Corona ja tupakointi
Kuinka moni on lopettanut tupakoinnin coronan takia? Itse olen ollut kova tupakoimaan. Nyt vähentänyt ja tarkoitus olisi lopettaa...
Kommentit (11)
Naurettavinta on katsoa hamstraavaa röökaajaa, aivan kuin corona tappaisi tehokkaammin mitä tupakka!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tupakoijat tietää että se tappaa miksi nyt lopettaisi?
Tavalliset tupakkasairaudet tuntuvat olevan siellä jossain kaukana tulevaisuudessa, mutta nyt lähtö onkin pelottavan lähellä.
Taas olis yks hyvä syy lopettaa. Tuskin kuitenkaan edes yritän. Sitä vaan aina siirtää ja siirtää. Ehkä sitten lopetan kun on oikeasti ihan pakko.
Niin pitäis lopettaa, mutta ai että kun alkaa tehdä mieli niitä alcaponen (flame) makuisia pikkusikareita kahvin kera :3
Itse aloitin koronan takia. Mitä väliä enää?
Miksi joku olutmerkki olisi syy lopettaa tupakointi? nää aloitukset käy päivä päivältä järjettömämmiksi.
Munusta tuntuu taas että koronalla on taas helppoa pelotella meitä tupakoivia . Onhan tupakka riski jos sairadtuu muttei niin iso kun annetaan ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavinta on katsoa hamstraavaa röökaajaa, aivan kuin corona tappaisi tehokkaammin mitä tupakka!
Kyllähän se nyt tappaa tehokkaammin, tupakka tappaa yleensä vuosikymmenien kuluessa, korona päivissä.
Tupakoitsija kuitenkin lienee tietoinen kohonneesta mahdollisuudestaan kuolla keuhkosairauteen, yleensä sen vain ajatellaan olevan "sitten joskus". Hienoa, jos edes joku lopettaisi kun lähdön uhka tuntuukin olevan nurkan takana.
Kaikki tupakoijat tietää että se tappaa miksi nyt lopettaisi?