Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koirien käytöksestä tietäviä paikalla?

Vierailija
28.06.2006 |

Ajattelin nyt täältäki kysästä neuvoa, jos joku sattuis osata auttaa. Mulla on tämä ongelma: Eli meillä on ennestään aikuinen cotton de tulear ja lhasa apso sekoitus. Nyt hommaismme noin 3 viikkoa sitten rotikan pennun. No kaikki menee todella loistavasti muuten, mutta nyt tämä meidän hienohelma joka ei ikinä suostunut tekemään tarpeitaan edes pihaan, vaan aina metsään tarkkaan valittuun paikkaan on ruvennut tekemään kaiken sisälle. Ja tämä alkoi vasta 2 viikkoa pennun meillä olon jälkeen. Hirveästi en ole viitsinyt koiraa komentaa, vaan olen sanonut vaan tiukasti mutta rauhallisesti ei, kun koira on jääny itse teosta kiinni ja kantanu ulos. Siitä vaan näyttää tilanne pahentuneen. Kävelytän koiraa tunti tolkulla pihalla, mutta ei tee sinne mitään, ja heti kun tuon sisälle luikkii jonnekkin pissille ja kakalle:( Rotikan pentu sensijaan on jo melkein sisäsiisti. Yöllä saattaa sattua pissivahinko, mutta sekin on harvinaista. Nyt jos joku osais antaa mulle joitakin neuvoja, miten saan tuon loppumaan ja koiran taas sisäsiistiksi. Niin kiitos.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla