Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nälkä. Mitä sun just nyt tekisi mieli syödä?

Vierailija
22.03.2020 |

Mun tekis mieli syödä Härmän Snackpointin katkarapujuustokakkua tai yhtä sellaista patonkia, jossa on hyvää majoneesia😀

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kana-feta-avokado -kotzonea. 🤤

Vierailija
22/28 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kaalilaatikkoa, mutta en jaksa tehdä. Kaikki ainekset löytyy paitsi siirappi (minusta olennainen osa tätä lootaa) joten sekin vähän pidättelee. En haluaisi mennä lähikauppaan. Matkaa muutama sata metriä, mutta yrittänyt vältellä sitäkin. Perjantaina jouduin käymään, jos edes ensi viikolle selviäisin käymättä taas. Söin juuri kaurapuuroa ja pari palaa itse tehtyä rieskaa voin kanssa. Ei ollut sama asia, mutta täyttipä kuitenkin.

Täälläkin kaalilaatikon himo. Ostin eilen jo kaalinkin mutta unohdin siirapin myös!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woltilla tekis mieli tilata ihan mitä vaan. Olen ollut 1,5kk lomautettuna enkä ole vielä saanut ensimmäisiäkään liiton korvauksia, joten rahaakaan en ole saanut yli 1,5 kuukauteen ELI en ole herkutellutkaan koko sinä aikana, koska rahaa ei yksinkertasesti ole.

Nyt menis Hesen hampurilainen, jotkut ihanat rapeat wingsit tai Kotipizzan Monsteri.

Sen sijaan nautin viiniä, jota on varastossa runsaasti.

Vierailija
24/28 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pil.lua

Vierailija
25/28 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tänään tekee mieli syödä? 😋 Kiva välillä muitakin ketjuja tehdä kuin silkkaa koronaa.

Vierailija
26/28 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hulluna tekis mieli nyt itse savustettua lohta 😋

Vierailija
27/28 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekemääni kasvisborssia.

Vierailija
28/28 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiksissä on vielä maksoittunutta verta. Nam!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi