Minkälaisia mokia olette tehneet hermostuneina?
Minkälaisia ajatuspieruja tai noloja virheitä olette tehneet hermostuneina?
Minä aloitin uuden harrastuksen ja jännitti ensimmäiset treenit niin, että kun minun käskettiin mennä vasempaan laitaan, jäädyin enkä muistanut missä on oikea ja missä vasen. Seisoin vain paikallani eikä tullut mitään mieleen. Sitten yksi tyyppi tuli ja osoitti, että tuonne noin. Tuli varmaan hyvä ensivaikutelma, kun ei erota edes vasenta oikeasta :D
Kommentit (2)
Ekoilla treffeillä keitin kahvia ja pistin ne kahvinpurut sinne veden sekaan vesisäiliöön.
Joskus olin työharjoittelussa terveyskeskuksessa ja tein puuroa mikrossa. Pistin lautaselle vain hiutaleet mutta unohdin veden. Juttelin siinä kylläkin samalla eli huomiokin muualla. Hirveän hajuinen paksu tumma savu nousi mikrosta kohta! Tietysti palohälytin alkoi soimaan ja koko vuodeosaston toinen pää haisi ihan hirveälle palaneelle! Haju pysyi vaikka kuinka pitkään ja sai selitellä vierailijoille mikä siellä haisi. Tuo on ollut ehdottomasti yksi noloimpia juttuja 🙈
Sain kyllä työpaikan sieltä ja olin ihan pidetty työkaveri mutta jotenkin tuossa vaiheessa hermostutti sen verran että ajatukset muualla.
On kyllä paljon muutakin mutta nuo nyt tuli ekana mieleen.
Mä en mokaile hermostuessani, mutta kyllä ihan muuten vaan.
Älä välitä. Kaikki on pösilöjä kukin omalla tavallaan ja on meillä siihen oikeuskin niin kauan kun emme tee sitä tahallamme.