Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän taloyhtiön pihalla käydään huumekauppaa!

Vierailija
20.03.2020 |

Hyi hitto, en ole aiemmin huomannut kun olen töissä ollut. Välillä on ollut rapussakin semmoista ällöttävää savun hajua, mutta nyt olen varma että kannabista myydään. Pihalle tulee tuntematon ihminen tai useampi, rapusta tulee ulos henkilö, seisovat hetken, kättelevät ja toinen lähtee pois, rapusta tullut palaa takaisin. Tätä on tapahtunut nyt joka päivä ja useita kertoja. Kenelle ilmoitan epäilystä? Kiinteistöyhtiö? Poliisi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin käydään huumekauppaa naapurin ovella. Joka kerta kun tulen kotiin, alaovella on narkkeja odottamassa sisäänpääsyä, ja joudun kiertämään pyörävaraston kautta sisälle. Mutta joku ne kuitenkin aina päästää rappuun. Ilmeisesti alkavat olla jo vähän epätoivoisia, koska pari yötä sitten oli noiden huumekauppiaiden ovi murrettu. Itse en ainakaan uskalla ilmoittaa noista kauppiaista minnekään, tiedä mitä tekevät jos saavat selville kuka ilmoituksen teki.

Vierailija
2/4 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on joku diileri muuttanut taloon. Porukkaa alkaa lamppaamaan sinä 10 jälkeen illalla, 500 bemarit ja mersun cls:t pörrää ikkunan alla. Ei taida enää pilveä käytellä porukat. Ihme m  utiaisia osa.

Edellinen talon narkki oli ihan mukava tapaus, kohtelias ja hyväkäytöksinen, otti sähköt jatkoroikalla käytävästä, mutta sen kaverit oli se ongelma. Ramppasivat pitkin yötä kylässä ja kaikki irtotavara hävisi. Sitä edellinen yritti tappaa jonkun kotonaan, maijoja piha täynnä, käytävän seinät veressä ja narkkeja nippusiteissä.

Olisi ihan kiva keskittyä omaan elämään vaikka kaupungin vuokrakämpässä asuukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaan nyt vähän tarkemmin missä? Kannabis ei tosin kiinnosta vaan ennemmin sitten piri tai vastaava.

Vierailija
4/4 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille voi ilmoittaa anonyymisti https://www.poliisi.fi/nettivinkki . Kannattaa ilmoittaa myös taloyhtiölle. Kannabiksen haju on todella tympeää haistella kerrostalossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme