Mitä aioit tehdä ensimmäisenä kun julistetaan korona nujerretuksi ja elämää saa jatkaa ilman rajotteita
Itse lähden baariin ja hankin mahdollisimman monta lähikontaktia
Kommentit (84)
Menee ainakin muutama vuosi ennen kuin tämä virus ei ole enää uhka. Poikkeustila ja rajoitukset puretaan kyllä aiemmin, mutta se ei tarkoita sitä, että koronavirusta ei voisi enää saada tai ettei se aiheuttaisi paikallisia epidemioita.
Joten vähään aikaan ei kannata haaveilla käsien pesemisen vähentämisestä, poskipusuista tai kaiteiden nuolemisesta.
Menen ravintolaan syömään joka päivä.
Menen akvaarioon ja leffateatteriin. Harmittaa kun akvaariot on kalliita ja viime joulusta asti suunniteltiin että vihdoin pääsen kun on synttärit mutta nyt on kaikki kiinni. :< Ja vaikka ei olisi niin ei mentäisi, halutaan suojella riskiryhmiä ja pysyä kotona kunnes tää on ohi. <3
Menen kirkkoon sitten kun ne aukeavat. Kiitän luojaani että selvisin.
Menisin tapaamaan syöpäsairasta äitiäni. Se on oikeastaan ainoa asia, jota en voi tällä hetkellä tehdä vaikka haluaisin. Onneksi ehdin vierailla ennen koronan leviämistä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Lähen ettimään aurinkoa maailmalta. Suomen kesä kun tulee taas taatusti olemaan vettä ja pilviä.
Sano miun sanoneen, että jos tää hässäkkä kestää vielä kesänkin, niin kesästä tulee eritättäin lämmin.
Riittää että itse on sairastanut ja terveeksi todettu, eikä siihen useimmilla menne montaa viikkoa.
Menen kirjastoon ja nuolen yleisökoneiden näppäimistöjä.
Lähden harrastuksien pariin, jotka silloin toivottavasti järjestetään. Ellei seura ole konkassa...
Juhlitaan varmaan perheen kanssa.
En mitään. Noi rajoitukset ei ole koskettanu mua millään lailla. En käy muutenkaan ravintoloissa, elokuvissa, urheilutapahtumissa yms.
Valloitan Italian. Siellä tuskin on silloin enää ketään hengissä
Menen kouluun ja kirjastoon. Parin viikon päästä, kun ryysis on tasaantunut, ostan pirtelöä, kankaita ja paksua lankaa. Olisipa jo kaikki ohi.
Varaan kotimaanmatkan :) Johonkin pikkumökille järven rannalle.
Riennän tapaamaan rakkainta vanhaa sukulaistani. Jos hän selviää tästä :(
Järkkään kunnon bileet jossa grillataan ja juodaan viiniä. Ihan vain kevään ja elämän kunniaksi.