Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koronan takia olo, että olisi unessa, epätodellinen.

Vierailija
21.03.2020 |

Kaikki on samaan aikaan mahdollista ja mahdotonta.
Onko psykoottista tekstiä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovin normaalilta. Mulla oli tuota ennen kuin lääkitys saatiin kondikseen.

Vierailija
2/32 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sekoamassa tämän koronan takia. En olisi ikinä uskonut, mutta näin käy. Meillä on kaikki kunnossa, ei edes raha tai muita huolia.

Mutta tämä outo poikkeustila ahdistaa! Oma pää alkaa mennä limboon, kuin joku pysähtynyt sunnuntaipäivä vain jatkuisi ja jatkuisi ja jatkuisi... Aurinko paistaa ja päivät on loputtoman pitkiä.

Alan kohta ajatella että tää kaikki on simulaatio mun päässä, aika on pysähtynyt tai jotain. Hirveää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä käy kaikkien mielen päälle enemmän tai vähemmän

Vierailija
4/32 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kieltämättä on hiukan epätodellinen olo. Tilannehan on ihan uusi ja poikkeuksellinen.

Ei tällaista ole osannut ikinä ajatella tapahtuvan juuri omana elinaikana. On totuttu elämään vapaasti hyvinvointiyhteiskunnassa, ja nyt kun uhka huojuttaa meitä, on se tosi epätodellista.

Vierailija
5/32 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiahan tämä on järkyttänyt, itselläni kauhea kuolemanpelko jotenki iskenyt (vaikka olen nuori ja terve). Kamala ahdistus koko ajan ;(

Vierailija
6/32 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on sun mielen puolustusmekanismi, joka on olemassa nyt sitä varten ettet sekoaisi. Dissosiaatio.

Vierailija
7/32 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on vain bugi matrixissa. Tervetuloa todellisuuteen.

Vierailija
8/32 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä loppuu Pääsiäisenä.

Chuck Pierce profetoi syyskuussa 2019: ”Me tulemme kohtaamaan ruton kaltaisen hyökkäyksen, joka koettelee meitä pääsiäiseen 2020 asti. Maailman kansat joutuvat tuolloin kiihtymyksen ja sekamelskan valtaan.”

http://www.jouko-piho.fi/427816960

Vierailija
9/32 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tulee paikoin ”onnellisuushetkiä” ja suunnittelen kaikkea, mitä teen keväällä. Palaan sitten jotenkin tähän hetkeen ja tajuan, kuinka uskomaton ja kauhea tämä tilanne on. Haikailen sitten viime vuoden kevättä ja muistelen, kuinka huoleton se oli.

10/32 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ja tänään on tullut välillä vähän epätodellisen tuntuinen olo, mutta se menee heti pois, kun ajattelen tilannetta käytännöllisesti: tämä on yhteiskunnalta vain tilapäinen ratkaisu, ja sen jälkeen elämä jatkuu normaalisti ja ihmiset ovat yhtä kokemusta viisaampia. 

Lueskelin äsken sähköpostiani maaliskuun ensimmäiseltä viikolta ja ajattelin kaihoisasti, että ne olivat vielä sitä aikaa, kun kaikki oli normaalisti ja isommatkin henkilökohtaiset huolet olivat niin arkisia – ja siitä on vain pari viikkoa!

Minua helpottaa ajatella, että Kiinan Wuhanissa on jo alettu palata alueittain normaaliin päiväjärjestykseen. 

Vierailija
11/32 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos tuntuu siltä että Jumala kutsuu ja vetää puoleensa, on todellakin syytä vastata.

12/32 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos tuntuu siltä että Jumala kutsuu ja vetää puoleensa, on todellakin syytä vastata.

Kyllä, tässä langenneessa maailmassa joutuu kokemaan kaikenlaista huolta, ahdinkoja, sairautta, kuolemaa. Se kuuluu elämään täällä. Uskon myös, että Jumala kutsuu tällaisten aikojen kautta ihmisiä puoleensa.

"Älköön sydämenne olko levoton. Uskokaa Jumalaan ja uskokaa minuun.", Jeesus sanoi (Joh. 14:1).

Vierailija
13/32 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein ole tajunnut, miten paljon ihmiset tätä stressaavat. Itse teen töitä siivoojana ja koronan takia saa painaa niska limassa desinfioimassa paikkoja. Töiden jälkeen kotihommia ja lasten kotikoulun valvomista. Oikeastaan on niin kiire koko ajan, etten ole oikein tainnut tajuta, miten suomi on pysähtynyt.

Vierailija
14/32 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin meni suht normaalisti tähän asti tämä lauantai.

Jotenkin kai klaarataan toi huominen. Mutta ensi viikolla 2 pakollista juttua joita en nyt ikimaailmassa tahtoisi tapahtuvan, pelkään tartuntaa ihan sikana. Mutta ne on pakko mennä ja tehdä. Kuulun riskiryhmään. Mun onnella saan tietty tartunnan ja en selviä siitä.

Vierailija
15/32 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan olo kuin painajaisessa, josta ei mahdollisuutta herätä! 😈

Vierailija
16/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh

Vierailija
18/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla herää tästä joku "masennustrauma". Elämä on ihan samalla tavalla rajoittunutta kuin se oli masentuneena.

Vierailija
19/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä ei ole oikeastaan muuttunut. En ennenkään ole käynyt kuin töisdä, lenkillä ja kerran viikkoon kaupassa. Lapset niin isoja, että hoitavat etäopiskelun itse. Käsi kyllä pesen enemmän.

Vierailija
20/32 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut pari etäpäivää opiskelussa tällä viikolla ja ne tuntuu aina perjantaipäiville, koska seuraava päivä on vapaa. Vtuttaa elää koko ajan perjantaita ja sitä, että seuraava päivä on saunapäivä.