Naiset haluaisi, että kasvatan parran, itse pidän siloposkisuudesta
Mitä tehdä? Usea nainen, deitti tai tuttu jne. jutellut että sulle sopisi parta ja oletko ajatellut kasvattaa. Itse taas kun peilistä katson, niin tunnen itseni ns. komeammaksi siloposkisena, lyhyt sänki jo saa näyttämään möröltä tm. hampuusi papalta.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Oma mies on samaa mieltä, mutta on vielä toistaiseksi suostunut pitämään partansa mun mieliksi. Mäkään en ole leikkaamassa pitkiä hiuksiani.
Mutta sinusta hän on komeampi parrakkaana?
Naiset ihan monikossa. Saanko udella kuinka moni? Itsekkin pidän naaman mieluiten ajeltuna. Joku nainen sanoi että onpa siinä komea poika. Mietin ääneti että kannattaisi humalassakin naisen käyttää silmälaseja. Jos olisin sillä hetkellä ollut vapaa niin olisin jäänyt juttelemaan sille naiselle.
Omasta mielestä parta sopii mulle yhtä hyvin kuin sarvet sialle.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ihan monikossa. Saanko udella kuinka moni? Itsekkin pidän naaman mieluiten ajeltuna. Joku nainen sanoi että onpa siinä komea poika. Mietin ääneti että kannattaisi humalassakin naisen käyttää silmälaseja. Jos olisin sillä hetkellä ollut vapaa niin olisin jäänyt juttelemaan sille naiselle.
Omasta mielestä parta sopii mulle yhtä hyvin kuin sarvet sialle.
Tämä oli otanta pidemmältä aikaväliltä, mutta jos sanon kymmenkunta niin en kauheasti valehtele.
Olen muuten tosi nuoren näköinen, niin johtuisiko siitä että halutaan äijä eikä poikanen. Lähinnä naisilta mietteitä yleisesti, että onko se parta ihana ja sopiiko kaikille? Ajattelin kasvattaa kunnon rehun ja katsoa mitkä on mietteet.
Ehkä näytät liian homolta siloposkisena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mies on samaa mieltä, mutta on vielä toistaiseksi suostunut pitämään partansa mun mieliksi. Mäkään en ole leikkaamassa pitkiä hiuksiani.
Kyllä, ehdottomasti komeampi. Jotenkin miehekkäämpi. Tykkään myös siitä parran karheudesta ihoani vasten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ehdottomasti komeampi. Jotenkin miehekkäämpi. Tykkään myös siitä parran karheudesta ihoani vasten.
Ja lisään vielä, että mieheni tosiaan on sekä kasvoiltaan että kropaltaan poikamainen. Tykkäsin hänestä myös parrattomana, mutta parran kanssa on ehdottomasti miehekkäämpi.
Haluatko ne "naiset" vai sen naisen, joka tykkää sinusta sellaisena kuin itsekin tykkäät?
Makuja on monenlaisia. Itse en oikein välitä miehistä joilla parta, kivempi pussailla siloposkia. Etenkään en tykkää siitä kamalasta risupartamuodista joka jyllää edelleen miesten keskuudessa. Siisti lyhyt sänki, siistitty muotoon ajeltu lyhyt parta vielä menettelee.
No jos usea sanoo niin ehkä se on niin. Sun kasvoissa voi olla joku sellainen rakenne josta eivät tykkää ja jota parta vähän peittäisi, tai ehkä susta saisi tosi hyvännäköisen ja miehekkään sillä sängellä.
Miesten käsitys komeasta tuntuu olevan joskus aika tavalla erilainen kuin naisten.
Jokaikinen mies näyttää paremmalta siistillä parralla kuin siloposkisena. Parta on miehekäs.
N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisään vielä, että mieheni tosiaan on sekä kasvoiltaan että kropaltaan poikamainen. Tykkäsin hänestä myös parrattomana, mutta parran kanssa on ehdottomasti miehekkäämpi.
Kuulostaa että tämä on syy miksi minullekin on toivottu partaa, mutta itse näen peilistä vanhan papan kun parta on. Muutoin sieltä hymyilee parikymppinen nuorimies ja en todellakaan ole enää :)
Parta viestii maskuliinisuudesta joten ymmärrettävää.. Vähä sama kun pitkät hiukset naisella
Vierailija kirjoitti:
Haluatko ne "naiset" vai sen naisen, joka tykkää sinusta sellaisena kuin itsekin tykkäät?
Hyvä huomio! Ja kehumatta yhtään itseä, niin on komeaksi kehuttu, mutta toisaalta toivottu partaa...
Vierailija kirjoitti:
Parta viestii maskuliinisuudesta joten ymmärrettävää.. Vähä sama kun pitkät hiukset naisella
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
No jos usea sanoo niin ehkä se on niin. Sun kasvoissa voi olla joku sellainen rakenne josta eivät tykkää ja jota parta vähän peittäisi, tai ehkä susta saisi tosi hyvännäköisen ja miehekkään sillä sängellä.
Miesten käsitys komeasta tuntuu olevan joskus aika tavalla erilainen kuin naisten.
En keksi äkkiseltään mitää peitettävää, jos ei koko naamaa lasketa :) Pitänee kokeilla kasvattaa, mutta onhan se karun näköinen setti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä huomio! Ja kehumatta yhtään itseä, niin on komeaksi kehuttu, mutta toisaalta toivottu partaa...
Jos se parta on itselle ehdoton ei, niin eihän sitä sitten kannata kasvattaa. Kyllä mullekin mieheni kelpasi ilman partaa. Jotenkin vain on halunnut pitää parran, vaikka välillä miettii, että ajaisiko pois. Tekee miten tahtoo, mutta toistaiseksi on halunnut miellyttää mua, kun aina sitä hänen partansa ihanuutta kehun. :) -se nainen jolla parrakas mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta et vastannut kysymykseen. :) Missä rajasi menee? Nainen joka haluaa siloposkisen vai nainen jonka eteen kasvatat parran? Mieti itse ja vastaa.
Mäkin tykkäisin parrasta, mutta miehelle ei kasva kuin leukaan + viikset