Ryhmäseksin jälkimaininkeja: olen raskaana mutta kenelle?
Taivuin mieheni tahtoon ja suostuin tyhmänä toteuttamaan miehen fantasiaa minusta kolmen miehen kanssa. Ehkäisyä käytettiin, nyt kumminkin olen jo neljännellä kuulla raskaana ja mies uhkaa erolla! Raskaudenkeskeytystä en enää saa, enkä tekisi vaikka saisi. Varmasti tiedän myös että lapsi on alkunsa saanut juuri tuona ajankohtana. Mä olen katkera, pettynyt ja todella masentunut:( ihan vaan varoitukseksi muille tämä tarina:(
Kommentit (19)
Vai uhkaa ukko erolla? Kai se pässi tiesi miten voi käydä. Ja ei kai siinä mitään jos kerran ehkäisyäkin käytitte niin todennäköisys on tosi pieni. Mutta kyllä se mun mielestä saa ajatuksen kestää jos kerran on itse siihen halunnut.
Mutta muuten tota voi taas jeesustella ihan niin paljon kun haluaa. Jos ei mitään tee, ei myöskään mitään voi sattua. Mahtavaa että sulla on sellanen kokemus. Ja onnea iloisen tapahtuman johdosta. Mun mielestä se ei laske sen lapsen arvoa yhtään. Tsemppiä!
Mä en enää jaksa ukkoni kanssa riidellä, tuntuu että sanat on ihan loppu. Miten mä toisaalta voisin käskeä häntä kantamaan vastuunsa kun hän ei ehkäpä olekaan lapseni isä? Enkä voi vastuuta tapahtumista kokonaan sysätä hänelle. Itse minä suostuin, ihan omasta vapaasta tahdostani.
No jaa, tämä vuodatus ei taida kuulua oikeastaan tänne seksi-palstalle, menen muualle etsimään tukea:(
No anna se ero sitten. Itepähän soppansa keitti äijä prkl.
Provohan tämä on aivan selvästi. Ei kukaan voi oikeasti olla noin tyhmä.
Fantasia tuotti vauvankin, oikean fantasia-vauvan!!!
Oma vika ukolla, kantakoon nyt fantasian tuotoksenkin
Miehet on just tollasia paskoja. Tsemppiä ap, tämän lapsen oli tarkoitus saada alkunsa:)!
" tämän lapsen oli tarkoitus saada alkunsa" .
naiset on just tällasia. Todella " Jumalan Tahto" tuo syntyvä pieni ressukka..
Nyt törmään ihan varmasti ensimmäiseen huuhaa-juttuun! Ei tommosta tapahdu oikeesti! Onneksi.... :)
Jos tää nyt on edes totta, ni kyllä sulle on käyny TOSI huono tuuri!!!
Ei kai muuta vaihtoehtoo, ku et synnytät sit sen toivotun lapses, sit isyystesteihin ja sit on lapselle kiva kertoilla myöhemmin millai on alkunsa saanut...! ;)
Voi, voi....
Tarvitaan suoniverinäyte ja eivät tee pienemmille vauvoille kun suonet ovat niin ohuet.
Toi on sulle aivan oikein! Mitäs olet tollanen BIMBO, että lähdet tollasiin juttuihin mukaan. Ei siitä miestä voi syyttää.
Kärsi nyt, koska oli niin tyhmä.
oli provo tai ei, tilanne vois hyvin olla totta. täälläkin hehkutetaan kun pitäis olla niin avoin ja kokeilla kaikkea seksielämän piristykseks.. ja aina lopuks nainen kantaa vastuun. munkin mies aina halus hinkata paljaalla, oletin et oltais valmiita lapsen hankintaankin (kun aina sanoin etten aborttia tekis mistään hinnasta) ja lopulta kun raskaana olin, niin se olikin mun syy, kun kerta aina olin lasta halunnut???!!! vittu, mitä miehen logiikkaa! toivotavasti sun ukkos osaa ottaa vastuuta tästä tapahtumasta kun kuitenkin on siihen noin suorasti päässyt vaikuttamaan. tsemppiä, kyllä sitä selviää yksinkin!
koska he eivät ole ikinä päässeet harrastamaan ryhmäseksiä...
Jos juttu on totta niin varmasti asiat järjestyy vielä =)
Olihan se aika järkytys huomata olevansa raskaana, mutta mies kyllä kesti kuin mies. Abortista ei puhuttu, vaikka kyllähän se vilahti mielessä. Kun ensikerran pidin lasta sylissäni niin tiesin ettei aviomieheni ollut isä - onneksemme kuitenkin ystävämme oli sen verran tavallisen suomalaisen näköinen, ettei ainakaan ääneen sukulaiset mitään puhuneet, vaan isän silmät yms kyllä löytyi.
Miten tuollaisesta " selviää" 25? Äiti?, isä? Saakohan lapsi ikinä tietää? Esim. joskus jonkun verikokeen kautta...?
Aika hurja juttu, mutta ihana, että lapsi sai syntyä ja kasvaa :)
Vierailija:
Miten tuollaisesta " selviää" 25? Äiti?, isä? Saakohan lapsi ikinä tietää? Esim. joskus jonkun verikokeen kautta...?Ensin ajatus oli yksinkertaisesti vain unohtaa kaikki. Biologinen isä sai kuitenkin tietää, että odotan, joten asiaa jouduttiin vatvomaan. Onneksi hänentä ei oikeastaan kiinnostanut mahdollinen isyys. Kerran olemme lapsen syntymän jälkeen tavanneet sattumalta.
Emme ole ajatelleetkaan kertoa lapselle, mutta...
Turha tota on nytte murehtia kenen lapsi on. se selviää sitten lapsen synnyttyä testeissä. Jossain ohjelmassa oli kerran, että jos nainen on monen kanssa ja tulee raskaaksi lapsen isä on se ensimmäinen miehistä, että sperma sisältää jotain joka hylkii vieraita siittiöitä. Mutta tuohan ei päde sinuun, kun käytitte ehkäisyä, niin et voi tietää kenen kanssa meni rikki tms. Voit mielestäni vaatia mieheäsi siinä mielessä kantamaan vastuunsa, että hän se mahdolliseti saattoi sinut tuohon tilanteeseen ja jokatapauksessa hän on miehesi, niin hän voi olla tukenasi, kunnes isyys on todettu.
Lähdit mukaan miehen fantasiaan ja se uhkaa nyt erolla? Melkoinen ukkeli.