Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivävoide aurinkosuojakertoimella joka EI KIRVELE silmiä?

Vierailija
22.03.2020 |

Olen ihan kypsä, mennyt jo useampi satanen hukkaan etsiessäni päivävoidetta jossa olisi sk, ja joka ei valu ja kirvele silmää.
Selvennys: en siis laita sitä voidetta silmään enkö suoraan yläpuolelle vaan se jotenkin sulaa ja valuu otsasta.
Apteekistakin ostanut useampaa tuotetta ja myyjä selittänyt että ei kirvele. Silti polttaa ja kirvelee!

Onko MITÄÄN mikä olisi kirvelemätön? Jos mahdollista niin tuoksuton mutta jos tuoksuu niin sit ostan sen, ei kai tässä voi ronkeloida.

Kyllä ihmettää että Kuussa on käyty, Marsiin mennään mutta vielä ei ole keksitty sellaista aurinkosuojaa joka ei polttele ja vetistä silmiä!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. Mielestäni kirvely kyllä johtuu juuri tuoksusta? Tuoksutonta on vaikea löytää.

Vierailija
2/7 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Origins, saa 15 tai 40 suojakertoimella Kicksistä, Stockalta, Sokoksesta ainakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muita ehdotuksia?

Vierailija
4/7 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holika holikan ei ainakaan itselläni kirvellyt, vaikka aika herkästi niin yleensä käy.

Vierailija
5/7 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosilin päivävoide, jossa on suojakerroin 30. Se ei kirvele eikä tunnu rasvaiselta iholla.

Vierailija
6/7 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkkipasta, ei taatusti valu

Vierailija
7/7 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Origins, saa 15 tai 40 suojakertoimella Kicksistä, Stockalta, Sokoksesta ainakin

Lisään vielä, että mä olen herkkäsilmäinen ja silmät alkaa vuotaa vähemmästäkin. Noissa Originin päivävoiteissa, joissa tosi kevyt sävytys, ei mitään vaikutusta silmiin.