Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä ihmettele kun et tule saamaan kutsua häihini. Vaikeaa kutsua ystävää jolla ei ole aikaa minulle

Vierailija
20.03.2020 |

Niin, kun sulla oli niin paljon omia kiireitä, milloin mitäkin, lopputyön valmistelua kolmannesta koulutuksestasi, muiden ystävien kanssa elokuvissa juoksua, ja itse keksimiäsi kiireitä turhilla harrastekursseilla ettet edes yhtä tekstaria tai puhelinsoittoa ehtinyt mulle soittaa, et edes vastata, niin älä sitten ihmettele kun en voi kutsua sinua häihini.
Ystävä

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi halunnutkaan ämmältä joka ottaa asian esiin Vauva-palstalla. Ei sun häät muutenkaan kiinnosta.

Vierailija
2/19 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OI kiitos, kiitos. En olisikaan kestänyt enää yksiäkään latteita ja keskinkertaisia häitä, joiden surkeita pikku järjestelyjä hysteerinen ja kyvytön morsmaikku on pakottanut kaverinsa vääntämään vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan käytöksesi, kun tulee kutsujen lähettämisen aika.

Vierailija
4/19 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne häät on yleensä iso juttu vain hääparille. Vieraille lähinnä taas yksi identtinen tapahtuma muutaman kuukauden sisällä

Jos et kutsu niin ole kutsumatta

Vierailija
5/19 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ap kuulostaa katkeralta. Huh. Kannattaisi ehkä keskittää voimansa johonkin muuhun kuin muiden moittimiseen.

Vierailija
6/19 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin NIIN onnellinen, jos en saisi enää ikinä hääkutsuja. Ne typerät prinsessaleikit on nähty jo niin moneen kertaan ja juhlapäivä yleensä tarkoittaa myötähäpeää ja yhden kauniin kesäpäivän pilaamista. Tälle vuodelle on tullut onneksi vain yksi kutsu ja mahdollisesti koronan takia ei tarvitse keksiä edes tekosyytä miksi en osallistu.

Vierailija
7/19 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä kuvittelet että aloituksessa kuvailtua henkilöä kiinnostaa paskan vertaa tuleeko sitä kutsua vai ei? Korkeintaan on tyytyväinen ettei tule tuollaista turhaa roskapostia kun ei todellakaan olisi osallistumassa.

Vierailija
8/19 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, olen helpottunut. Inhoan juhlia.

Vierailija
9/19 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häissä siis max. 6 vierasta, plus hääpari ja pappi. Joukkokokoontumisiin ei kannata osallistua.

Vierailija
10/19 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne häät on yleensä iso juttu vain hääparille. Vieraille lähinnä taas yksi identtinen tapahtuma muutaman kuukauden sisällä

Taitaa olla isoin juttu morsiamelle, sulhanen on usein vain pakollinen lisävaruste.

Joka tapauksessa, ei tosiaan kovin haittaa jos johonkin hääjuhlaan jää kutsu saamatta. Ei ole mikään rangaistus

Vierailija
11/19 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en ois halunnutkaan kutsua"...niinpä niin...pihljanmarjat on happamia.

Tiedän että tämä "ystävä" olisi halunnut.

ap

Vierailija
12/19 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää järjestäkö häitä kesäviikonloppuihin,  Kesä on lyhyt, viikonloppuja vhän, eikä niitä halua viettää kenenkään häissä.

Vierailija
13/19 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua tavata muuten, niin tuskin ne häät on sellaiset, mihin haluaisi. Vaikka jotkut morsiammet pitävät häitään suurtapahtumana, on ne ihan tavisjuhlat. Vain läheisten ystävien häissä on mukavaa.

Vierailija
14/19 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa jäädä muutama muukin tulematta jos epidemia jatkuu häihin asti.

Vierailija
15/19 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porrastettu tilaisuus ja aina tunnin siivous välissä. Kaikki voivat katsoa vihkimisen netin välityksellä.

Vierailija
16/19 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä minä minä minä.

Vierailija
17/19 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voin tulla häihisi. Laita kutsu: minnaarpp12 (ät) gmail com.

Vierailija
18/19 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin NIIN onnellinen, jos en saisi enää ikinä hääkutsuja. Ne typerät prinsessaleikit on nähty jo niin moneen kertaan ja juhlapäivä yleensä tarkoittaa myötähäpeää ja yhden kauniin kesäpäivän pilaamista.

Tämä!!!! Onneksi minä olen jo keski-ikäinen ja aikuiset ystäväni eivät ole lähteneet pitämään prinsessajuhlia avioituessaan. Ruokaravintolaan tai johonkin illanviettoon kyllä lähden mielelläni mukavassa seurassa (voin jopa maksaa omat kuluni), jos joku haluaa juhlistaa naimisiinmenoaan niin, mutta joku 5 h tuttujuttu-leikkejä aunetädin ja parkuvien lasten seurassa -ei kiitos!

Vierailija
19/19 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla isoin juttu morsiamelle, sulhanen on usein vain pakollinen lisävaruste.

Tämä oli hyvä ja ihan tottakin useimmiten :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä