Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko isorintaisen naisen kumppani onnekkaampi?

Vierailija
22.03.2020 |

Kuulin miehen puhuvan kaveriporukkansa kanssa siitä, miten onnekas eräs heidän tuttavansa on, kun löysi uuden tyttöystävän jolla on todella isot rinnat. Ajatteleeko miehet oikeasti näin? Tuli itselleni paha fiilis tuon keskustelun kuulemisesta. Onko minun mies sitten jotenkin vähemmän onnekas, koska minulla on pienet rinnat?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän hillitymmin muotoiltu nainen on mielestäni haluttavampi parisuhteeseen, vaikka muuten pidänkin isoista tisseistä.

Mutta ei hätää peräkammarin pertsa,sinun ei tarvitse vaivata päätäsi moisella kun et ikinä suhteeseen tule pääsemään..voit tuijotella niitä "tissejä" sieltä koneen ruudulta;)

No mikä tuossa nyt niin ärsytti?

Ei ole suhde välttämättomyys, saan kyllä irtoseksiä ihan yrittämättäkin.

En ole tuo jolle vastasit, mutta voisitko ajatella sitä tältä kannalta:

Vähän isompi munainen mies on haluttavampi parisuhteeseen, mutta muutoin katselen kyllä pienimunaisiakin. Rautalangasta vääntämällä et ole kiinnostunut naisesta ihmisenä ja hänen luonteenpiirteistään vaan tissikoko on nyt sinulle ratkaiseva tässä parisuhdeasiassa.

Isotissisistä valikoidaan ne joilla on parhaat luonteenpiirteet. :)

Vierailija
42/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ymmärrän, että miehet, varsinkin hieman yksinkertaiset, sotkevat rintojen ja/tai takapuolen koon seksuaalisuuteen. Mutta naiset itse? Luulisi jokaisen ymmärtävän, että iso rintainen voi olla aseksualisti ja pieni rintainen puolestaan nymfomaani. Tai päin vastoin. Miksi iso rintaisen naisen puoliso siis olisi onnekkaampi, jos hän ei saisi niihin rintoihin koskea tai edes katsoa? Olen onnekas kun minulla on isorintainen puoliso vaikka meillä ei ole seksiä?

Tämä on totta! Moni (mies) tuntuu ajattelevan, että isot tissit = paljon villiä seksiä. Vaikka asiat ei ole mitenkään yhteydessä.

nro 37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Ovat onnekkaita että ovat saaneet naisellisen vartalon omaavan naisen. Omaa pikkutissiä pyydän pitämään topin päällä sängyssäkin

Jos miehen vartaloon länttäisi isot silikonit, olisiko se yhtäkkiä naisellinen vartalo?

Jos kurvikkaassa tiimalasivartalossa ei olisi tissejä, se olisi sitten miehekäs kroppa?

Huvittava tämä nainen = tissit -mielipide, mutta yksinkertaiset miehethän näitä heittelevätkin.

Vierailija
44/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän hillitymmin muotoiltu nainen on mielestäni haluttavampi parisuhteeseen, vaikka muuten pidänkin isoista tisseistä.

Mutta ei hätää peräkammarin pertsa,sinun ei tarvitse vaivata päätäsi moisella kun et ikinä suhteeseen tule pääsemään..voit tuijotella niitä "tissejä" sieltä koneen ruudulta;)

No mikä tuossa nyt niin ärsytti?

Ei ole suhde välttämättomyys, saan kyllä irtoseksiä ihan yrittämättäkin.

En ole tuo jolle vastasit, mutta voisitko ajatella sitä tältä kannalta:

Vähän isompi munainen mies on haluttavampi parisuhteeseen, mutta muutoin katselen kyllä pienimunaisiakin. Rautalangasta vääntämällä et ole kiinnostunut naisesta ihmisenä ja hänen luonteenpiirteistään vaan tissikoko on nyt sinulle ratkaiseva tässä parisuhdeasiassa.

Aika uskomatonta kaksinaismoralismia, tai ymmärtämättömyyttä. En tiedä kumpi tässä on kyseessä?