Kuka muu sekoaa puolison ja lasten kanssa kotona?
Ensimmäinen viikko takana ja olen väsyneempi ja huonokuntoisempi kuin ikinä. Vihaan miestäni.
Täältä kotoa ei voi edes lähteä minnekään. Miten kestän koko kevään?? Miten te jaksattte?
Kommentit (29)
0/555
Tämä on juuri parasta aikaa, voi olla yhdessä.
Peruselämää <3 Ihan samanlaista kuin kesälomalla. Miten ihmisisistä on tullut niin itsekkäitä Ja avuttomia, että oman perheen kanssa elämä on yhtä helvettiä. Vanhempien tehtävä on kasvattaa lapsistaan sellaisia, että heidän kanssa viihtyy. Parisuhdetta pitää sietää jos tylsyyteen ajautunut. Jos väkivaltaa tms niin sitten ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä, minä jaksan erinomaisesti teinien kanssa. Jotain flunssaa on liikkeellä, miehen olen laittanut pihalle jo 12 vuotta sitten joten tunnelma on kotona leppoisa.
Mitä se siellä pihalla tekee näin kauan?
Kyseessä täytyy olla varmaankin maatila eikä pelkkä omakotitalo.
Miksi ap on naimisissa ja miksi olet hankkinut lapsia? Samoin muut valittajat?
Voin aivan erinomaisesti, kiitos elämänvalintojeni!
On mennyt.
Tänään oli mukavaa koska rajaton ruutuaika!
Kohta kori kaljaa puokkiin, lapsille jäätelöä.
Lauantai!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko karanteenissa vai miksi et voi poistua kotoasi? Jos olet karanteenissa, se ei kestä koko kevättä. Karanteenin aikanakin saa ulkoilla, kunhan pysyy kaukana muista.
Kyllä karanteeni jatkuu ainakin tämän kevään.
Älä sekoita karanteenia ja sosiaalisen kanssakäymisen rajoittamista. Karanteenissa on ne jotka on tulleet ulkomailta tai altistuneet tai sairastavat kotona. Me muut ei olla karanteenissa, vaan rajoitetaan.
Häh? Mulla on sellainen mies jota jaksan katsella, ja jopa nautin hänen seurasta. Ja lasten. Ei tässä mitään "kestämistä" ole.