Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenkiinnosta kyselen millaisia rangaistuskeinoja teidän perhe käyttää?

Vierailija
28.07.2008 |

Meillä jäähyt ja kiristys-lahjonta-uhkaus yhdistettynä äidin huutoon. Huuto ei auta mitään, mutta jäähytuoli on auttanut jonkin verran.

Esikoista tukistin joskus kun oli pieni, lyönyt en ole koskaan. Kerran "viskasin" lapsen sohvalle vihoissani ja en tajunnut, että pää kolahti reunaan :( Onneksi ei mitään sattunut, mutta omantunnon tuskia poden edelleen vaikka tapauksesta on jo vuosia..... Olen huono äiti siis....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset jo koululaisia

Vierailija
2/5 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ensin sanon/kiellän ihan normaalilla äänellä, seuraavaksi sanon että jos jatkuu niin 2 min. jäähylle ja sitten seuraa se jäähy. Tämä ois siis pyrkimykseni. Valitettavasti usein omat hermot ei kestä ja tulee huudettua kun on aikansa katsellut. Joskus olen myös käsivarresta ottanut kiinni ja vienyt pois tilanteesta jos esim. tappelevat tai pahimmillaan istuttanut "kovakouraisesti" tuoliin tms., näin ei missään nimessä saa tehdä ja näistä kerroista koen syyllisyyttä. Tavoitteena on pysyä itse rauhallisena joka toimii parhaiten, mutta aina en vain pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v, tiputetaan vettä silmiin. Tehoo aina.

Vierailija
4/5 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois itekki alkaa sitä käyttää kun on ajankohtanen. mutta annatteko rahaa kotitöistä?

Vierailija
5/5 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

estän tekemästä kiellettyä myös kiinnipitämällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi