Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vanha valokuva -haaste pyörii facebookissa?

Vierailija
20.03.2020 |

Useampi fb-ystäväni on tehnyt päivityksen, jossa on vanha valokuva postaajasta sekä teksti: ”haaste vastaanotettu”. Kukaan ei vaan kerro mikä haaste on kyseessä, enkä googlettamallakaan löydä.

Kysyn siis täältä!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

#nuoruuskuvahaaste nimellä Instagramissa

Vierailija
2/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Kuvasta tykkääminen ei laukaise haastetta, ehkä sitä pitäis kommentoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku typerä pellehaaste taas, mikä saa aikaan ainoastaan sen, että ei uskalla kommentoida tai tykätä kenenkään kuvia, kun niissä on joku jekku. Naurettavaa, kun ei voi kertoa näistä avoimesti. Minä kun en tosiaankaan osallistu mihinkään ketjukirjeisiin tai "haasteisiin" yms. pyramidihuijauksiin, enkä ala kaiken koronakiireen keskellä kaivelemaan jotain mahdollisia ikivanhoja paperivalokuvia, kun en edes tiedä, missä niitä on, jos missään. 

Vierailija
4/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki sitten lampaat näyttivät kieltä.

Vierailija
5/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt.

Vierailija
6/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetki sitten lampaat näyttivät kieltä.

Pitäähän sitä kieltä näyttää - näyttäväthän muutkin!

Vierailija
7/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo kuvat ovat kivoja, mutta kun näen näissä "sain haasteen", niin en viitsi edes tykätä, ettei minua haasteta. 

Vierailija
8/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli se haaste, jota en tiennyt haasteeksi. Kaveri laittoi nuoruuden kuvansa ja tykkäsin siitä. Sitten tuli yksityisviesti, että kaikki hänen kuvastaan tykänneet laittavat myös nuoruuden kuvansa ja siitä tykänneet taas haastetaan.

Siihen oli siis koira haudattuna. En aio jatkaa, kun nuo on rasittavia ja en halua vaivata moisella kavereitani.

Vierailija
9/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näissä facebookin haasteissa on annettu ohjeeksi, että ei selityksiä? Joskus oli se mustavalkokuvahaaste arjen tilanteista, ohjeena oli ei selityksiä. Nyt olen nähnyt jonkun koirakuvahaasteen, johon vastannut on kirjoittanut jakavansa yhden kuvan päivässä koiransa elämästä tai ylpeästä hetkestä koiranomistajana "ilman yhtäkään selitystä" ja haasteen ohjeena taas että ei selityksiä.

Vierailija
10/10 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miten ihmiset sankoin joukoin aina lähtevät noihin haasteisiin. Eikö noissa ole taustalla aina jonkun ig:n tai fb:n tarkoitus opettaa algoritmejään ja tekoälyään tunnistamaan, miten ihminen vanhenee, kuinka kasvot muuttuvat jne. Kaikissa noissa "viattomissa" ja "hauskoissa" haasteissa on yleensä takana joku tuollainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä