Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitin jonka oppii aikuisena?

Vierailija
21.03.2020 |

Haluaisin alkaa soittamaan jotakin soitinta, mutta mitä? Minkä oppisi suht hyvin aikuisena? En haluaisi ottaa soittotunteja, olisiko jokin soitin jota oppisi itsekseen soittamaan kirjojen ja netin avulla?

Olen nuorena soittanut kitaraa, jos sillä on jotakin merkitystä.

Olen ajatellut pianoa, oppiiko sitä soittamaan miten ilman tunteja?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista!

Viime vuosina olen ollut kiinnostunut pianon soittamisesta, mutten ole vielä hankkinut sitä. Olen hiukan kyllä katsellut, että aika paljon löytyy ohjeita pianon soittamiseen kyllä netistäkin.

Ap

Piano on aika kallis hankinta, mutta kosketinsoittimia saa halvalla. Kosketintuntuma ei halvimmissa ole samanlainen kuin pianossa, mutta ääni on niissäkin ihan siedettävä. Ehkä voisit kokeilla sellaisella ennen kuin laitat rahasi kiinni kalliiseen soittimeen. Bonuksena sähköistä soitinta voi soittaa kuulokkeisiin, niin naapureitakaan ei häiritse, vaikka asuisit kerrostalossa. Tai perheenjäseniä omakotitalossa.

Pimputin juuri Kempeleem kierrätyskeskuksessa Hohnerin pianoa 90€ hintalappu oli Hohnerissa.

Minun korvani ei virettä protestoinut.

Koska oikean käden sormien jäntevyys on jäänyt tapaturman jäljiltä vajaaksi, ja lapset eivät ole pianosta innostuneita, jäi Hohner liikkeeseen.

Vierailija
42/44 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kazoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marakassi. Triangeli. Valinnanvaraa on.

Vierailija
44/44 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksofoni kiinnostaisi, on kehuttu olevan helpoimmin opittavissa olevista soittimista.

Alttosaksofonia suositellaan aloittelijoille, eikä saksofonit ole ihan mahdottoman kalliitakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme