Naiset haluaisi, että kasvatan parran, itse pidän siloposkisuudesta
Mitä tehdä? Usea nainen, deitti tai tuttu jne. jutellut että sulle sopisi parta ja oletko ajatellut kasvattaa. Itse taas kun peilistä katson, niin tunnen itseni ns. komeammaksi siloposkisena, lyhyt sänki jo saa näyttämään möröltä tm. hampuusi papalta.
Kommentit (32)
Totta kai naisilla on oikeus vaatia sinua kasvattamaan parran. Ihan niin kuin miehilläkin on oikeus vaatia, että naisilla on oltava pitkät hiukset. Sinun on vain hyväksyttävä, että et miellytä omaan silmään. Ihan niin kuin lyhyt hiuksisia naisiakin on oikeus haukkua kanaperse- tai Kouvola-tukkaisiksi. On näytettävä siltä, mitä muut vaatii 😙
Meillä just päinvastoin. Itse pidän parrastani enkä meinaa luopua, vaimoni vaatimuksista huolimatta. Olen sellainen sika, nääs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos usea sanoo niin ehkä se on niin. Sun kasvoissa voi olla joku sellainen rakenne josta eivät tykkää ja jota parta vähän peittäisi, tai ehkä susta saisi tosi hyvännäköisen ja miehekkään sillä sängellä.
Miesten käsitys komeasta tuntuu olevan joskus aika tavalla erilainen kuin naisten.En keksi äkkiseltään mitää peitettävää, jos ei koko naamaa lasketa :) Pitänee kokeilla kasvattaa, mutta onhan se karun näköinen setti :D
Se voi olla joku ihan pieni juttu, josta nainen nyt vaan näkee että pienelläkin parralla näyttäisi paremmalta. Ehkä ne ei mitään julmettua risupartaa toivo kuitenkaan.
Risupartaa suunnittelin, että voi olla hiljaista kohta naisrintamalla.
Olet ehkä ns. babyface, jolloin parta tekisi sinut miehekkäämmäksi.
Sulla on liian pehmeät piirteet. Ne haluaa örisevän laatikkopäämiehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko ne "naiset" vai sen naisen, joka tykkää sinusta sellaisena kuin itsekin tykkäät?
Hyvä huomio! Ja kehumatta yhtään itseä, niin on komeaksi kehuttu, mutta toisaalta toivottu partaa...
Mutta et vastannut kysymykseen. :) Missä rajasi menee? Nainen joka haluaa siloposkisen vai nainen jonka eteen kasvatat parran? Mieti itse ja vastaa.
Koetan skarpata ;) Olen kyllä valmis tekemään todella paljon sen oikean naisen vuoksi, mutta loppupelissä täytyy myös pysyä rehellisenä itselleen. Eli siloposkisena tähän, toisaalta voihan olla että partaan kiintyy itsekin kun se hetken on. Hankala kyssäri, peukku siitä, olisit varmasti jännittävä keskustelukumppani :)
Ehkä sinulla on oravamainen nököleuka. Parta tekisi naamastasi miehekkäämmän muotoisen.
Vierailija kirjoitti:
Olet ehkä ns. babyface, jolloin parta tekisi sinut miehekkäämmäksi.
Tämä se varmasti on syynä. Toisaalta olen parrakkaana todella tuiman näköinen. Tai sellainen todella vihaisen näköinen, että onko sekään hyvä. Ilman enemmän ilopilleri ja hymyileväinen.
Teet täysin niin kuin itse haluat. Se on paljon miehekkäämpää kuin parran kasvattaminen.
M31
Olen nainen ja inhoan partoja! On kuin etupylly olisi naamassa!
En ole koskaan tykännyt.
Sano että vihdyt poslarikundina parhaiten
Se voi olla joku ihan pieni juttu, josta nainen nyt vaan näkee että pienelläkin parralla näyttäisi paremmalta. Ehkä ne ei mitään julmettua risupartaa toivo kuitenkaan.