Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella mun miehellä on oikeus nukkua kymmenen tunnin yöunia,

Vierailija
28.06.2006 |

kun mä taas saa nukkua vain kuutisen tuntia yössä taaperon nukkumisvaikeuksien ja lääkkeiden annon takia? Ja sitten mies vielä kehtaa valittaa kun väsyttää... vetoaa siihen ettei itse kerkeä aamuvuorokausina nukkumaan kunnolla. Se tosin on sen oma valinta, sillä aamuvuoroaikoina mies ramppaa harrastamassa iltaisin vaikka voisi mennä ajoissa nukkumaankin. Mulla taas ei ole vaihtoehtoa, koska jonkun pitää lapset ruokkia ja hoitaa...

Nytkin se lähtee autolla töihin eikä tietenkään kerkeä kauppaan ennen töihin lähtöä koska on lätissyt 45min suihkussa ja heräsi vasta puolenpäivän aikoihin, joten mun täytyy lähteä kahden lapsen kanssa bussilla ostamaan vaippoja ja ruokaa :(

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ei ilmeisestikkään ole valjennut mitä vain kotona olo merkkaa ja mitä merkkaa, että on 2 lasta kotona.

Jos ei keskustelusta tule mitään, niin kerrot, että kun ei tästä tule mitään, niin sitten on pakko kokeilla ihan käytännössä miltä tuntuu ' olla vain kotona' .

Onko miehelläsi pitkää vapaata tai lomaa tulossa? Kerrot, että olet hankkinut itsellesi työpaikan miehen ensimmäiseksi lomaviikoksi. Olkoon se sitten vaikka anoppilan ikkunan pesua tai mansikan myyntiä torilla. Tai tarjoudu anopin seuraksi pitkälle viikonloppu reisssulle Tallinnaan. Mies hoitakoon kodin, lapset jne yhden viikon. Ja sen jälkeen jatketaan keskustelua... Muista pitää huolta, että mies ei voi viedä lapsia anoppilaan tms. hoitoon.

Jos ei tämän jälkeen silmät aukea, niin laita mies vaihtoon.

Jatkoa ajatellen hommaat itsellesi jonkun harrastuksen, että pääset itse jonakin iltana tuulettumaan.

Vierailija
22/37 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksestasi on hyvin vaikea löytää syytä, miksi yhä edelleen haluat elää yhdessä miehen kanssa, joka ei tunnu arvostavan eikä kunnioittavan sinua. Miksi rakastat miestäsi? Mitkä ovat ne hyvät ominaisuudet, jotka saavat sinut jatkamaan yhteistä elämää?

Jos tilanne on oikeasti noin kurja, mikset heitä ukkoa pihalle tai lähde itse lapsen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole pitänyt " puoliani" vaan vain alistunut kaikkeen koska silloin on päässyt helpommalla, ilman riitoja siis ja aina ajattelen että kyllä tämä tästäsitten kun aikaa kuluu... joo kohta olen vanha kääkkä ja sitten harmittaa että on jäänyt elämä elämättä. Onneksi on sentään lapset.

T:14/22

Vierailija
24/37 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin sitä usein mietin.. Meillä siis vajaa vuoden vanhat kaksoset.. Jotenkin vaan ei haluais kovin helpolla luovuttaa.. Ettei sit myöhemmin tarvi jossitella, et entä jos kaikki oliski muuttunut paremmaks yms... Vaikka tuskin tässä toivoa paremmasta on.. Raskausaikana mies lupas tahdin muuttuvan, ku lapset on syntynyt.. Eipä muuttunut.. Nyt puhutaankin sit siitä, et sit kun lapset on isompia.. Kävelee yms.. Niin niiden kans voi jotain touhuta... =(

Vierailija
25/37 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei perhe-elämä maita niin sitten heitätte ne pihalle. ja mitä ihmettä asutaan muka kahta asuntoa ja silti oikeasti asutaan yhdessä? Jos ei ukko maksa vuokraa niin sitten ei nuku siellä. Kyllä ne tekee vaikka mitä, jos annatte tehdä.

Yh arki ei varmasti ole helppoa, mutta mitä helvettiä te teette tuollaisilla miehillä, yhden lapsen lisää ilman lapsilisiä olette itsellenne ottaneet.

Vierailija
26/37 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän touhuaisi lasten kanssa? Tuskin rupeaisi ainakaan fudisvalmentajaksi.. perusluonne ratkaisee, ja antamasi kuvauksen perusteella miehesi on ihan tööööt!

Mutta oletteko kuitenkin " eronneet" , kun elatuksestakin on sovittu? Sittenhän sinun ei ole vaikeaakaan hankkitua hänestä eroon. Kamat kassiin ja potku perseeseen ;)

Vierailija
27/37 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) mies ei tajua, kuinka paljon tekemistä kotiäidillä on siellä VAAN KOTONA.

2) mies tajuaa, muttei välitä, hän ei arvosta eikä kunnioita puolisonsa tunteita, häntä kiinnostaa vain oma paras ja mahdollisuus hyväksikäyttää puolisoaan piikana.

Ykköseen voi jotenkin vaikuttaa itse toimillaan, mutta kakkosvaihtoehto onkin hankalampi, miehen narsismia on vaikea " parantaa" , etenkään jos miehen mielestä tilanne on ok ja vaimo nurisee turhaan. Silloin mikään ei muutu ja silloin on itsepäätettävä, pilaako loppuelämänsä miehen kanssa vai lähteäkö etsimään parempaa elämää.

Itse miettiisin vielä eroaikeissa, millainen isä mies on lapsilleen. Jos on hyvä isä, niin jäisin, jos välinpitämätön, ei olisi edes sitä perinteistä " lasten vuoksi jään huonoon suhteeseen" veruketta, vaan lähtisin ja mahdollisimman nopeasti.

Vierailija
28/37 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

annatte miehen rellestää miten joutaa

on eri asia jos toinen on töissä ja toinen kotona, lapset on päiväunilla ja siinä voi itsekin köllähtää mutta on se rajansa kaikella. joitain tekstejä osui silmään tässä ketjussa

ei ole kirjoilla samassa asunnossa??? ->eihän miehellä ole " mitään" velvollisuutta joten turha rutista

puolet lapsilisistä kuuluu isälle??? ->whatta...?

isyydentunnustuksessa suostuttu että elatusvelvollisuus hoidetaan kahdenkesken? ->edelleen, miehellä ei ole mitään velvollisuutta maksaa mitään mistään

mies harrastaa ja lähtee lenkille kun desibelit kotona nousee? -> ei tunne mitään sitoutumusta tai vastuuta saati kunnioitusta toiseen

voi hyvät eukot, teitä kohdellaan miten annatte kohdella...

näissä tapauksissa olisi helpompaa olla yh..totta tosiaan!

Vierailija
29/37 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis laitettava mies pakkotilanteeseen: joko muutut tai lähden. Miehen asenne ratkaisee: jos on edes yritystä muuttaa tilannetta, niin silloin vielä voi olla toivoa paremmasta, mutta jos asenne on tuollainen vetkutteleva ja vastentahtoinen, niin ei se mies kyllä tule ikinä muuttumaan ilman jotain todella suurta pysäyttäjää, kuten asumuseroa, jos silloinkaan.

Vierailija
30/37 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei missään telkkarin katselun lomassa.

Voisithan sä pitää kirjaakin miehesi läsnäolosta esim. viikon ajalta. Läsnäoloksi lasketaan hereillä oleminen ja perheen hyväksi toiminen. Sitä voisi sitten palaverissa puida, että kuinkas on näin päässyt käymään.

Osaisiko miehesi olla yksin lasten kanssa?

Vierailija
31/37 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten tulos on tuo että joutuu hyväksikäytetyksi, sillä juuri siltä se teidän tilanne kuulostaa.

Vierailija
32/37 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomioon.

No tämä tapahtui tammi/helmikuussa...

Sovittiin että jos miehen tavat ei muutu elokuuhun mennessä kun palaan töihin niin minä lähden, mies ei tietenkään ottanut asiaa tosissaan mikä on tullut todistettua tässä kuukausien aikana... mikään ei ole siis muuttunut, keskustelun jälkeen ekat 2 viikkoa oli ihanaa aikaa ja kaikki meni (minun mielestäni) loistavasti mutta sitten taas pikkuhiljaa alkoi olemaan sitä samaa paskaa mitä ennenkin.

No nyt kun tuohon eolkuun alkuun ei kauheasti ole enää aikaa on mua alkanut taas ahdistaa/pelottamaan kaikki tämä että mitä tästä nyt oikeen tulee ja miten sitten sujuu kun menen töihin.

Ja kyllä myös minussa on vikoja tiedän sen nalkutan liikaa miehelle mutta kun tuntuu että mikään ei mene perille sanoin asiasta nätisti tai nalkuttamalla...

AIna mies on väsynyt tai sen pitää tehdä autojaan tms...

Missään me ei käydä yhdessä koskaan koska mies ei halua/jaksa/sitä ei kiinnosta. Seksi sille kyllä kelpaa koska tahansa ja sitä se koko ajan haluaakin kun taas minä kaipaisin jotain muutakin joskus...

T14/22

Vierailija
33/37 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

annatte miehen rellestää miten joutaa

on eri asia jos toinen on töissä ja toinen kotona, lapset on päiväunilla ja siinä voi itsekin köllähtää mutta on se rajansa kaikella. joitain tekstejä osui silmään tässä ketjussa

ei ole kirjoilla samassa asunnossa??? ->eihän miehellä ole " mitään" velvollisuutta joten turha rutista

Ei ole kirjoilla, koska ei olla ikinä yhdessä asuttu... Kun lasten syntymä läheni, muutin isompaan asuntoon yksin, koska raskausaika meni miten meni... Oishan se helppo miehen tähän kirjoille tulla.. Ei tarvi kuin nimi käydä lisäämässä vuokrasopimukseen.. Pihalle se sit oliski vaikeempi saada..

puolet lapsilisistä kuuluu isälle??? ->whatta...?

Niin.. Äijä ihmettelee miks ne tulee mun tilille, vaikka lapsetkin on yhteisiä..

isyydentunnustuksessa suostuttu että elatusvelvollisuus hoidetaan kahdenkesken? ->edelleen, miehellä ei ole mitään velvollisuutta maksaa mitään mistään

Joo.. Oishan se kiva jos aikuiset ihmiset pystyis ilman " viranomaisia" sopimaan keskinäisistä asioistaan.. Lastenvalvoja tosin sanoi, et jos tulee jotain ongelmia yms. asioista voidaan koska vaan sopia siellä..

mies harrastaa ja lähtee lenkille kun desibelit kotona nousee? -> ei tunne mitään sitoutumusta tai vastuuta saati kunnioitusta toiseen

Toi on varmaanki totta... =(

voi hyvät eukot, teitä kohdellaan miten annatte kohdella...

näissä tapauksissa olisi helpompaa olla yh..totta tosiaan!

Vierailija
34/37 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten annat kenkää koko tyypille, miksi ihmeet suostut sietämään moista??!!

Vierailija
35/37 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin ukon ja lapsen viikoks mökille. Saavat puuhata siellä mitä lystää. Ois tuo ollu jo kotiin tulossa melkein seuraavana päivänä! Heh! Meillä oli ollu sellanen tilanne et ukko oli 2 kuukautta putkeen sellasissa töissä et lähti klo 5 ja tuli 7 jälkeen illalla. J ajoka kerta onnistu herättämään lapsen lähtiissään. Lapsi ei nuku päiväunia joten oli aika kiukkua päivät siten! Hyvin ne ois oikeesti voinu olla kotonakin mutta paremmin itse saan nyt lomaa!

Vierailija
36/37 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tee sovitulla tavalla, siitä pitää seurata jotain eikä jättää asiaa. Siitähän se mies oppii, ettei vaimo ole tosissaan, kaikki on vain sanahelinää. TV:stä pitäis tulla joku ukot kuriin -ohjelma supernanny tyyliin, että saatais miehet järjestykseen ja asetettua niille rajat!

Jos uhkaa asumuserolla, niin sitten pitää alkaa järjestellä sitä asumuseroa.

Vierailija
37/37 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaisen jo uskaltaa laittaa pihalle!!!

Vihaksi pistää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän