Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko isorintaisen naisen kumppani onnekkaampi?

Vierailija
22.03.2020 |

Kuulin miehen puhuvan kaveriporukkansa kanssa siitä, miten onnekas eräs heidän tuttavansa on, kun löysi uuden tyttöystävän jolla on todella isot rinnat. Ajatteleeko miehet oikeasti näin? Tuli itselleni paha fiilis tuon keskustelun kuulemisesta. Onko minun mies sitten jotenkin vähemmän onnekas, koska minulla on pienet rinnat?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ja kaverinsa ovat juntteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti on

Zinc

Vierailija
4/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hillitymmin muotoiltu nainen on mielestäni haluttavampi parisuhteeseen, vaikka muuten pidänkin isoista tisseistä.

Vierailija
5/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. Luin onnellisempi. Onnekkuus on sitten vähän eri juttu. Muutaman prosentin.

Zinc

Vierailija
6/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaiset tuppaavat lihomaan keski-iässä.

Vierailija
7/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi siinä laskussa onnekkaampi, että ei sitä ole kenenkään pakko olla minkään laudan kanssa.

Zinc

Siinä laskussa taas sanoisin onnekkaampi, jos ei ole tuommoista sopivaa ja hyvää löytynyt, niin onnekkaampi.

Vierailija
8/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isorintaiset tuppaavat lihomaan keski-iässä.

Vaan sepä on sen ajan murhe. Sitten on uudet haasteet.

Zinc

Vierailija
9/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän hillitymmin muotoiltu nainen on mielestäni haluttavampi parisuhteeseen, vaikka muuten pidänkin isoista tisseistä.

Ymmärräthän, ettei nainen itse valitse ruumiinrakennettaan.

Vierailija
10/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaiset naiset on monesti ns. emäntämallia. Tarkoittaa sitä, että kropassa on runsaasti rasvaa. Isot tissit, iso maha ja valtava ahteri. Luulen, että oikeasti on aika harvan miehen unelma. Ehkä jonkun maalaistollero isäntämiehen unelma.

Vierailija
11/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärräthän, ettei nainen itse valitse ruumiinrakennettaan.

Mika mahtoi olla viestisi pointti? Ymmärräthän, ettei mies itse valitse mieltymyksiään?

Vierailija
12/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ”mun mies” kovin iloiselta vaikuta... ignooraakin vielä.

Vierailija
13/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taatusti on

Zinc

Sulla ei oo mitään sanottavaa sinkkuna koska kukaan nainen ei kattelis tommosta miestä joka roikkuu koko päivän avlla

Vierailija
14/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei kaikki pidä isoista tisseistä.

Vierailija
15/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isorintaiset naiset on monesti ns. emäntämallia. Tarkoittaa sitä, että kropassa on runsaasti rasvaa. Isot tissit, iso maha ja valtava ahteri. Luulen, että oikeasti on aika harvan miehen unelma. Ehkä jonkun maalaistollero isäntämiehen unelma.

Tai sitten olemattomalla lattapepulla ja kapealla lantiolla varustettuja, mikä on se luotaantyöntävin yhdistelmä. Ennemmin normaalit tai pienet rinnat, ja sitten kunnon per$e ja lantiota..nam!

Vierailija
16/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kaksipiippuinen juttu. Onhan ne nuoremmalla iällä komeat, mutta vanhemmiten ja varsinkin pienen ylipainon kera hirveät säkit.

Vierailija
17/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole onnekas mikäli saa vain sellaisen miehen jolle tissikoko on suhteen olemassaolon ratkaiseva tekijä.

Vierailija
18/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei hätää peräkammarin pertsa,sinun ei tarvitse vaivata päätäsi moisella kun et ikinä suhteeseen tule pääsemään..voit tuijotella niitä "tissejä" sieltä koneen ruudulta;)

Vierailija
19/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomunasten miesten kanssa suhteessa olevat naiset on huippuonnekkaita.

Vierailija
20/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei hätää peräkammarin pertsa,sinun ei tarvitse vaivata päätäsi moisella kun et ikinä suhteeseen tule pääsemään..voit tuijotella niitä "tissejä" sieltä koneen ruudulta;)

No mikä tuossa nyt niin ärsytti?

Ei ole suhde välttämättomyys, saan kyllä irtoseksiä ihan yrittämättäkin.