Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko isorintaisen naisen kumppani onnekkaampi?

Vierailija
22.03.2020 |

Kuulin miehen puhuvan kaveriporukkansa kanssa siitä, miten onnekas eräs heidän tuttavansa on, kun löysi uuden tyttöystävän jolla on todella isot rinnat. Ajatteleeko miehet oikeasti näin? Tuli itselleni paha fiilis tuon keskustelun kuulemisesta. Onko minun mies sitten jotenkin vähemmän onnekas, koska minulla on pienet rinnat?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä tissitissi-miehet ovat lapsellisia,kaipaavat äiti hahmoa(äidin muotoista)..yök. 

Vierailija
22/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isorintaiset naiset on monesti ns. emäntämallia. Tarkoittaa sitä, että kropassa on runsaasti rasvaa. Isot tissit, iso maha ja valtava ahteri. Luulen, että oikeasti on aika harvan miehen unelma. Ehkä jonkun maalaistollero isäntämiehen unelma.

Tai sitten olemattomalla lattapepulla ja kapealla lantiolla varustettuja, mikä on se luotaantyöntävin yhdistelmä. Ennemmin normaalit tai pienet rinnat, ja sitten kunnon per$e ja lantiota..nam!

Tän takia taidankin olla ikineitsyt ja ikisinkku. Nätti naama menee hukkaan, ei voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän hillitymmin muotoiltu nainen on mielestäni haluttavampi parisuhteeseen, vaikka muuten pidänkin isoista tisseistä.

Mutta ei hätää peräkammarin pertsa,sinun ei tarvitse vaivata päätäsi moisella kun et ikinä suhteeseen tule pääsemään..voit tuijotella niitä "tissejä" sieltä koneen ruudulta;)

No mikä tuossa nyt niin ärsytti?

Ei ole suhde välttämättomyys, saan kyllä irtoseksiä ihan yrittämättäkin.

Tuskimpa saat:) 

Vierailija
24/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos niitä on helpompi leipoa.

Vierailija
25/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä vakuutetaan, että näin on.

Vuodet vierivät, ulkonäkö rapistuu mutta isot kannut pysyvät.

Vierailija
26/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nämä tissitissi-miehet ovat lapsellisia,kaipaavat äiti hahmoa(äidin muotoista)..yök. 

Anoppini on epänaisellinen lauta.

Vierailija
27/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei isot tissit naista tee. Tärkeintä on se, mitä korvien välissä liikkuu. Kauneuskin on katoovaista, mutta äly säilyy.

Vierailija
28/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän hillitymmin muotoiltu nainen on mielestäni haluttavampi parisuhteeseen, vaikka muuten pidänkin isoista tisseistä.

Mutta ei hätää peräkammarin pertsa,sinun ei tarvitse vaivata päätäsi moisella kun et ikinä suhteeseen tule pääsemään..voit tuijotella niitä "tissejä" sieltä koneen ruudulta;)

Tuskimpa saat:) 

Tuskinpa sinäkään olet kovin vaikea tapaus, kun on hymy noin herkässä. ;)

Olisi kyllä kiinnostanut tietää, mistä otit itseesi? Kommenttini oli kyllä ihan positiivinen pikkutissien kannalta, vaikka ette tunnu kykenevän sitä sellaisena näkemään...

Vierailija
29/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole. varsinkin naisena olen aina halunnut vähintään pari kuppikokoa pienemmät rinnat. vaatteet ei istu kunnolla, selkää jomottaa melkeinpä koko ajan. ja mitä sitten ikääntyessä. no, siitä ei kai tarvitse edes kertoa.

Vierailija
30/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tallinnan reissulla parasta oli kun oikein palveluntarjoajan silmistä pystyi näkemään että nyt kuvottaa.

Vierailija
31/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siinä tapauksessa, jos pitää isoista rinnoista.

Vierailija
32/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos on peppumies

Vierailija
33/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut normaalipainoinen koko ikäni, minulla kuitenkin on isot rinnat ja pyöreä peppu. En ole mikään vyöryvä valas, vaikka rinnat ovatkin kookkaat. Geeneissä olen nämä saanut. Liikuntaa harrastanut koko ikäni. Olen 50-vuotias.

Vierailija
34/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jolle vastasit, mutta voisitko ajatella sitä tältä kannalta:

Vähän isompi munainen mies on haluttavampi parisuhteeseen, mutta muutoin katselen kyllä pienimunaisiakin. Rautalangasta vääntämällä et ole kiinnostunut naisesta ihmisenä ja hänen luonteenpiirteistään vaan tissikoko on nyt sinulle ratkaiseva tässä parisuhdeasiassa.

Vierailija
35/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jos elää edelleen jossain äidintissimeiningissä, jossain maalla tai ei ole sivistänyt itseään..

Vierailija
36/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pitävät erilaisista rinnoista.

Olen vuosia ihmetellyt, miksi todella monet naiset elävät yhdessä tai menevät naimisiin todella rumien miesten kanssa. En yleensä mainitse mielipiteestäni, koska todella monet miehet loukkaantuvat.

Syytön minä siihen olen, että he ovat rumia.

Vierailija
37/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pienennytin isot rintani (75L) niin ainoat, jotka päivittelivät valintaani tyyliin "miksi? Mä en kyllä pienennyttäis!" oli NAISIA. Miehen onnekkuus ei tuntunut vähenevän siitä yhtään, päinvastoin :)

Vierailija
38/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa sanoa, oma mieheni on tyytyväinen tiukkaan toosaani ja hoikkaan varteeni. Makuja on moneen lähtöön.

Vierailija
39/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ymmärrän, että miehet, varsinkin hieman yksinkertaiset, sotkevat rintojen ja/tai takapuolen koon seksuaalisuuteen. Mutta naiset itse? Luulisi jokaisen ymmärtävän, että iso rintainen voi olla aseksualisti ja pieni rintainen puolestaan nymfomaani. Tai päin vastoin. Miksi iso rintaisen naisen puoliso siis olisi onnekkaampi, jos hän ei saisi niihin rintoihin koskea tai edes katsoa? Olen onnekas kun minulla on isorintainen puoliso vaikka meillä ei ole seksiä?

Vierailija
40/44 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit edes sanoa noin? Kun nainen saa isorintaiset geenit ja hän on  esim. vela niin tuo on todella loukkaavaa. On aivan käsittämätön ajatus ylipäätään yhdistää isorintaisuus äitiyteen. Mieti vähän!