Miksi hallituksella ei ole munaa määrätä ravintoloita ja baareja suljettavaksi?
Sitähän toivovat jopa nuo yrittäjät itse että saisivat keskeytysvakuutukset päälle.
Ai niin kun tällä hallituksella ei ole munaa.
Kommentit (24)
Eihän koulujakaan ole suljetta. Miksi baarit?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tässä ahneet yrittäjät nyt yrittävät siirtää vastuuta muille. Itse tiedän vaikka kuinka monta yritystä, minä mukaan lukien, jotka ovat laittaneet ovensa säppiin koska omatunto ei kestäisi jos ja kun ruumiita tulee.
Valtio on nyt niin poikkeuksellisessa tilanteessa, että kyllä yritykset saavat korvausta tästä vaikka sulkeutuisivat vapaaehtoisesti. Järki käteen nyt!
Usko pois että yritykset eivät noin vain saa mitään korvauksia jos omin päin sulkevat ovensa. Ajatuskin on naurettava.
Valtio kysyy vain ”Millä perusteella, näytä lainkohta tai hallituksen antama määräys?”
Kalliossa ei olis kiva kulkee, kun mestat olis kii.
Mielestäni tässä ahneet yrittäjät nyt yrittävät siirtää vastuuta muille. Itse tiedän vaikka kuinka monta yritystä, minä mukaan lukien, jotka ovat laittaneet ovensa säppiin koska omatunto ei kestäisi jos ja kun ruumiita tulee.
Valtio on nyt niin poikkeuksellisessa tilanteessa, että kyllä yritykset saavat korvausta tästä vaikka sulkeutuisivat vapaaehtoisesti. Järki käteen nyt!