Miksi erityisesti naiset ovat huolissaan koronasta?
Kommentit (38)
Naiset on huolellisempia yleensäkin.
Miehet ovat näissä asioissa liian tyhmiä ollakseen huolissaan. Ja se näkyy. Sanon tämän vaikka olen itse mies. Eikä koske pelkästään koronaa. Miehet eivät ole huolissaan alkoholin liikakäytöstäkään. Eiväkä ylipainostaan. Eivätkä liian suuresta tilannenopeudesta liikenteessä. Kuolintilastot kertovat seuraukset, oli korona tai ei.
Testosteroni altistaa riskialttiille käytökselle. Naisilla on vähän testoa.
Koska naiset ovat neuroottisempia, mikä nyt ei aina ole huono piirre. Naisilla on myös suurempi "inhokerkkyys".
Vierailija kirjoitti:
Naisia huolettaa läheiset, miehiä vain oma perse.
Miehet ovat myös tyhmempiä ja eivät tajua, että suurin osa sairastuneista ja kuolleista on miehiä. Ja silti ei nähdä tarvetta toimia niin että riski sairastua olisi itsellä pienempi.
Vierailija kirjoitti:
En näe asiaa samalla tavalla, varsinkin kun todellisuudessa nuoret naiset ovat niitä pahimpia travellaajia, jotka juuri ovat tulleet tuolta Italiasta ja Itävallasta trendikkäiltä reissuiltaan italiaanorakastaja Antonion & Giovannin luota käymästä.
Sitten he palaavat suorilta tein hoitsuhommiinsa levittämään oireettomana koronaa kriittisimpiin paikkoihin.
Ikävä kyllä, tätä tämä on. Naiset ovat olleet tämän epidemian levittämisen pääaseita. Naisia nyt vaan kiinnostaa tuo matkustelu miehiä enemmän, ehkä hypergamian takia. Minkäpä sille mahtaa. Älkää kuitenkaan syytelkö naisia heidän luontonsa takia, vaan ymmärtäkää naisen luontoa.
Jos epidemia olisi tullut Thaimaasta, niin itkettäisiin miesten riettalointia ja ladyboy-lovereita.
Vierailija kirjoitti:
En näe asiaa samalla tavalla, varsinkin kun todellisuudessa nuoret naiset ovat niitä pahimpia travellaajia, jotka juuri ovat tulleet tuolta Italiasta ja Itävallasta trendikkäiltä reissuiltaan italiaanorakastaja Antonion & Giovannin luota käymästä.
Sitten he palaavat suorilta tein hoitsuhommiinsa levittämään oireettomana koronaa kriittisimpiin paikkoihin.
Ikävä kyllä, tätä tämä on. Naiset ovat olleet tämän epidemian levittämisen pääaseita. Naisia nyt vaan kiinnostaa tuo matkustelu miehiä enemmän, ehkä hypergamian takia. Minkäpä sille mahtaa. Älkää kuitenkaan syytelkö naisia heidän luontonsa takia, vaan ymmärtäkää naisen luontoa.
Minä sinulle kriittiset paikat näytän.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on aina se pelkäävämpi sukupuoli, miehet rohkeampi. Siksi naiset pelkäävät kulkea yksin pimeällä, miehet eivät.
Tyttöjä on opetettu jo pienestä pitäen pelkäämään miehiä ja ihan syystä.
Lähteet? Muukin kuin tämä paskapalsta?
Naisethan tutkitusti myös pelkäävät kauhuelokuvia enemmän kuin miehet. Tämä johtuu siitä, että naiset ennakoivat miehiä enemmän. Suomessa ei tällä hetkellä lukujen valossa ole kovinkaan paha tilanne - miesten aivot ehkä reagoivat siihen tietoon vaikka tietävätkin, että asiat tulevat pahenemaan. Elävät siis enemmän hetkessä.
Naiset reagoivat tunteella ja miehet faktoilla?
No sikäli, etten murehdi mistään lähimmäisistä tmv. Mutta ihmiset ovat pääosin aivan saatanan tyhmiä.
Siksi pitää Uusimaa eristää välittömästi. Kaikki julkinen liikenne poikki ja puolustusvoimien virka-apuna esteet keskeisille sisäänmenoväylille.
Tilanne on äärimmäisen vakava. Itse en ajattele tässä asiassa ketään lähimmäistä, kuten naiset näyttävät tekevän. Ajattelen asia ison kuvan kautta.
M34
Vierailija kirjoitti:
Lähteet? Muukin kuin tämä paskapalsta?
Olen töissä kiinteistöalalla ja kierrän paljon asuntoja. Viimeisen kahden viikon aikan minua on lähestynyt yksi ulkomaalainen mies ja noin viisikymmentä naista, ettei heillä voi käydä koronan takia. Ei siis ensimmäistäkään suomalaista miestä.
Linkkiä ei ole, mutta oma kokemukseni on todella ällistyttävä.
Mä olen kaveripiirissäni huomannut että kotiäidit ovat Huomattavasti ahdistuneempia kun työssäkäyvät.
Kotona piirit on niin pienet ja kärpäsestä tulee helposti härkänen.
Työ tuo elämään muutakin sisältöä eikä ole aikaa koko ajan lukea koronauutisia tabletilta. Toki itsekin pidän koronaa vakavana mutta olen tietoiseti vieroittanut itseni jatkuvalta uutisten luvulta.
Suosittelen sitä kaikille, yksi korona tietoisku päivässä riittää kyllä.
Samasta syystä kuin miehet kuolevat keskimäärin naisia nuorempina. Miehet eivät vain huolehdi niin paljon terveysasioista, vaikka he itse ovat siinä häviäjiä.
En tiedä, onko se kulttuurinen vai biologinen kysymys vai molempia.
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin miehet kuolevat keskimäärin naisia nuorempina. Miehet eivät vain huolehdi niin paljon terveysasioista, vaikka he itse ovat siinä häviäjiä.
En tiedä, onko se kulttuurinen vai biologinen kysymys vai molempia.
Varmaankin molempia. Se aihauttaa niin hyvää kuin pahaakin.
Aikuisten keskustelupalsta. "Naiset on sitä." "Miehetpäs on tätä" "Eipäs vaan naiset" "Eiku miehet on semmosii" jne.