Onko isorintaisen naisen kumppani onnekkaampi?
Kuulin miehen puhuvan kaveriporukkansa kanssa siitä, miten onnekas eräs heidän tuttavansa on, kun löysi uuden tyttöystävän jolla on todella isot rinnat. Ajatteleeko miehet oikeasti näin? Tuli itselleni paha fiilis tuon keskustelun kuulemisesta. Onko minun mies sitten jotenkin vähemmän onnekas, koska minulla on pienet rinnat?
Kommentit (44)
Miehesi ja kaverinsa ovat juntteja.
Vähän hillitymmin muotoiltu nainen on mielestäni haluttavampi parisuhteeseen, vaikka muuten pidänkin isoista tisseistä.
Jahas. Luin onnellisempi. Onnekkuus on sitten vähän eri juttu. Muutaman prosentin.
Zinc
Isorintaiset tuppaavat lihomaan keski-iässä.
En sanoisi siinä laskussa onnekkaampi, että ei sitä ole kenenkään pakko olla minkään laudan kanssa.
Zinc
Siinä laskussa taas sanoisin onnekkaampi, jos ei ole tuommoista sopivaa ja hyvää löytynyt, niin onnekkaampi.
Vierailija kirjoitti:
Isorintaiset tuppaavat lihomaan keski-iässä.
Vaan sepä on sen ajan murhe. Sitten on uudet haasteet.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vähän hillitymmin muotoiltu nainen on mielestäni haluttavampi parisuhteeseen, vaikka muuten pidänkin isoista tisseistä.
Ymmärräthän, ettei nainen itse valitse ruumiinrakennettaan.
Isorintaiset naiset on monesti ns. emäntämallia. Tarkoittaa sitä, että kropassa on runsaasti rasvaa. Isot tissit, iso maha ja valtava ahteri. Luulen, että oikeasti on aika harvan miehen unelma. Ehkä jonkun maalaistollero isäntämiehen unelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärräthän, ettei nainen itse valitse ruumiinrakennettaan.
Mika mahtoi olla viestisi pointti? Ymmärräthän, ettei mies itse valitse mieltymyksiään?
Eipä ”mun mies” kovin iloiselta vaikuta... ignooraakin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Taatusti on
Zinc
Sulla ei oo mitään sanottavaa sinkkuna koska kukaan nainen ei kattelis tommosta miestä joka roikkuu koko päivän avlla
Ap ei kaikki pidä isoista tisseistä.
Vierailija kirjoitti:
Isorintaiset naiset on monesti ns. emäntämallia. Tarkoittaa sitä, että kropassa on runsaasti rasvaa. Isot tissit, iso maha ja valtava ahteri. Luulen, että oikeasti on aika harvan miehen unelma. Ehkä jonkun maalaistollero isäntämiehen unelma.
Tai sitten olemattomalla lattapepulla ja kapealla lantiolla varustettuja, mikä on se luotaantyöntävin yhdistelmä. Ennemmin normaalit tai pienet rinnat, ja sitten kunnon per$e ja lantiota..nam!
Vähän kaksipiippuinen juttu. Onhan ne nuoremmalla iällä komeat, mutta vanhemmiten ja varsinkin pienen ylipainon kera hirveät säkit.
Nainen ei ole onnekas mikäli saa vain sellaisen miehen jolle tissikoko on suhteen olemassaolon ratkaiseva tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei hätää peräkammarin pertsa,sinun ei tarvitse vaivata päätäsi moisella kun et ikinä suhteeseen tule pääsemään..voit tuijotella niitä "tissejä" sieltä koneen ruudulta;)
Isomunasten miesten kanssa suhteessa olevat naiset on huippuonnekkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei hätää peräkammarin pertsa,sinun ei tarvitse vaivata päätäsi moisella kun et ikinä suhteeseen tule pääsemään..voit tuijotella niitä "tissejä" sieltä koneen ruudulta;)
No mikä tuossa nyt niin ärsytti?
Ei ole suhde välttämättomyys, saan kyllä irtoseksiä ihan yrittämättäkin.
Ei ole.