Mies taas laiskottelee t. Ammattivalittaja
Lapselle pitäisi opettaa musiikkia ja matikkaa. Ladata oma sähköposti tietokoneeseen, käydä ostamassa ruokaa yms mutta mitään ei tapahdu.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä et tee mitään koska?
Kun en osaa opettaa enkä tehdä noita tietokonejuttuja. Kauppaan en edes riskiryhmänä saa mennä. Ap
Ennen sanottiin, että "Laiska töitään luettelee". Entäs jos luettelee toistenkin töitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun en osaa opettaa enkä tehdä noita tietokonejuttuja. Kauppaan en edes riskiryhmänä saa mennä. Ap
Huhhuh? Pakkohan sullakin on sposti olla niin samalla tavalla teet lapselle. Ja ruokaa saa tilattua vaikka kotiin jos mies ei osaa lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta palstalla osaat kyllä määkiä. Vuodesta toiseen.
Tehkää nyt inventaari ruokakaapeissa, väsäätte listan ostettavista ruuista ja menette koko porukka kauppaan ja teette yhdessä ruokaa. Lapsikin oppii. Ostakaa ylimääräistä, ettei huomenna tarvi miettiä, kun kaapissa ei ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh? Pakkohan sullakin on sposti olla niin samalla tavalla teet lapselle. Ja ruokaa saa tilattua vaikka kotiin jos mies ei osaa lähteä.
Ei mulla ole. En tosiaan osaa tuollaisia tietokonejuttuja enkä mä nyt kaupasta voi mitään tilata. Ap
No nythän teillä on jotain yhteistä. Ajattele positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää nyt inventaari ruokakaapeissa, väsäätte listan ostettavista ruuista ja menette koko porukka kauppaan ja teette yhdessä ruokaa. Lapsikin oppii. Ostakaa ylimääräistä, ettei huomenna tarvi miettiä, kun kaapissa ei ole mitään.
Mies ei tuo listan mukaan ja miten mä riskiryhmäläisenä voin mennä kauppaan? Pakko kai se on mennä, kun mies ei mitään osta. Ap
Miksi lapsen pitää opiskella sunnuntaina? Kyllä meillä saatiin vapaa viikonloppu.
Sähköpostitilin luonti on hyvin haastava tietokonejuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole. En tosiaan osaa tuollaisia tietokonejuttuja enkä mä nyt kaupasta voi mitään tilata. Ap
Miten on mahdollista ettei aikuisella ole spostia Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapsen pitää opiskella sunnuntaina? Kyllä meillä saatiin vapaa viikonloppu.
Siksi kun ei tehnyt kaikkea perjantaina. Hänelle tulee paljon tehtäviä aina arkipäivisin. Ap
Kai sä oot jo tilannut sen visa electronin? Tarviit sitä kun korona on ohi ja lähdet elämään omaa itsenäisen naisen elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Sähköpostitilin luonti on hyvin haastava tietokonejuttu.
Mulle se on. Olenhan mä täällä oppimisvaikeuksistani puhunut. Ap
Miten te saatte kaikesta niin vaikeaa? Minä lähden huomenna kauppaan, kun asun yksin ja ostan ainakin alkuviikoksi ruokaa. Täytän pakastinta ja teen itse sapuskat. Ja ostan mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos edes yrittäisit?
Olen kuule yrittänyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten te saatte kaikesta niin vaikeaa? Minä lähden huomenna kauppaan, kun asun yksin ja ostan ainakin alkuviikoksi ruokaa. Täytän pakastinta ja teen itse sapuskat. Ja ostan mitä haluan.
Ajattelinkin mennä kauppaan ensi viikolla. Ap