Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka te hoitajat kehtaatte vaatia palkankorotusta aikana, jolloin pitäisi panostaa talkototyöhön tunteja laskematta ja lomia pitämättä

Vierailija
20.03.2020 |

Ei ymmärrä eikä tajua. Hävetkää.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytäppä nyt ap ja muut tulisijat mallia ja lopetatte näiden p*skanjauhantaketjujen aloittamisen. Lisäksi alatte nyt ajatella muita ettekä vaan omaa napaanne.

Etkö edes yhtään häpeä. Et, koska olet häiriintynyt yksilö.

Vierailija
22/26 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa sairaalaan talkootöihin, kiitos kun ilmoittauduit vapaaehtoiseksi!

Tulisin oikein mielelläni jos vaan otettais! Sen verran on solidarisuutta tässä tilanteessa muuta porukkaa kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo ap tämän sonnan ja saastan postaaminen

Vierailija
24/26 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas sinä itse harrastat talkootyötä näinä aikoina? 😏😉

En ole hoitaja itse, mutta työssäkävijä muuten ja ei todellakaan tulisi mieleeni tehdä ilman palkkaa, lomia tai vapaita töitä.

Minä olen alalla joka lasketaan näihin kriittisiin. Ei kukaan kehtaisi edes sanoa että nyt talkootöinä vaan paikalle. Tietävät tasan tarkkaan ettei kukaan tulisi.

Vierailija
25/26 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri nyt pitäisi hoitajille maksaa tuplasti, koska he pitävät tätä maata pystyssä. Ihan konkreettisesti.

Tällä hetkellä kaikki menot on ilman tulopohjaa, kun veroja ei kerry. Rahat siis on aikaisemmin kerättyjä ja lisälainaa.

BKT on olematon, kun valtio on seis. Moni nyt irtisanottu ei saa töitä, koska yritykset on kiinni.

Tässä tilanteessa varma työpaikka on paljon tuplasti parempi kuin asuntolainojen maksu palvelu- tai kaupan alalla tulottomana.

Olisi kannattanut maksaa kunnon palkkaa hoitajille, poliiseille, palomiehille ja kaupan myyjille, niin nyt saisitte edes jotain verotuloja. Töissä käy kohta enää niin pienituloiset, että veroprosentitkin on 0-10%!

Vierailija
26/26 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajakin on kuitenkin ihminen siinä kuin muutkin. En itse ole hoitaja mutta tiedän mitä vuorotyön tekeminen vaatii jo ihan normaalissa tilanteessa. Sosiaaliset suhteet ovat lujilla ja monet arjen asiat ovat hankalia järjestää jos olet töissä iltoja, viikonloppuja ja juhlapyhiä. Nyt ilmeisesti ollaan sitä mieltä että lomat, vapaat ja yleensä palautuminen työvuorostakin on luksusta jota ei hoitajat kaipaa. Tiedän että tilanne sairaaloissa voi mennä huonoksi mutta en kyllä itse haluaisi sairastaessani että hoitaja on ollut päiviä töissä ja väsyneenä joutuu sinnittelemään. Eihän kukaan kuitenkaan ole kone joka vaan suorittaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi