Onko av mammat ikinä tavanneet oikeaa miestä?
Siis sellaista provider/protector tyyppiä. Jolla on rahaa ja hyvä yhteiskunnallinen asema? Joka rakentaa pihasunan paljain käsin ja kokkaa pihviaterian illalliseksi. Kohtelee naistaan kuin kukkaa kämmenellä ja puhuu hänen kanssaan yömyöhään. Sängyssä varmistaa, että naisen alla on 8 ringin jälkeen lammikko ennen kuin lopettaa itse.
Jos olette niin miten kohtelette tätä miestä tai miten kohtelisitte jos kohtaisitte?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Takas äitis revaan siitä MARS!
Kertoisitko miksi tämä meni tunteisiin? Tahdon oikeasti tietää.
Ap
Ei tuollaisia miehiä ole Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaisia miehiä ole Suomessa.
Voi ollakin. Siksi kysymys oli hypoteettinen. Eikö tuohon miesten pitäisi pyrkiä?
Ap
En ota muuhun kantaa ja tyydytän kyllä sellaisen naisen johon olen ihastunut, mutta joku helvetin pimppilimalammikko joka ikisen sekstailun jälkeen olisi vastenmielistä.
Hirveän työlästä. Haluan rakastella niin että molemmat saavat ja sitten ruveta nukkumaan. Puhumaan kerkeää päiväsaikaankin.
N42
Vierailija kirjoitti:
Hirveän työlästä. Haluan rakastella niin että molemmat saavat ja sitten ruveta nukkumaan. Puhumaan kerkeää päiväsaikaankin.
N42
Niin. Siinähän se taitaa olla se totuus. Mies kohtelee ensin kuten haluaisi itseään kohdeltavan ja myöhemmin niin kuin häntä kohdellaan.
Av mammat ei kestä oikean miehen kanssa ja siksi eivät sellaista pysty pitämään.
Vierailija kirjoitti:
Ööö. Miksi alapeukut? Eikö naiset halua noita enää? Pitääkö olla joku pehmeä pitkätukkahipsteri?
Ap
Ei mitään soijapoikaa...
Minulla on sellainen. Kohtelen häntä samaan tyyliin omien resurssieni puitteissa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen. Kohtelen häntä samaan tyyliin omien resurssieni puitteissa.
Kiitos. Tulihan yksi kommentoimaan. Minullakin on hyvä nainen
Ap
Todennäköisesti ovat helvetin lihavia inseleitä.
Vierailija kirjoitti:
Siis sellaista provider/protector tyyppiä. Jolla on rahaa ja hyvä yhteiskunnallinen asema? Joka rakentaa pihasunan paljain käsin ja kokkaa pihviaterian illalliseksi. Kohtelee naistaan kuin kukkaa kämmenellä ja puhuu hänen kanssaan yömyöhään. Sängyssä varmistaa, että naisen alla on 8 ringin jälkeen lammikko ennen kuin lopettaa itse.
Jos olette niin miten kohtelette tätä miestä tai miten kohtelisitte jos kohtaisitte?
Ei tarvii olla asemaa, eikä tarvii rakentaa pihasaunaa eikä tarvii kokatakaan, osaan itse eikä pihvit oo lempparia. Ei tarvii kohdella kuin kukkaa kämmenellä, riittää että on mies, ja rehellinen ja reilu. Ei tarvii puhua, en tykkää puhumisesta itsekään. Eikä tarvii varmistella sängyssäkään mitään, riittää kun on mies. Et oo Ap sellaista sitten ikinä nähnyt?
Minun naiseni on vähän iän myötä laiskistunut kotitöiden tekemisen suhteen. Luvattoman monesta asiasta pitää erikseen huomauttaa.
Vierailija kirjoitti:
N42
Hyvin sanottu ja vähän kateeksi käy miestäsi. Käytännöllisesti ajattelevat naiset ovat seksikkäitä.
Taannoin nussin yhtä nuorta naista hotellissa niin että koko huone haisi pillumehulta. Kävin kahdesti suihkussa ettei vaimo huomauttaisi hajusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii olla asemaa, eikä tarvii rakentaa pihasaunaa eikä tarvii kokatakaan, osaan itse eikä pihvit oo lempparia. Ei tarvii kohdella kuin kukkaa kämmenellä, riittää että on mies, ja rehellinen ja reilu. Ei tarvii puhua, en tykkää puhumisesta itsekään. Eikä tarvii varmistella sängyssäkään mitään, riittää kun on mies. Et oo Ap sellaista sitten ikinä nähnyt?
Sinulla on oikeus mieltymyksiisi. En silti tiedä onko se peruste ryhtyä henkilöön meneviin loukkauksiin. Voitko kertoa mikä aloituksessa suututti niin paljon, että koit tarvetta ryhtyä loukkaavaksi.
Ap
Ööö. Miksi alapeukut? Eikö naiset halua noita enää? Pitääkö olla joku pehmeä pitkätukkahipsteri?
Ap