Oletko ulkoillut tänään?
Kommentit (20)
En. Kadut on täynnä ihmisiä täällä Helsingissä. Tartuttakoon kakaransa, itse ulkoilen vasta kun noi mammat räkälinkoineen ovat palanneet tollottamaan masked singeriä tai muuta vähämielisten hömppää.
Kävelin Töölönlahdella ja näkyi olevan muitakin liikkeellä. Kyllä se raitis ilma virkistää, ei jaksa kökkiä sisällä koko aikaa (en ole riskiryhmää).
Kävin koiran kanssa lenkillä. Nyt olen ulkona pihassani. Täällä omakotialueella on vilskettä kun lapset leikkii ulkona ja aikuiset touhuilee pihoillaan. Kivaa :)
Kävin tarkastamassa autonrenkaat ja laitoin kesärenkaat varastosta takakonttiin.
Jep. Kävin kävelyllä aamusta, 10000 askelta mittarissa. Pari lenkkiä tai pyöräilyä vielä tänään. Liikun metsäteillä omassa rauhassa. Olisi järkkyä, jos tulisi kielto ulkoilla
En ole vielä hakenut lisää kaljaa. Se tulee olemaan ainoa ulkoiluni tänään. Eikä tuo ole mitään uutta. Samaa oli jo ennen koronaa. Kun vähemmän haitallinen ei laillistu niin teen hidasta itsemurhaa alkoholilla. Evvk ei ole kiire enkä enää välitä edes itsestäni.
Odotan, että tuo pieni sadekuuro menee ohi ja lähden sitten kävelylle.
Kävin 1,5 tunnin lenkin luontopolulla ja tutkin kevään merkkjä, äänitin linnunlaulua ja nautin auringosta.
Koirien kanssa ulkoilin takapihan metsässä ja metsäautotiellä. Ketään ei tullut vastaan, kuten ei yleensäkään tässä metsässä. Aurinko paistaa ja taivas on sininen, mikä antaa jotenkin toivoa tulevasta ja nostaa mielialaa.
Terveiset Pohjois-Savosta
P.S. Muistetaan pestä käsiä ja välittää toisistamme (netin ja puhelimen kautta)!
Lähden kohta ulos kävelemään. Täällä Lauttasaaressa on vähän ihmisiä liikkeellä ja sen metrin välin voi hyvin pitää.
En. Mulla on lievää lämpöilyä ja päänsärky, niin ajattelin varmuuden vuoksi pysyä kotona ainakin tämän viikonlopun. Enpä mä muutenkaan erityisemmin käy ulkona. Meille nörteille tämä ulkona liikkumisen välttely ei ole ongelma eikä mikään.
Haravoin reilun tunnin. Sen jälkeen kävimme kävelyllä, oli kaunis auringonpaiste, mutta tosi kylmä tuuli.
Jkl
Vierailija kirjoitti:
Juu. Kävin Tokmannilla, Hintakaaressa ja Citymarketissa.
Oletko ulkoillut tänään?
Pihatöitä tunti, vielä muutama tunti auringonpaisteessa hommia, koira pitkälle metsälenkille.
Kotitoimisto asennettava ja lakanat vaihdettava. Sen jälkeen pihalle; ulkovalot pois, narsissit ruukkuun ja pöytä terassille. Ehkä vielä lyhyelle lenkille sen jälkeen.
Kyllä käveltiin lasten kanssa lähi leikkarille ja oltiin siellä tunnin verran, ei näkynyt muita lapsia.