Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö muiden mieli herkkuja ihan hulluna?

Vierailija
22.03.2020 |

Olen joka päivä nyt viikon alan syönyt herkkuja ihan hulluna.

Nyt loppui Karkit ja tuntuu että pakko lähteä hakemaan lisää.

Eilen oli jo kaupassa Karkit ja suklaalevyt melkein loppu.

Hamstrataanko niitä vai onko muihinkin iskenyt herkutteluhimo? Tuntuu et kokoajan tekisi mieli syödä! Siis syön tietty myös vihanneksia ym

175/59 (for now..)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perulalastut.

Vierailija
2/8 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan just toisinpäin. Ahdistuksen keskellä ei todellakaan maistu ruoka tai herkut. Olo on todella turta nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syödä enempää kuin normaalistikaan. Hyvää ruokaa kyllä ja vähän olen leiponutkin mutta kohtuudella kaikkea

Vierailija
4/8 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee. Ja herkuttelenkin sitten. Nyt on elämä niin bleh muutenkin että turha alkaa herkkujen määrässä rajoittamaan, pitää sitä jotain iloa olla.

Vierailija
5/8 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista!

Sipsit on myös pop!

Mietin että voisin leipoa jotain

Ideoita?

Vierailija
6/8 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt viikonloppuna herkutellut sekä syönyt hyvin. En ole ahdistunut, vaan tehnyt koko viikon rankkaa työtä.

Energiavarastot vaativat täyttöä. Olen myös hoivannut perhettä, että olisi jotain iloa tässä nuivassa jaksossa.

Viikolla löysin erinomaisen mustikkapiirakkaohjeen jostain amerikkalaisesta blogista. Pohjan tein omalla reseptillä 100 g voita, samoin sokeria, 1 muna ja 200g jauhoja sekä 1 tl vaniljasokeria ja leivinjauhetta.

Täytteeseen laitettiin 3,5 dl mustikoita, 1 (2dl) purkki kermaa, 4tl vehnäjauhoja ja 0,5 dl sokeria. Paisto 200 c kunnes pinta on ruskea.

Vierailija
7/8 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo todellakin. Oon aina ollut tosi hoikka, mut tän korona-kriisin jälkeen varmaan 150kg jos enää hengissä (oon hoitaja). Eilen ja toissapäivänä meni jättipussi karkkia, suklaata uppoaa myös. Ja kokoajan tekis mieli lisää 😒

Vierailija
8/8 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuhimo on kyllä kasvanut tässä eristäytymiseen pyrkiessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi