Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia uudelleenrakastumisesta puolisoon?

Vierailija
20.03.2020 |

Onko kellään kokemuksia siitä, että olisi rakastunut puolisoon uudestaan sen jälkeen, kun rakkaus oli jo loppunut?

Tilanne on nyt se, etten ole kahteen vuoteen rakastanut miestäni. En nyt tarkoita mitään alkuhuuman menettämistä vaan sitä, että hänestä on tullut täysin yhdentekevä ihminen minulle. Olen kyllä käyttäytynyt kohteliaasti, ystävällisesti ja huomaavaisesti, koska eihän yhdentekevän ihmisen kanssa ole syytä riidellä mistään. Olemme olleet yhdessä yli 10 vuotta, ja meillä on pieniä lapsia.

Meillä oli isoja ongelmia, ja mies on mennyt terapiaankin niiden takia. Olimme myös pariterapiassa, mutta siitä oli vain vähän hyötyä, sekin miehen kannalta. Paljon kiinnostukseni vähäisyydestä kertonee myös se, ettei minua harmittanut lainkaan, kun hänellä oli ollut jotain lähentelyä (ei seksiä) jonkun toisen naisen kanssa.

Olen tajunnut, ettei miehessä ole niitä piirteitä, joiden takia aikoinaan rakastuin häneen. Syyt, joiden vuoksi olemme edelleen yhdessä, liittyvät perheeseen, talouteen ja käytännön järjestelyihin.

Hän sen sijaan rakastaa minua edelleen, ja hän on aidosti muuttunut perheemme takia. Minulla on tietty pahisolo, kun en silti osaa rakastaa enää.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahalta vaikuttaa, jos on muuttunut yhdentekeväksi eikä omaa niiitä piirteitä jotka sinuun vetoavat. Ihminen ei oikein voi halutessaankaan rakastua yhdentekevään satunnaiseen vastaantulijaan jos tässä ei jokin kiehdo.

Iso vaara on, että jonakin päivänä satunnaisesta vastaantulijasta löytyy juuri kaikki ne sinuun vetoavat piirteet ja rakastut tähän. Sitten olet pulassa.

Vierailija
2/2 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Sitä kesti jonkin aikaa ja tilanne on sama taas kuin ennen tuota uudelleen rakastumista, eli surkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme