myös naiset harrastavat seksuaalista häirintää
Olen onnellisesti naimisissa värikkään poikamieselämän jälkeen. Kaluni on harvinaisen iso (jo levossa 18 cm) ja olen nauttinut siitä kaikissa seksikokemuksissani. Vaimoni on ilmeisesti leveillyt asiasta tyttökavereilleen, sillä nyt olen joutunut ihmeellisen häirinnän kohteeksi. Joku vaimon ystävättäristä nipistelee vaivihkaa etumustani, joku mimmi taas istuu syliin ja kiehnää pehvaansa elimeni päällä puutarhajuhlissa. Usein vain tuijottavat housujen lahjetta virnuillen. Alkaa ärsyttää.
Mitä mieltä naiset?
Kommentit (11)
Mutta itse tarinahan on provo ja fantasia.
Ja nämä häirikkönaiset ovat hyvin koulutettuja, eivätkä varsinaisesti siis mitään alatyylisiä
Olet se sinäkin seuraan etsiytynyt ; )
Kaikkea sitä kuuleekin. Nauti asiasta ja huomiosta vielä kun voit. Ota asia leikin kannalta. Tulee vielä sekin aika että ketään ei kiinnosta vanhan miehen vehkeet.
Miten pitkäksi muuten velttona 18cm paisuu stodiksessa? Kysyn ihan mielenkiinnosta (ujojen naisten puolesta) ;)
M40
Sinun ne rajat on asetettava. Jos hyväksyt sen mitä naiset sinulle tekevät, etkä pysäytä niin se jatkuu vaan ja etenee. Sinä asetat omat rajasi. Voit nätisti siirtää naisen pois sylistäsi ym. Ei se sitä enää useammin tee, kun olet muutaman kerran torjunut.
Täytyyhän sitä jotenkin ilmaista, että kiinnostaa!
Viestin alkuperäinen kirjoittaja hei,mistä sut tavottais???!!!!
Kerro vaikka ens alkuun sun sähköposti osoite!!
Ei muuta,mutta mä haluun sun sykkivään jättimunan syleilyyn,mutta ethän sitten kurista mua sun pitkällä lemmensangolla...
Aaah,varmaa erektiossa yhtä pitkä kun mun täyskasvunen 10 vuotias kuningasboa!
....että niin harva nainen uskaltaa sanoa fantasioivansa megamunista. Mun kaikilla kolmella naisellani (kolme pitkää suhdetta) oli megamunafantasia. Fantasiat tosin ilmenivät vähän eri tavalla. Yksi halusi että työnnän koko käden hänen pimperoonsa ja samalla kerron kuinka iso muna tunkeutuu häneen, toinen halusi katsoa megamunalffoja, jne.
Miksi naisten on niin vaikea puhua fantasioistaan? Luuleeko nainen, että hänen miehensä saa alemmuuskompleksin?
että naiset tykkäävät varatuista miehistä. Parhaat miehet löytyvät siis varatuista...Ikävä tosiasia:-)
Törkeitä ja alatyylisä naisiakin kyllä löytyy, valitettavasti!