Miesystävän äiti oli sanonut ettei miehen kannattaisi nähdä minua
Koronavaaran takia siis. Kuitenkin oli ok että mies oli käynyt äidillään kylässä. Kaikki ollaan terveita ja oireettomia. Mielestäni tämä oli törkeä pyyntö ja pakko sanoa, että loukkaannuin
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hänellä on varmasti joku hyvä syy miksi ei halua poikansa sua tapaavan
Niin varmasti on, vihasi kuulemma miehen exääkin. Varmasti jos eroaisimme ja mies jäisi yksin, olisi tyytyväinen. Ap
Eli haluaa omia poikansa. Mutta tässä tilanteessa tuo neuvo olla tapaamatta sinua voi olla sellaistakin itsekkyyttä, että hän ei halua pojalleen muita kontakteja, jotta tämä voisi edelleen vierailla äitinsä luona. Eli juuri tässä tilanteessa se ehkä ei olekaan mitään henkilökohtaista.
Onneksi aikuisen miehen ei tarvitse tehdä kuten äiti käskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmasti on, vihasi kuulemma miehen exääkin. Varmasti jos eroaisimme ja mies jäisi yksin, olisi tyytyväinen. Ap
Eli haluaa omia poikansa. Mutta tässä tilanteessa tuo neuvo olla tapaamatta sinua voi olla sellaistakin itsekkyyttä, että hän ei halua pojalleen muita kontakteja, jotta tämä voisi edelleen vierailla äitinsä luona. Eli juuri tässä tilanteessa se ehkä ei olekaan mitään henkilökohtaista.
Voi olla ja olin vieraillut. Itse en ole tavannut omia vanhempiani ollenkaan. Äitini on vakavasti sairas ja riskiryhmää. Ap
Ei se ole henkilökohtaista. On varmaan kieltänyt kavereiden tapaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Syy lienee kiinni oleva napanuora.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen äiti on ilmeisen viisas nainen. Korona-virus oli vain tekosyy, kun hän ehdotti miesystävällesi olla tapaamatta sinua.
Olipa ilkeästi sanottu, kun et edes tunne minua enkä ole koskaan mitään pahaa tehnyt kenellekään. Ap
Ihminen joka ei mielestään ole koskaan tehnyt pahaa kenellekään, ja vielä menee sitä julistamaan ventovieraille, on enemmän kuin epäilyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen äiti on ilmeisen viisas nainen. Korona-virus oli vain tekosyy, kun hän ehdotti miesystävällesi olla tapaamatta sinua.
Olipa ilkeästi sanottu, kun et edes tunne minua enkä ole koskaan mitään pahaa tehnyt kenellekään. Ap
Ihminen joka ei mielestään ole koskaan tehnyt pahaa kenellekään, ja vielä menee sitä julistamaan ventovieraille, on enemmän kuin epäilyttävä.
Oletettavasti tässä lausahduksella tarkoitettiin pahan tekemistä miesystävälle tai anoppikokelaalle.
Vielä vähemmän sitä äitiä kannattaisi tavata.
Eli molemmat nyhjötämme omissa kodeissamme etätöitä tehden ja verkkokaupasta ruokaa tilaten? Milloin saamme mielestäsi taas nähdä? Ap