Vttu kun täällä peräkylillä (maalaiskaupunki), ei saa mistään tilattua ruokaostoksia kotiin
Kommentit (5)
Mitä? Eikö teillä olekaan kellarit ja aitat täynnä omaa satoa ja itse kaadettua riistaa?
Täällä pikkukylällä ainakin K-kaupassa voi tilata ostokset netistä ja noutaa kerätyt ostoskassit kaupan tiloista sovittuna aikana. Parempi sekin on jos haluaa vältellä ihmisiä mahdollisimman paljon.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Itse asun 2300 hengen maalaiskunnassa, jossa sekä huoltoasema, kauppa että kahvila ovat ilmoittaneet kotiinkuljetusmahdollisuudesta, kunnan taksi samaten tarjoaa kuljetuspalvelua. Ota selvää äläkä valita!
Meillä isompi pitäjä, ja nyt yksi liike ilmoitti kotiinkuljetuksesta, mutta toistaiseksi vain riskiryhmille.
Muilla ei ole.
Paitsi isommat kauppaketjut jotka myyvät kuivatuotteita postin kuljettamana, mutta ei ole kummoinen valikoima vissiin yhdelläkään.
Joo, soita sinne kauppaan jossa aina asioit. Tee ostoslista valmiiksi ja pyydä että joku kerää sun ostokset valmiiksi. Sovi kuinka maksat.
Vinkki: Kun minä en päässyt/halunnut mennä autosta kauppaan (mulla avanne, ja en halunnut mennä sisälle, jos vaikka olisi tullut tarve siellä kaupassa alkaa operoimaan avannetta, mutta teki hyvää ajella vähän ihmisten ilmoille) niin soitin autosta kauppiaalle että lähettää jonkun mun luo ja ottaa ostoslistan, kerää ruuat ja tuo ne autoon. Tytöt tuli, annoin pankkikortin tunnuslukuineen tytölle ja ostoslistan. Hienosti palveltu. Sain tarvitsemani, ostoksista kuitin ja oli niin kiva vielä tytön kanssa siinä rupatella hiukan.
Kauppias oli tuttu ja minä vakioasiakas. Sanoi heti puhelimessa että tottakai palvelemme.
Kyllä hätä keinot keksii.
En usko. Itse asun 2300 hengen maalaiskunnassa, jossa sekä huoltoasema, kauppa että kahvila ovat ilmoittaneet kotiinkuljetusmahdollisuudesta, kunnan taksi samaten tarjoaa kuljetuspalvelua. Ota selvää äläkä valita!