Heinäsirkat syövät satoa, viruspandemia, Bill Gates haluaa siruttaa jokaisen ihmisen. Elämmekö lopun aikoja?
Sirkat: https://yle.fi/uutiset/3-11164097
Bill Gatesin sirutus-projekti: https://id2020.org/
Onko loppu lähellä?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä on liikaa, nuo ovat vain harvennusmekanismeja jotka aktivoituvat tarvittaessa.
Elämmekö simulaatiossa?
Kyllä
Muita kysymyksiä ?
Zinc
Jos elämme simulaatiossa, niin se tarkoittaa, että joku on myös luonut simulaation. Jos simulaation on kerran luonut jokin olento tai joukko olentoja, niin nämä olennothan ovat meidän näkökulmasta Jumalan asemassa. Onko siis Jumala olemassa?
Se olento olemme me itse.
Zinc
Eli olemme itse luoneet simulaation, rakentaneet koneet jotka automaattisesti huoltavat tätä järjestelmää, ja sitten siirtäneet tietoisuudemme simulaatioon, eli tähän maailmaan?
Kyllä ja ei.
On olemassa myös vahtikoiria.
Zinc
Mutta miksi loimme tällaisen simulaation? Kun kerran elämme simulaatiossa, kaikki fyysinen on oikeasti keinotekoista, ja suhteellisen halpaa dupliokoida. Jokaisella tietoisella olennolla voisi olla esim. oma pieni planeetta ja voisimme kaikki vain elää lepsua elämää uiden delfiinien kanssa. Miksi simulaatio on näin rajoitettu vaikka mahdollisuuksia olisi vaikka mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä on liikaa, nuo ovat vain harvennusmekanismeja jotka aktivoituvat tarvittaessa.
Elämmekö simulaatiossa?
Kyllä
Muita kysymyksiä ?
Zinc
Jos elämme simulaatiossa, niin se tarkoittaa, että joku on myös luonut simulaation. Jos simulaation on kerran luonut jokin olento tai joukko olentoja, niin nämä olennothan ovat meidän näkökulmasta Jumalan asemassa. Onko siis Jumala olemassa?
Tiedätkös.
Vastoinkäymiset kasvattavat.
Zinc
Sitten kun sulla olisi jo kaikki, niin mitä jää jäljelle ? Niinpä niin . Henkinen kehitys ..
Zinc
Eli olemme itse luoneet simulaation, rakentaneet koneet jotka automaattisesti huoltavat tätä järjestelmää, ja sitten siirtäneet tietoisuudemme simulaatioon, eli tähän maailmaan?
Kyllä ja ei.
Zinc
Mutta miksi loimme tällaisen simulaation? Kun kerran elämme simulaatiossa, kaikki fyysinen on oikeasti keinotekoista, ja suhteellisen halpaa dupliokoida. Jokaisella tietoisella olennolla voisi olla esim. oma pieni planeetta ja voisimme kaikki vain elää lepsua elämää uiden delfiinien kanssa. Miksi simulaatio on näin rajoitettu vaikka mahdollisuuksia olisi vaikka mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämmekö simulaatiossa?
Kyllä
Muita kysymyksiä ?
Zinc
Tiedätkös.
Zinc
Sitten kun sulla olisi jo kaikki, niin mitä jää jäljelle ? Niinpä niin . Henkinen kehitys ..
Zinc
Kyllä ja ei.
Zinc
Tiedätkös.
Zinc
Pelkäätkö coronaa ?
Henkisen kehityksen paikka. Mieti kaikki muutkin asiat.
Zinc
Te kehittymättömät ;)
Joku päivä kaikki kääntyy ympäri.
Ne kenellä on olleet suurin taakka ovatkin ehkä valinneet eniten.
Zinc
Köyhistä tulee rikkaita. Rikkaista tulee köyhiä.
Zinc
Kiitos näistä viisauksista Zinccis
Kyllä ja ei.
Zinc