Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä ihmisestä eroon, jonka kanssa ei kemiat kohtaan millään tasolla?

Vierailija
21.03.2020 |

Kun kyseistä ihmistä tapaa, saapuu usein paikalle noh, aineissa. Ainakin joiden lääkkeiden vaikutuksen alaisena, en tiedä tarkemmin, kuin että "ovat koukuttavia eivätkä lääkärit mielellään määrää niitä". Ottaa myös alkoholia niiden kanssa. Vaikutus sellainen, että ei muista mistä ollaan puhuttu seuraavana päivänä, unohtaa mitä sanoin 5 minuuttia sitten, kestää prosessoida asioita mitä sanon, koska ei ymmärrä ja silmät vaan toljottaa. Vaikka puhutaan ihan yksinkertaisista asioista.

Silloinkin kun ei ole lääkkeiden vaikutuksen alaisena, unohtelee asioita joista ollaan juuri puhuttu ja ei ymmärrä ihan yksinkertaisia asioita. Johtuu varmaan niiden lääkkeiden sivuvaikutuksista... kyseessä nuori ihminen.

Miten pääsen tuosta ihmisestä eroon? Helposti loukkaantuvaa sorttia, en voisi ikinä sanoa suoraan, että elämäntyylisi on niin erilainen kuin minun, että en pysty olemaan kanssasi tekemisissä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa jos loukkaantuu. Sanot suoraan, että elämänarvot on niin erilaiset etkä viihdy hänen seurassaan. Itse en katsoisi hetkeäkään lääkesekoilijaa.

Vierailija
2/31 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma on siinä, että hän loukkaantuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä menetät, jos hän vaikka loukkaantuu sanomisesta?

Vierailija
4/31 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haittaa jos loukkaantuu. Sanot suoraan, että elämänarvot on niin erilaiset etkä viihdy hänen seurassaan. Itse en katsoisi hetkeäkään lääkesekoilijaa.

Kyseinen henkilö on aina mukamas lopettamassa, eli "nyt käytän vaan nämä vikat ja sitten lopetat", no ei mene kuin päivä tai pari kun on taas aloittanut. Sitten tekee päätöksen, että lopettaa ensi viikolla, ja sama jatkuu. No katsotaan, ehkä viitsin sanoa suoraan..

Vierailija
5/31 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsee eroon 😂

No ottamalla etäisyyttä 👏

Vierailija
6/31 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkää minusta hyvin paljon ja hänellä on hyvin huono itsetunto.

Vierailija
7/31 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on mun ex-naapuri, joka oli just tuollainen, niin tulisi silmät raivosta pimenneenä päälle.

Vierailija
8/31 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅

Vierailija
9/31 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on mun ex-naapuri, joka oli just tuollainen, niin tulisi silmät raivosta pimenneenä päälle.

Rehellisesti kyllä myös pelottaa reaktio siihen, jos kerron todellisen syyn miksen halua olla tekemisissä. On saanut mm baareihin porttikieltoja (en tiedä miksi, paljasti vahingossa) ja aika helposti provoisoituva.

Vierailija
10/31 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsohan sinne peiliin. Kyllä tähän maailmaan kaikenlaisia ihmisiä mahtuu, mutta seuransa saa aina aikuinen ihminen itse valita.

Ei ole pakko suostua tapaamisiin ihmisen kanssa, jonka kanssa ei viihdy, eikä vastata puheluihin, tai viesteihinkään.

Sinun ongelmasi ei ole tuo ihminen, vaan oma käytöksesi.

Vierailija
11/31 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä pääsee helposti eroon kenestä vain, sanoo ainoastaan noudattavansa valtiovallan ohjeita ja rajoittavansa ihmiskontakteja. Helppoa.

Vierailija
12/31 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopas. Pistä kampoihin.

Vierailija
13/31 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsohan sinne peiliin. Kyllä tähän maailmaan kaikenlaisia ihmisiä mahtuu, mutta seuransa saa aina aikuinen ihminen itse valita.

Ei ole pakko suostua tapaamisiin ihmisen kanssa, jonka kanssa ei viihdy, eikä vastata puheluihin, tai viesteihinkään.

Ei siis aluksi ollut tuollainen, vaan oli ihan selvin päin. Nyt viime kuukausina ruvennut tällaiseksi. Jos olisi selvin päin niin seura olisi ihan mukavaa. Minä ainakin välitän muista ihmisistä sen verran, etten halua turhaan loukata. Kylmältä tuntuisi se, ettei mitään selitystä antaisi ja vain ghostaisi.

Vierailija
14/31 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siis aluksi ollut tuollainen, vaan oli ihan selvin päin. Nyt viime kuukausina ruvennut tällaiseksi. Jos olisi selvin päin niin seura olisi ihan mukavaa. Minä ainakin välitän muista ihmisistä sen verran, etten halua turhaan loukata. Kylmältä tuntuisi se, ettei mitään selitystä antaisi ja vain ghostaisi.

Selitä hänelle: En halua olla seurassasi, koska käytät alkoholia ja lääkkeitä. Toivon, että itsesi takia pääset niistä vielä eroon, kaikkea hyvää tulevaisuudellesi.

Mutta ilmeisesti et edes halua hänestä eroon, joten tämä ketju on täysin turha,

Vierailija
15/31 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän just nyt tota valtiovallan ohjetta ihmisiin, ketä en halua tavata. Kumma kun tunkee ovista ja ikkunoista. Onko niin vaikea olla ilman kontakteja edes muutamaa viikkoa???

Vierailija
16/31 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti kyllä myös pelottaa reaktio siihen, jos kerron todellisen syyn miksen halua olla tekemisissä. On saanut mm baareihin porttikieltoja (en tiedä miksi, paljasti vahingossa) ja aika helposti provoisoituva.

Samaa sarjaa siis, tämä kans kertoili kaikkea rikos- ja huumehistoriastaan, ja puhelimessa kehui mua kaikille, kuinka hänellä nyt on uus ihana ystävä. Jälkeenpäin vasta tajusin, että tuo oli kaikki vaan sen takia, että sai mut pidettyä "kilttinä" pelolla ja mielistelyllä.

Vierailija
17/31 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauksen perusteella benzoja (Bentsodiatsepiini) syö, ja mahdollisesti väärinkäyttää. Rauhoittava lääke

Vierailija
18/31 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopas. Pistä kampoihin.

💫

Vierailija
19/31 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet näköjään sitä ihmistyyppiä jota muut käyttävät hyväkseen koska et osaa pitää puoliasi. Mikään muu ei sinua auta kuin se että opettelet pitämään puolesi.

Kenen elämää oikein elät?

Kuka on sinulle tärkein?

Vierailija
20/31 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa sarjaa siis, tämä kans kertoili kaikkea rikos- ja huumehistoriastaan, ja puhelimessa kehui mua kaikille, kuinka hänellä nyt on uus ihana ystävä. Jälkeenpäin vasta tajusin, että tuo oli kaikki vaan sen takia, että sai mut pidettyä "kilttinä" pelolla ja mielistelyllä.

Minua kanssa kehuu paljon. On hyvin vihamielinen joitain kohtaan, esim. työnantajia tms. Pääsitkö naapuristasi eroon muuttamalla vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi