Joudun töihin maanantaina päiväkotiin sairasloman jälkeen
En meinaa koskea yhteenkään lapseen, en syö enkä käy vessassa siellä. Vaatteet laitan päivän päätteeksi suoraan koneeseen.
Luulen että ulkoilen n 5 tuntia päivässä.
Kommentit (53)
Meidän kaupungissa hoidossa on 20% lapsista! Itse kohtaan 5 kertaa viikossa kymmenistä jopa satoihin ihmisiä. Lohduttaako?
Pese kädet, käsidesiä! Kyllä se siitä! <3
Vierailija kirjoitti:
Ne lapset koskee suhun
Siksi vaihdankin vaatteet heti töistä päästyäni ja pesen kuudessakympissä. Ei ne kamalasti kaulaile kun on emotionaalisesti kylmä/kaukainen. Se pitää ne kyllä loitolla aika tehokkaasti.
Tiedätkö. Minä olisin onnellinen jos voisin mennä sinne. Tein keikkatyötä päiväodeissa ja nyt se on totaalisesti loppu. Nythän siellä olisi jopa helpompaa kun lapsia on vähän.
Joo, aika kylmä olen ollut itsekin. Ei paljon lohdutella pipejä nyt.
Olen hyvin empaattinen varhaiskasvattaja, mutta tilanteen ollessa tämä, olen metrin päässä lapsista. Hirveä tilanne.😳
Taidat olla mun kollaga. Älä huolehdi, ei niitä keikkoja oikeesti ole päiväkoteihin, kun ei omillekaan työntekijöille riitä hommia. Meet vaan omalle työpaikalle takaisin maanantaina.
Ei päiväkodeissa ole lapsia. Tyhjillään ovat ja työnteijät tyhjänpanttina.
Ei kai kukaan oletakkaan että siellä tällaisena hetkenä halaillaan? Ihan normaali puhuminen täytyy tehota.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla mun kollaga. Älä huolehdi, ei niitä keikkoja oikeesti ole päiväkoteihin, kun ei omillekaan työntekijöille riitä hommia. Meet vaan omalle työpaikalle takaisin maanantaina.
Tuskin olen sun kolkageeni
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan oletakkaan että siellä tällaisena hetkenä halaillaan? Ihan normaali puhuminen täytyy tehota.
Vapaasti voi olettaa ja vaikka valittaa kylmästä vastaanotosta. Ei tule muuttumaan.
Pitkin hampain itsekin teen töitä lapsiryhmässä tällähetkellä. En ole ottanut syliin viikkoon ketään. Yksi aamulla itki mutta lopetti kun huomasi että syliin ei pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaasti voi olettaa ja vaikka valittaa kylmästä vastaanotosta. Ei tule muuttumaan.
Olen riskiryhmää ja kanssasi täysin samoilla linjoilla. Minähän en terveyttäni riskeeraa räkivien työttömien yh penskojen vuoksi.
Pihalle vaan kaikki heti aamusta!
Jää sairaslomalle, sillä siitä pääsee!
Vierailija kirjoitti:
Ne lapset koskee suhun
Eivät muuten koske, siitä pidän huolen
En minäkään koskisi. En tosin ilman koronaakaan.