Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitää kilot kurissa karanteenissa

Vierailija
21.03.2020 |

Siinäpä se kysymys kaikessa pinnallisuudessaan. Oon aiemmin tykännyt erityisesti käydä juoksulenkillä, mutta nyt haluan pitää lenkit minimissä tai juosta myöhään iltaisin. Perussairas läheinen löytyy joten olen tosi varovainen.

Kuitenkin ärsyttää, että vaikka en syö hirveästi niin vatsa tuntuu turpoavan ja tulee sitä löysyyttä mitä yleensä tulee kun ei liiku.

Miten te ratkaisette ongelman? En nyt jaksa kuunnella saarnoja siitä miten kauheat arvot mulla on. Ihminen on mitä on karanteenissakin. Pitäisikö syödä vaan vähemmän vai mitä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä lenkkihysteria on? Aika vähän tulee porukkaa vastaan lenkillä noin muutenkaan. Ei kai ne vastaantulijat tule hieromaan omia limakalvojaan sinun kehoa vasten?

Lähtenyt vähän lapasesta tämä korona-mindset.

Kieltämättä lähtee lapasesta. Toiset ostaa vessapaperia ja itse flippailen näin...ap

Älä flippaa vaan noudata normaalia varovaisuutta. Elämää saa elää tästäkin huolimatta. Omassa rauhassa tehty lenkki ei ole se kriittinen koronatilanne, jossa taudin saa.

Vierailija
22/27 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kerran viikossa kaupassa tai harvemmin. Ei osta herkkuja vaan terveysruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli 12 000 askelta eilen ihan poistumatta kotoa: aamulla ennen kotitoimistoa 30 min kevyttä aerobiciä, lounaalla 30 min venyttelyä ja verryttelyä, töiden jälkeen 60 min korkeatempoista tanssia sekä 15 min HIIT. Lisäksi tietenkin muuta liikkumista huoneiden välillä. 39m2 eikä kaadu seinät vielä päälle. (asuinmaassani on jo oikeat rajoitukset eikä ulos ole asiaa ilman syytä, viimeksi kävin ulkona viikko sitten lauantaina).

Vierailija
24/27 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osta niitä herkkuja sinne kaapin perälle, yksinkertaista. Itsellä riisiä, makaronia, tonnikalaa ja linssejä.

Vierailija
25/27 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vain nälkään. Hyvä aika opetella käyttämään ruokaa vain siihen, mihin se on tarkoitettu. Tunteet voi käsitellä muilla tavoilla.

Vierailija
26/27 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaa ja pelkää ja ahdistu niin, ettei ole ruokahalua.

Minä olen tällä metodilla laihtunut 5 kiloa viime viikkoina!

Vierailija
27/27 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kokeillut pätkäpaastoa eli syön 11-19. En ole joka päivä onnistunut, mutta  yllättävän hyvin se on mennyt. Käyn joka päivä ulkonä kävelyllä tai kaupassa, mutta en liiku mitenkään merkittävästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä