Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yökyläilettekö mielellänne vauvan kanssa?

Vierailija
28.06.2006 |

Minä en.

Alkuun olin sitä mieltä että mennään vaan... ja mentiinkin. Joka kerta on ollut se sama juttu eli vauva kitisee ja itkee koko illan ja saan rauhoittumaan yöunille 1-2 h myöhemmin kun kotona. Yö menee kanssa levottomasti. Toinen ilta ja yö olisi paljon helpompi mutta harvoin sitä esim kaverilapsiperheiden luona ollaan koko viikonloppua tms. Multa menee koko reissu " ohi" kun illan hyysään vauvaa ja nukun huonosti eli se siitä kaverien kanssa seurustelemisesta. Vauva on 5 kk ja täysimetyksellä joten minähän sen tietysti yölläkin rauhoitan (rinnalla).

Kavereilla olis viikonloppuna " kesäjuhlat" 400 km päässä ja se ei meinaa nyt uskoa että ei haluta tulla. En jaksa lähteä retuuttamaan tuota vauvaa sinne ... Nyt se kaveri sitten osoittaa mieltään.

Olenko mä nyt ihan tylsä? Mä en vaan saa tuosta matkasta mitään irti kun jo seuraavana päivänä pitäs tulla takaisinkin...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aamulla herätään aikasin jne..jne.. jne.. ja itse vielä olen tosi huono nukkuun vieraassa paikassa, eli mieluummin kotiin yöksi jos vaan mahdollista :)

Vierailija
2/9 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en nyt kuitenkaan jättäisi toisen juhlia väliin siitä syystä. Kyllä sitä kuitenkin nyt yön silloin tällöin kestää, saahan sitä sitten olla kotona ihan riittävästi. Ja oma mielikin piristyy, kun näkee ystäviä ja on muutakin kuin kotiolot mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pääsen itkettämään vauvaa yhden yön ja autoilemaan satoja kilometrejä... Huoh... kyseessä ei ole mitkään häät tai synttärit vaan ihan vaan kesän kunniaksi järjestettävät puutarhabileet.

Vierailija
4/9 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös tuossa tilanteessa ole parempi jäädä kotiin, jos ei ilahdu ystävien näkemisestä kuitenkaan.

Vierailija
5/9 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parit vaatteet ja vaipat mahtuu aika pieneen kassiin.

Me ollaan aina kyläilty lastemme kanssa mielellään. Tottakai kotona on helpompaa, mutta kauhea ajatus, että hautautuisi kotiin vain siksi, että pääsee helpommalla.

Vierailija
6/9 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä olisi kivempi jäädä kotiin, ei sillä ettenkö tahtoisi nähdä ystäviäni mutta en nyt jaksaisi lähteä vauvan kanssa kanssa valvomaan. Ystävä pommittaa koko ajan tekstareilla että miksi ette muka tule...

Vierailija
7/9 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä hänen pitäisi kunnioittaa päätöstäsi olla nyt lähtemättä, kun teillä on vauvakin ja matka niin pitkä. Ja kyllä sekin ystävälle pitäisi riittää syyksi, että on vaikka väsynyt. t.3

Vierailija
8/9 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaahan se lapsi vähän kummastella kun yöunille mennään vaunuihin mutta kummasti sinne aina nukahtanut. ja kun on valjaissa niin ei tartte olla koko ajan vahtimassa. nyt tyttö siis 1,5 v

Vierailija
9/9 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on tehtävä periaatepäätös että ei mennä, suuttukoon kaveri vaikka loppuiäkseen. Minä menen nyt päiväunille. Kiitos kannustuksesta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi