Mitä aioit tehdä ensimmäisenä kun julistetaan korona nujerretuksi ja elämää saa jatkaa ilman rajotteita
Itse lähden baariin ja hankin mahdollisimman monta lähikontaktia
Kommentit (84)
Tapaamme miesystäväni kanssa joka asuu toisessa maassa. Se tulee olemaan elämäni parhaita hetkiä <3
Mulla on paras ystävä, joka asuu toisessa maassa. Nähdään miten pystytään, muutamien vuosien välein yleensä. Viimeksi näimme vuosi sitten. Kumpikin tiedetään että tämä ei ole pelkkää ystävyyttä, vaan että toinen on aina ollut se oikea. Muutaman kerran siitä on juteltukin ja asiaa surtu. Mutta olosuhteet eivät ole mahdollistaneet meidän suhteen kehittymistä yhtään mihinkään.
Nyt ystäväni on tiukassa karanteenissa maassa, jossa asuu, ja onhan ne rajat kiinni menossa täälläkin. Vaihdamme kuulumisia WhatsAppissa kummankin maan tilanteesta. Ja nyt viimeinkin tajusin, että jos kumpikin meistä jää henkiin, en halua tuhlata yhtään enempää aikaa, vaan haluan olla tämän ihmisen kanssa. Se on siis ensimmäinen asia, minkä teen, kun eristykset puretaan. Tapaan ystäväni, suutelen häntä ja sanon että sinä se olit aina.
Muiolta osin elän kuten ennenkin, niinkuin nytkin, mutta salijäsenyyden hankkiminen jonnekin lähisalille. Entinen ei enää ole kävelymatkan päässä - sali muutti, minä en. Minä en ole tarttuja, sillä ilman koronaakin viihdyn kotona, työpaikka on pieni ja harrastukset nörttimäisiä, salikäynnit ainoat, missä olen ihmisten parissa.
Käyn syömässä kaupungin jokaisessa ravintolassa, jotka ovat vielä auki. Ja läheisessä pienessä leffateatterissa. Yrittäkää sinnitellä!
Isken pahaa aavistamattoman ex-pomoni.
Eipä ole juuri omaan elämään vaikuttanut, kun omassa toimistossa yksin töissä, ei lapsia, ja vapaa-aika kuluu metsiä kulkupelillä tahi toisella koluten muutenkin 😊 Mahdollisesti väliin jäävät ulkomaanmatkat jossain vaiheessa.
Ei ole mitään rajoituksia nytkään, joten ihan samalla tavalla jatketaan.
Käydä parturissa, mennä salille, käydä ulkona syömässä.. Ehkä käydä juomassa lasi vähän väkevämpää tuossa järven vieressä olevassa paikassa.
Näkemässä mummoo <3 toivon, että tämä tauti ei häneen tartu.
Meen tapaamaan intiimeissä merkeissä ex- säätöäni joka karkasi Espanjaan, petti tulevaa vaimoaan mun kanssa ja perusti velkaisena ravintelin.
Nyt on bisnekset kussu, ja toivottavasti työnarkkarin avioliittokin päättyy ahdistavaan mittaamattoman pitkään sisäkaranteeniin.
Terve, mitä kuuluu honey.
Toteutan täydellisen elämänmuutossuunnitelmani joka meni nyt suurimmaksi osaksi jäihin tämän saakelin viruksen takia. Toisaalta selkeyttikin sitä sen verran, että koska olin ollut yhden aika ison päätöksen suhteen vielä hieman kahden vaiheilla niin nyt senkin suhteen on kristallinkirkas selvyys.
Siksikin nyt oikeasti v*tuttaa huolella, koska en enää malttaisi odottaa yhtään että pääsen vihdoin elämään omannäköistä elämääni.
Meen äitin kanssa Prismaan ja kahvilaan.
Vietän henkilökohtaisen vapun ja mahdollisesti myös juhannuksen jos sekin menee sivu suun
Menen leffaan ja ostan näytökseen mukaan ainakin kilon irtokarkkia. Leffan jälkeen haluan lempibaariini skumpalle yli kymmenen kaverin kanssa ja illan mittaan voidaan pohtia jokin sopiva lomakohde loppukesäksi.
Juhannukseen mennessä kaikki rajoitteet ja kurjuus ovat ohitse. Jossain artikkelissa sanottiin viruksen kestävän heikosti lämpötilan vaihteluita ja kun kesä tämän kolean jälkeen alkaa, se menee sitten siinä.
Vierailija kirjoitti:
Riittää että itse on sairastanut ja terveeksi todettu, eikä siihen useimmilla menne montaa viikkoa.
Miten voidaan todeta sairastaneeksi ja terveeksi kun ei lieväoireisia edes testata? Suurin osahan sairastaa lievänä, mutta eihän sitä voi oireista itse päätellä onko tämä nyt koronavirus vai kenties kevätflunssa tai vaikka allergiaa..
Jatkan elämääni varmaan aika samalla tavalla tosin varmasti tulee käytyä ostoksilla. Tosin ajattelin jokatapauksessa aloittaa uuden harrastuksen nimittäin rekkabongauksen. Siihen ei rajoitukset vaikuta muutenkaan ja jos ulos saa mennä niin pitää vaan valita sopiva sijainti. Ihan tosissani mietin, mutta samalla en halua näyttää miltään hullulta kuitenkaan. Ehkä löydän vielä sopivan huomaamattoman paikan 😅
Tätä rajoitettua elämää on kestänyt nyt muutaman päivän ja porukka on ihan pähkinöinä.
Voi luvata, että menee vähintään kesän yli tätä rajoitusten täyttämää elämää. Toukokuussa vasta tautihuippu.
Eli turha haaveilla kesällä terassilla istumisesta.
Loputtominhan tätä ei voi jatkua, koska jossain vaiheessa yhteiskunnat vain romahtavat taloudellisesti. Se nyt ei
Kuitenkaan ihan heti tapahdu, mutta ei tähän ihan lähikuukausina ole helpotusta luvassa, se ei ole mahdollista koska sairastamattomia ihmisiä on niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Lähen ettimään aurinkoa maailmalta. Suomen kesä kun tulee taas taatusti olemaan vettä ja pilviä.
Rakas rakas Suomen kesä, vaikka sataisi ämmiä äkeet selässä. Antaa tulla vaan taivaan täydeltä kunhan ei tarvi enää pelätä.
Luultavasti palaan toimistolle tekemään töitä, jos työt vielä jatkuvat tuossa taloudellisessa tulanteessa.