Miten päästä ihmisestä eroon, jonka kanssa ei kemiat kohtaan millään tasolla?
Kun kyseistä ihmistä tapaa, saapuu usein paikalle noh, aineissa. Ainakin joiden lääkkeiden vaikutuksen alaisena, en tiedä tarkemmin, kuin että "ovat koukuttavia eivätkä lääkärit mielellään määrää niitä". Ottaa myös alkoholia niiden kanssa. Vaikutus sellainen, että ei muista mistä ollaan puhuttu seuraavana päivänä, unohtaa mitä sanoin 5 minuuttia sitten, kestää prosessoida asioita mitä sanon, koska ei ymmärrä ja silmät vaan toljottaa. Vaikka puhutaan ihan yksinkertaisista asioista.
Silloinkin kun ei ole lääkkeiden vaikutuksen alaisena, unohtelee asioita joista ollaan juuri puhuttu ja ei ymmärrä ihan yksinkertaisia asioita. Johtuu varmaan niiden lääkkeiden sivuvaikutuksista... kyseessä nuori ihminen.
Miten pääsen tuosta ihmisestä eroon? Helposti loukkaantuvaa sorttia, en voisi ikinä sanoa suoraan, että elämäntyylisi on niin erilainen kuin minun, että en pysty olemaan kanssasi tekemisissä.
Kommentit (31)
Jos et millään pysty sanomaan suoraan niin katkaiset vaan yhteydenpidon. Se on viesti minkä useimmat kyllä tajuavat.
Ei sun tarvitse selitellä mitään. Jätät vain vastaamatta yhteydenottoihin. Blokkaa numero jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvitse selitellä mitään. Jätät vain vastaamatta yhteydenottoihin. Blokkaa numero jne.
Huonompi mäihä jos tietää missä asut 🙄
Hyvä otsikko. Teillä ei varmaan "kemiat" kohtaa.😁
Vakavasti puhuen: Hankkiudu heti tyypistä eroon. Korona on hyvä keppihevonen, käytä sitä aluksi. Riski on sitäpaitsi ihan todellinen. Tuskinpa hän lääkepöllyissään huolehtii käsihygieniastaan tms.
Missä ne "ei saa ghoustata" tyypit nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma on siinä, että hän loukkaantuu?
Jos on mun ex-naapuri, joka oli just tuollainen, niin tulisi silmät raivosta pimenneenä päälle.
Rehellisesti kyllä myös pelottaa reaktio siihen, jos kerron todellisen syyn miksen halua olla tekemisissä. On saanut mm baareihin porttikieltoja (en tiedä miksi, paljasti vahingossa) ja aika helposti provoisoituva.
Samaa sarjaa siis, tämä kans kertoili kaikkea rikos- ja huumehistoriastaan, ja puhelimessa kehui mua kaikille, kuinka hänellä nyt on uus ihana ystävä. Jälkeenpäin vasta tajusin, että tuo oli kaikki vaan sen takia, että sai mut pidettyä "kilttinä" pelolla ja mielistelyllä.
Yyy, teen itsemurhan jos yksin jätättä, Yyy yyy
Ripustautumisen mestarit.
Vierailija kirjoitti:
Missä ne "ei saa ghoustata" tyypit nyt on?
Jauhamassa korona-viruksesta
Sano vaan suoraan siinä vaiheessa kun laittaa viestiä ja ehdottaa tapaamista. Jos heittäytyy liian hankalaksi niin viestit voi estää. Se on suoraselkäisempää ja muutenkin kannattaa opetella siihen että kestää ohimenevän epämukavauuden eikä ghostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kyllä päässyt vaarallisistakin ihmisistä eroon, kun en ole antanut näille mitään huomiota. Blokkasin numerot yms. En vastannut yhteenkään viestiin. Jos vahingossa vastasin kun soittivat vieraasta numerosta, niin katkaisin puhelun. Muutaman yhteisen kaverin jouduin hylkäämään.
Ovea en avannut. Kerran jouduin soittamaan poliisit kun oli tullut alaovesta läpi ja hakkasi oveani huutaen tappouhkauksia yms.
Aika harva on niin hullu että jää vainoamaan, kun ei anna niille mitään huomiota, mutta moni on niin tyhmä että itse ruokkii noiden sekopäiden tarvetta jäädä vaivaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kyllä päässyt vaarallisistakin ihmisistä eroon, kun en ole antanut näille mitään huomiota. Blokkasin numerot yms. En vastannut yhteenkään viestiin. Jos vahingossa vastasin kun soittivat vieraasta numerosta, niin katkaisin puhelun. Muutaman yhteisen kaverin jouduin hylkäämään.
Ovea en avannut. Kerran jouduin soittamaan poliisit kun oli tullut alaovesta läpi ja hakkasi oveani huutaen tappouhkauksia yms.
Aika harva on niin hullu että jää vainoamaan, kun ei anna niille mitään huomiota, mutta moni on niin tyhmä että itse ruokkii noiden sekopäiden tarvetta jäädä vaivaksi
Vahva psyyke sulla kun selvisit 😬
Yyy, teen itsemurhan jos yksin jätättä, Yyy yyy