Kuinka vanhat vaatteet sulla on nyt päällä?
Mulla Villasukat (äitin tekemät) 5v., housut 8v., toppi 1v. ja neuletakki 2v. Rintsikat 2v. ja alushousut varmaan 3v.
Kommentit (79)
T-paita ja farkut tällä viikon vanhat :)
Villatakki pari vuotta, sukat samoin, alushousut ikivanhat vaikka uudempiakin kaapista löytyy..., rintsikat vuoden.
kirpputorilta ja paitana minulla on 70-luvun lyhythihainen trikoopaita. Eli tosi vanhoja vaatteita päällä tällä hetkellä :)
vaatteet ovat ihmeen uudet: rintaliivit vajaan vuoden, ph paita 1,6 vuotta, housut pari vuotta, villatakki kolmisen vuotta.
kotona vuoden vanhat verkkarit
ja parin vuoden vanha luottkortilla ostettu marimekon paita, jossa ommeltu korjaus ( on niin rakas paita, että kului puhki...)
ja lidlin hiihtolomalla ostetut strestch rintsikat ja alushousut
Sukatkin on uudet, ekaa päivää jalassa ja rintsikat jotain 2 kuukautta vanhat. Alushousut on sitten niin vanhat, etten muistakaan, reikiäkin löytyy ja myös minulla on ihan uusiakin pikkareita kaapissa, mutta nämä on rakkaat.
Sininen henkkamaukka toppi ostin viime vuonna,
t-paita alla vuoden vanha,
rintsikat maybe 3 kk vanhat,
alushousut 3 kk vanhat,
hipsteri farkut, varmaan 5 vuotta vanhat, ja kulahtaneet, persuksissa on reikä, mutta ne mahtuu aivan ihanasti, ja peppu näyttää kivalta.
tähtisukat pari kk vanhat.
T-paita n. 2 vuotta
sukat n. vuoden
alushousut n. 2-3 vuotta
liivit n. 3 kk
t-paita 4kk sitten (kierrätettynä)
farkut 3kk sitten (kierrätettynä)
rintsikat marraskuussa
alkkarit 2v sitten
Paita n. 10 vuotta, neuletakki n. puoli vuotta samoin alusvaatteet, sukat ehkä vuoden vanhat ja farkut olen ehtinyt jo riisua.
T-paita 2000 saatu mainospaita
trikoot 2006 kesällä ostetut
sukat 2007 ostettu
Mulla sukat pysyy käytössä max. 1v
Nyt päällä sukat max 1v, rintsikat 2kk, alushousut 1v
verkkarit 10v
paita 3v
huppari 2kk
pyjaman pusero n. 7-8 vuotta vanha.. alkaa jo hihan suut aukeilla joten piakkoin siirtyy varmaan siivouskaappiin rättipuolelle.
Pyjamahousut ovat taas uudehkot ehkä 2kk vanhat.
Nautin vaatteiden loppuun käyttämisestä ja harvoin ostan uutta..
Hm toppi 12v. vanha
Collehousut kulahtaneet 4v vanhat
Hm Sukat 12v vanhat
Lidl pikkarit 3v vanhat
Rintsikat 3v vanhat
Paita ehkä 10 vuotta vanha, Farkut pari vuotta vanhat. Sukat näyttää aika uusilta olisinkohan saanut joku vuosi joululahjaksi. Alusvaatteet ei mitään muistikuvaa milloin tai mistä on hankittu. Useamman vuoden vanhat kuitenkin, en ole varma onko yli vai alle 10 vuotta vanhat.
Alusvaatteet n puoli vuotta, farkkucaprit 4 vuotta ja pusero 16 vuotta.
Jumatsukka, en ois itsekän uskonut että voi olla niin uutta, kun kuljen aina vanhoissa lumpuissa.