Ihailetko kotivaraasi?
Olen muuttanut uuteen kotiin, ei ennen pieneen kotiin mahtunut tätä määrää. Nyt on ihanaa, kun on kunnolla niin ruokatavaraa kuin muita kotivaraan kuuluvia asioita.
Kysymys kuuluukin, että tuottaako hyvä kotivara samanlaista iloa muille? Huomaan, että ainakin kerran päivässä käyn ihastelemassa hyvin varusteltua ruokakomeroa, ja se tuottaa suurta iloa.
Kommentit (24)
Täytyy myöntää, että kyllä vähän. Vaikka vessapaperia en ehtinyt hamstrata. Mutta ruokaa riittää.
Joo. Syksyisin on aina ihan muumimamma olo kun on säilönyt kesän maut talteen. Onneksi niitä on edelleenkin paljon jäljellä.
Syksyllä tunnen aina suurta tyydytystä kun katselen kesän satoa kellarissa.
Olen kolmatta päivää ripulissa, joten olen todellakin tyytyväinen vessapapereistani. 😆
Kyllä. Hirveä kiusaus olisi syödä koko kotivara, kun on kaapin täydeltä vaikka mitä hyvyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Suutelen kylmää tonaattimurskatölkkiä ja silittelen makaronipusseja.
Ettet kuitenkin tarkoita: Suutelen kylmää tölkkiä ja silittelen pusseja.
Pakko sanoa, että ihailen kaappieni sisältöä, kun ei minulla koskaan ole ollut näin paljon varalle ruokaa. Kotivaraa on kuitenkin maltillisesti ja kissallakaan ei näytä olevan hätää 😊
Ihailen. Teetin mittatilausvitriinin ledivalaistuilla hyllyillä niin nyt kelpaa makaronipusseja ja purkkeja ja purnukoita pällistellä.
En. Sitä samaa ruokaa se on kuin muulloinkin, nyt sitä on vain enemmän.
Olen ihaillut kotivarani suklaaosiota niin perusteellisesti, että se on melkein kokonaan kadonnut :'(
Vierailija kirjoitti:
Ihailen. Teetin mittatilausvitriinin ledivalaistuilla hyllyillä niin nyt kelpaa makaronipusseja ja purkkeja ja purnukoita pällistellä.
Ovathan purkit vitriinissä pyörivällä alustalla?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää, että kyllä vähän. Vaikka vessapaperia en ehtinyt hamstrata. Mutta ruokaa riittää.
Ehtinyt hamstrata? Eikö sitä enää tule ollenkaan lisää kauppoihin vai onko valmistus lopetettu jostakin syystä.
Vierailija kirjoitti:
Kai suosit paikallista yrittäjää sen vitriinin teossa?
Minä tein kotivarasta itselleni kumppanin. Sisälmykset makaroonia, jalat spagettia ja käsivarret ruista. Sixpackin tein hernekeittopurkeista ja alakerran varustuksen salamipötköstä. Kyllä nyt kelpaa hellitellä, kun oma kulta auttaa pitkänkin karanteenin yli :)
Kyllä.
Olen tottunut käymään kaupassa useamman kerran viikossa, toisinaan pari kertaa päivässä ja silti on tuntunut ettei ole mitään syötävää.
Jouduimme karanteeniin ja tilasin Prismasta järkyttävän määrän ruokaa, vessapaperia, pesuaineita yms. Tällä pärjäämme kepeästi kuukauden ja varmaan toisenkin tai ehkä kolmannenkin.
Ruoka on nyt vähän erilaista esim nytkin syön pakkasesta otettua muussattua banaania tuoreen banaanin sijaan.
Tästä kun selviää, niin jatkossa alan tilaan kerran viikossa ruokaa kotiin. Ei enää päättömiä kauppareissuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovathan purkit vitriinissä pyörivällä alustalla?
Tietysti. hyllyillä on useita pyöriviä alustoja ja väriä vaihtavat ledispotit valaisevat niitä kauniisti.
Parvekkeella on 15 laatikkoa olutta kotivaraksi. Olen niin innoissani, että olen postannut siitä kuvia kaikkiin kuulumiini whatsapp-ryhmiin. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettet kuitenkin tarkoita: Suutelen kylmää tölkkiä ja silittelen pusseja.
Kahvit tuli nenästä. Kiitos tästä.
Joo, seison peilin edessä nakuna ja katselen alaspäin kotivaraania ja hymyilen.