Ymmärrättekö, että meidän perheen lapinmatkaa oli odotettu vuosi?
Ja rahaa oli jo maksettu paljon. Siks tultiin tänne Leville ja maanantaina jatketaan Saariselälle, koska täällä ei enää silloin pääse rinteisiin. :(
Lapset ovat nauttineet paljon!
Kommentit (47)
Provo, provo, provo, provo....592
Minä minä minä minä ja minun tunteet!
Osa ihmisistä menettää ja menettänytkin jo hengensä. Mutta tukevan mamman on pitänyt tukevan perheensä kanssa lähteä reissuun, tietenkin.
Kannattaa varoa sitä hullua poroa, se on poikkeuksellisen pahalla päällä nyt.
Minäkin odotin meidän matkaa. Täytän ihan just 50 vuotta, lapset jo aikuisia ja minulle ja miehelle varattu matka Tansanian. Tämä piti olla samalla meidän häämatka kun naimisissa ollaan oltu nyt 25 vuotta. No, se peruutettiin, en tiedä saadaanko rahat takaisin. Tilanne on päällä ja juhlia ei voi nyt järjestää. Kyllä se harmittaa.
Mutta tilanne on nyt tämmöinen ja muiden terveys ja oma on nyt tärkeämpi . Jos kaikki menee hyvin niin onhan ne 60 jossain vaiheessa tulossa.
Tämä on totisinta totta että mun ystävä sanoi että lähtevät ajamaan ensi viikolla Rukalle ison perheen kesken (isovanhemmat ja ystävän perhe)
En minä sitä voi ystävänä estää, järkeä toki olen yrittänyt puhua
Provohan tämäkin aloitus on, mutta yleisesti: nyyh yhyy. Kyllä TEIDÄN PERHEEN on nyt syytä saada olla pohjoisessa. Toiset peruikin sitten kaksi vkoa sitten kuuden tonnin reisssun ulkomaille ihan itse. Elämä on valintoja. Rahat tai henki.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totisinta totta että mun ystävä sanoi että lähtevät ajamaan ensi viikolla Rukalle ison perheen kesken (isovanhemmat ja ystävän perhe)
En minä sitä voi ystävänä estää, järkeä toki olen yrittänyt puhua
Ruka pisti kiinni jo tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä sitä voi ystävänä estää, järkeä toki olen yrittänyt puhuaRuka pisti kiinni jo tänään.
Eikun anteeksi, huomenna. https://www.ruka.fi/poikkeustiedotus
Vierailija kirjoitti:
Me kaikki menetämme rahaa tässä ja liian monet menettävät henkensäkin. Joka kerran, kun näette jonkun ihmisen siellä, voi olla, että tartutatte häneen koronan.
Älä houri, eihän se sentään näkemisestä tartu!
Aloittajaa ymmärrän paremmin kuin arvaattekaan. En minäkään ole vapaaehtoisesti ollut poissa Lapista kuukautta pitempään. Olen ollut täällä jo yli puoli vuosisataa, ja aion pysyä vastakin.
Voi hyvänen aika ihmiset! Hävetkää! Jos suinkin vaan osaatte
Sama juttu kesäloman kanssa. Tulee 1-2 tonnin tappio, jos ei päästäkään Kreikkaan kesäkuun alussa.
Jos viisi vuotta jo olette odottaneet, niin olisi kuudes mennyt samaan syssyyn.
Siis vaihdatte vielä paikkaa ja levitätte tartuntaa? Ei voi olla todellista...
Kaikki me on jouduttu nyt jostain luopumaan. Itsekään en ole lapissa, vaikka on alkava viikko lomaa sitä varten. Tämä on nyt yhteinen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajaa ymmärrän paremmin kuin arvaattekaan. En minäkään ole vapaaehtoisesti ollut poissa Lapista kuukautta pitempään. Olen ollut täällä jo yli puoli vuosisataa, ja aion pysyä vastakin.
Olin lapissa viimeksi vuonna 1974, ja se kerta riitti minulle. Sain sieltä sikotaudin jonka myös sairastin siellä. Vaikea ymmärtää aloittajaa.
Meidän perhe on odottanut lapin matkaa 20 vuotta. Vieläkään ei päästy, kun hiihtoloma meni sairastaessa.
Mutta ei tässä muu auta kuin suunnata nokka kohti uusia pettymyksiä.
Juu mekin odotettiin pääsiäisen Lapin reissua, mutta peruttiin se. Toki rahan menetys kirpaisee, mutta tilanne nyt on mikä on. Lapsetkin ymmärsivät loppujenlopuksi.
Oikein! Ei saa elämää seisauttaa flunssan takia.
Itse tulin kans just lapista, tosi mahtava reissu oli. :)
Onneksi ei ole mahdollisuutta tällaisiin ongelmiin.
1700 €/ kk brutto.
Vierailija kirjoitti:
Vau, Afrikassa ihmiset odottavat eliniän että saisivat edes kerran päivässä ruokaa ja oikeutta.
Ja mieti miten helposti tuo olis toteutettavissa, mutta ei, ei ihmiset halua, mutta yksi virus ja kaikki polvillaan.
Kysyn Sinulta lomalainen: eihän enää harmita kun rinteeseen pääsit ?
Kun tuutte takaisin, kaikkia vähänkin ruskettuneita matkaajia kyllä haistatetaa, nimitellään ja mitä kaikkea saattekaan osaksenne. Koronan. Se siitä sitten onnellisuudesta.