Painoa pois
Minkä olette kokeneet tehokkaaksi ruokavalioksi? Mulla on perusterveellinen ruokavalio, mut kilot ei tipu, ei..en polta ja kk ilman alkoa. Muuten viikonloppusin on tullut vedettyä känni. Pari senttiä lähteny vyötäröltä mut +-1kg paino veivannut. Keskiraskas työ.
Mut siis syömiseen vinkkejä. Oon pian 40v. Uskotteko säästöliekkiin?
Kommentit (4)
Eli joku nettivalmennus voisi toimia? Onko kokemusta esim. Fitfarmin superdieetti? Onko melkein sama kuin ilmainen gfg?
Minulla perusterveellinen ruokavalio lautasmallia noudattaen. Annoskoot sellaisia, että päivittäin tulee -500kcal. Viljatuotteissa vaihdoin täysjyvään tai muihin terveellisempiin vaihtoehtoihin. 15 kiloa viime keväästä lähtenyt, kolesteroli- ja sokeriarvot parantuneet huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Eli joku nettivalmennus voisi toimia? Onko kokemusta esim. Fitfarmin superdieetti? Onko melkein sama kuin ilmainen gfg?
Laitappa sähköpostia Fitfarmille ja kysy miksi niiden päävalmentajalla Bull Mentulalla on niin iso maha. Olisi mielenkiintoista kuulla mitä Fitfarmin asiakaspalvelu vastaa.
Sun pitää tietää kulutus ja syödyt kalorit. Jos et ole tarkka, voi olla, että syöt kuitenkin sen verran kuin kulutat ja et laihdu siksi. Eka neuvoni on, että merkkaa syödyt ruuat kalorinlaskentaohjelmaan.
Kunnon pt:n suunnittelema dieetti ja personoitu treeniohjelma, sillä olen saanut hyvän alun laihtumiseen. Lähtötilanne normaalipainon ylärajoilla. Liikuntaa 4-5 kertaa viikossa. Askelmittari lisäksi arkiaktiivisuutta mittaamaan, pitää tulla askelia lähemmäs 10 000/päivä. Proteiinia ja kasviksia tarpeeksi, rasvaa ja hiilareita kohtuudella. Näillä saadaan -500 kcal vaje/päivä. Joka ikinen suupala merkitään ylös. Tällä menetelmällä olen saanut painoa alas 5kg kahdeksassa viikossa. Valehtelisin, jos sanoisin, ettei vaadi panostamista ja aikaa. Kovaa nälkää en ole tuntenut kuin joitakin kertoja dieetin aikana. Ja ikää 42v.