Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanskaan lakimuutos: Coronarokote pakolliseksi.

Vierailija
20.03.2020 |

https://www.zerohedge.com/geopolitical/denmark-passes-law-enabling-forc…

Siitä se lähtee. Bill Gates on mielissään.
Lait on jo, enää rokote puuttuu...

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en ottaisi. Mulle on tullut neurologisia haittoja yhedestä lääkkeestä ja oon saanut myös epileptisiä kohtauksia... en todellakaan ottaisi tuota rokotetta. Mielummin sairastan sen hemmetin koronan.

Vierailija
22/64 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa tämä koko koronatouhu haiskahtamaan ja pahasti. Koko ajan hirveä myllytys mediassa ja muusta ei puhuta. Onko tämä vaan valtaapitävän eliitin tavoite saada ihmiset luopumaan oikeuksistaan ja rajoittamaan elämäänsä?

On. Siinä samalla saadaan nykyinen maailmanjärjestys tuhottua ajamalla talous globaalisti alas. Ja vähän myöhemmin sama porukka tulee esiintymään hyväntekijöinä tarjoten meille Uutta Maailmanjärjestystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs valvovat?

Vierailija
24/64 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä pakottavat. Vapaaehtoisesti en sitä ota. En kuulu riskiryhmään ja en juurikaan edes poisu kotoani joten en altistu paljoa. Pidän käsihygieniasta neuroottisesti huolta.

Vierailija
25/64 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole jo myöhöistä, kun ei edes tiedetä kuinka moni on jo sairastunut. Ainakin Suomessa.

Vierailija
26/64 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse korona ei liiemmin huolestuta, mutta kaikki mitä tässä ohessa tapahtuu, vaikuttaa olevan kuin suoraan pahimpien nwo-hörhöjen varoitteluista. Käytin nyt sanaa hörhö, koska tuon alle mahtuu niin paljon kaikkea, vaikka on siellä niitä järkeviäkin näkemyksiä. Ja osa jo "toteutunutkin".

Vierailija
27/64 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanska on naz1maa, joten ei yllätä.

Vierailija
28/64 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole jo myöhöistä, kun ei edes tiedetä kuinka moni on jo sairastunut. Ainakin Suomessa.

Ei myöhäistä saada rahaa, päinvastoin hetkullinen tilaisuus.

Vierailija
29/64 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse korona ei liiemmin huolestuta, mutta kaikki mitä tässä ohessa tapahtuu, vaikuttaa olevan kuin suoraan pahimpien nwo-hörhöjen varoitteluista. Käytin nyt sanaa hörhö, koska tuon alle mahtuu niin paljon kaikkea, vaikka on siellä niitä järkeviäkin näkemyksiä. Ja osa jo "toteutunutkin".

TÄMÄ. Nyt pitää toivoa että Suomessa nuoret poliitikot osaa pitää silmänsä auki eivätkä ole niin syvällä hyväveliverkostossa että menevät paineen mukana. Karmivaa mitä kaikkea tässä tapahtuukaan rinnalla.

Vierailija
30/64 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu en ottaisi. Mulle on tullut neurologisia haittoja yhedestä lääkkeestä ja oon saanut myös epileptisiä kohtauksia... en todellakaan ottaisi tuota rokotetta. Mielummin sairastan sen hemmetin koronan.

Keksivät varmaan keinon rahastaa sua silti.

Ainakin jos tämä hallitus saa jatkaa?

Vierailija
31/64 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ. Nyt pitää toivoa että Suomessa nuoret poliitikot osaa pitää silmänsä auki eivätkä ole niin syvällä hyväveliverkostossa että menevät paineen mukana. Karmivaa mitä kaikkea tässä tapahtuukaan rinnalla.

Mistä puhutte?

Vierailija
32/64 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa tämä koko koronatouhu haiskahtamaan ja pahasti. Koko ajan hirveä myllytys mediassa ja muusta ei puhuta. Onko tämä vaan valtaapitävän eliitin tavoite saada ihmiset luopumaan oikeuksistaan ja rajoittamaan elämäänsä?

On. Siinä samalla saadaan nykyinen maailmanjärjestys tuhottua ajamalla talous globaalisti alas. Ja vähän myöhemmin sama porukka tulee esiintymään hyväntekijöinä tarjoten meille Uutta Maailmanjärjestystä.

Nyt mä näkisin että olette asian ytimessä.

Vierailija
33/64 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä puhutte?

Kriisitilanteesta ihmiset suostuvat helpommin mihin vaan.

Bill Gates on kehitellyt jotain ID mikrosirua joka asennetaan rokottamalla ihmisiin, siis rokotteen mukana. On saanut jo Bangladeshin hallituksen mukaan kokeiluun sekä jotain kodittomia.

Nyt tuo on puuhaamassa koronarokotetta. Ja tanska laittanut sen tulevan rokotteen pakolliseksi. Nämä muun muassa ja paljon muuta...

34/64 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin jonain vuonna sokeripalan muodossa jaettiin poliorokotetta. Älä mene paikalle. Kuka muka valvoo, että jokainen on saanut rokotuksen?

Vierailija
35/64 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hage kirjoitti:

Silloin jonain vuonna sokeripalan muodossa jaettiin poliorokotetta. Älä mene paikalle. Kuka muka valvoo, että jokainen on saanut rokotuksen?

Nehän on jo kehittäneet teknologian jolla ihmisistä hyvin nopeasti nähdään onko rokotteet otettu. WHO ollut mukana kehityksessä. Jokaisella lääkärikäynnillä vaikka voidaan tarkistaa. Tai vaikka työpaikan ovella. Et pääse töihin jos rokotteentunnistin hälyyttää...

Vierailija
36/64 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hage kirjoitti:

Nehän on jo kehittäneet teknologian jolla ihmisistä hyvin nopeasti nähdään onko rokotteet otettu. WHO ollut mukana kehityksessä. Jokaisella lääkärikäynnillä vaikka voidaan tarkistaa. Tai vaikka työpaikan ovella. Et pääse töihin jos rokotteentunnistin hälyyttää...

Et pääse pois koronaeristyksestä...

Et pääse pois Uudeltamaalta...

Lapsi ei pääse kouluun...

Et pääse elokuvateatteriin....

Vierailija
37/64 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako rokotetta. Samalla voitte varmaan sitoutua sitten siihen, että maksatte mahdollisen koronaan liittyvän sairaala- ja teho-osasto reissun kokonaan itse 😊

Vierailija
38/64 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ottako rokotetta. Samalla voitte varmaan sitoutua sitten siihen, että maksatte mahdollisen koronaan liittyvän sairaala- ja teho-osasto reissun kokonaan itse 😊

En kuulu riskiryhmään joten en pelkää flunssan seurauksia. Sen sijaan uskon että jokin sanktio siitä lätkäistään. Varmaan matkustuskielto. Ihan sama, en silti ota pakolla mitään.

Vierailija
39/64 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä puhutte?

New World Orderiksi kutsutaan kehitystä, missä kansalaisten vapauksia ja oikeuksia rajoitetaan sekä kaikenlaista valvontaa kiristitetään. Länsimaissa kansalaisten "kokemushuippu" saavutettiin joskus viime vuosituhannen lopulla, mutta suunta on sittemmin kääntynyt. Vahvimmin yksilönvapauksia on rajoitettu terrorismin varjolla. Tähän pakettiin kuuluu myös tuloerojen kasvu ja varallisuuden sekä täten myös vallan kasautuminen pienten piirien haltuun. Näitä piirejä sanotaan kansallisvaltiottomiksi ja nwo-liikkeessä on herännyt huoli mm. maailmanhallituksesta. Kansalaisesta hyvin kaukaisena hallintohimmelinä, jota valtapiirit ohjailevat rahoillaan. Euroopan unionista siis sellainen vielä karumpi ja isompi versio. Rokotteet ovat olleet ihmiskunnalle hyvin hyödyllisiä, mutta väärissä käsissä nekin ovat mitä ikävimpiä ja tuhovoimaisimpia aseita.

Jokainen tietää että meitä on täällä jo liikaa. Varsinkin eliitille täällä on aivan liiaksi ylimääräistä porukkaa vain saastuttamassa heidän palloaan. Varsinkin kun robotit tekevät kohta meidän työt. Kiusaus harvennukseen siis lienee suhteellisen suuri näillä jokseenkin psykopatiaan taipuvavaisilla hamuajilla. Jokainen voikin nyt mielessään miettiä, että mikä olisi kätevin tapa harventaa maapallon liikaväestöä.

Vierailija
40/64 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka uskoisi vain maailman hyvyyteen, niin pikavauhtia tuotettu rokote sisältää riskejä. Eikö viime kerrasta mitään opittu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi