä harmittaa mutta minkäs teet.
Tänä vuonna toivotaan ettei tule vastoinkäymisiä ja parin vuoden sisään päästään koko perhe ulkomaille.
Tämä tilanne on poikkeuksellinen, joutuu tekemään poikkeuksellisia ratkaisuja. Kuten se että nyt pysytään kotona vaikka tulisi tappiota.
Minusta kuulostat onnekkaalle jos vuoden sisään olet haaveesi saanut toteutettua. Minä olen jo keski-ikäinen enkä ole haaveista huolimatta vielä pohjoiseen päässyt.
Vähän realismia hei.
Meni munkin kevätsuunnitelmani pieleen.
Trollihan tämä on mutta..
En ymmärrä mitä se Lapin reissu mittään haittaisi. Jos laskettelee ja menee kapulahissillä oman perheenjäsenen kanssa niin so?
Hiihto tai laskettelu ei käsittääkseni levittele tautia kovin tehokkaasti?
Oletko saanut jo krpää ravintolan vessassa niinkuin viime vuonna?
No, minä en paljoa matkusta ja tänä vuonna oli tulossa ihana kevät / kesä kun oli luvassa muutama lyhyt reissu jotka nyt ei sitten toteudu lainkaan. Ei voi mitään, pitkään odotin ja panostin ajatellen, että nyt kerrankin on mun vuoro, mut ei sittenkään, ei vieläkään.
En voisi kuvitella laittavani omaa haluani tämän poikkeustilanteen edelle. Kaikki muutkin on tässä samassa veneessä, ei mulla ole oikeutta vaarantaa muita omien halujen vuoksi.
Niinhän se pisti mutta mökeille pääsee ja kaupat on auki.
Terveisin se jonka ystävä on lähdössä